
Beste Miranda, Uw gegeven dat u 0.25 uur teveel betaald hebt is correct. Omdat u in eerste instantie een reparatie afspraak had gemaakt, het daarna toch zelf gemaakt heeft is de eerste werkorder(met de gemaakte afspraak) niet aangepast. Vandaar het reeds eerder betaalde tarief. Naar ons idee was u door onze monteur netjes uitgelegd wat waarom afkeur is. Omdat u alles zelf heeft gemaakt hebben wij ons niet meer met de reparatie bemoeit, alleen een herkeuring uitgevoerd.
Beste Tim, na kort telefonisch contact gelukkig begrepen dat de schade opgelopen is in tijd en niet in geld. We zitten qua planning nu eenmaal haast 14 dagen vol. Als er dan een auto binnenkomt met buiten de opgegeven werkzaamheden zo veel extra werk meer waarbij we vervolgens ook nog eens geconfronteerd worden een bepaalde levertijd hiervan dan valt het helaas gewoonweg niet te plannen. We hebben u een nieuwe Renault Clio ter vervangwagen kosteloos ter beschikking gesteld gedurende de reparatie. Meer kunnen we helaas niet doen. We zijn wel bezig met het zoeken naar geschikte versterking binnen ons team, dat is dan weer het goede nieuws. Thanks voor de positieve input. Lawrence
Beste heer Schipper, goed te horen dat u ons bedrijf technisch en qua vakkennis hoog inschat. Het klopt inderdaad echter dat het op dit moment erg druk is wat de wacht tijden doet oplopen en er soms wellicht net te weinig tijd is voor alle vragen van klanten. De bougies had natuurlijk gekund, echter wil je de klant ook niet direct met nog hogere kosten opzadelen, we hebben het hier immers over gehad en afgesproken is dat als de auto na een aantal dagen zich niet verder zou verbeteren we hier voor u aandacht aan zouden schenken. Uw LPG systeem is immers zelf lerend en wellicht dat u het een paar dagen de tijd moet geven. Dat de locatie van plaatsing van de schakelaar bij ons tot lichte frustratie leid is natuurlijk wel verklaarbaar. Tegen ons eerste advies in wilde u de schakelaar op een specifieke plaats gemonteerd hebben, ook al zou dat wellicht esthetisch niet netjes uitzien. Dan is het natuurlijk jammer dat er dan net daarop een opmerking komt. Maar ook daar is met u over gesproken en daar is een oplossing voor aangedragen. Laat duidelijk zijn dat we blij zijn met uw respons, ik zal daar bij u op terug komen.
Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.