Reactie van het bedrijf
Beste,
Hier eerst eens een tijdje overheen laten gaan alvorens hierop te reageren...
Aangaande uw voormalige functie> dan weet u absoluut dat de APK regels onderhevig zijn aan de tijd, die worden door RDW daar waar nodig aangepast. Dit na overleg met commissies en Branche.
Dus mag u van ons verwachten dat als we iets niet geheel zeker weten dit checken bij RDW (kan zelfs online). Dat u aangeeft als klant dat u dat zeker weet is prima, maar wij gaan uit van wat er op dat moment leidend is.
Toen we u hier over belden ging u meteen op uw (voormalige professionele strepen) staan gestoeld op een verleden??
Aan uw stellige mening was geen doorkomen aan, ja... kom dan de auto maar ophalen, wij gaan z'n gevecht niet aan...
U gaf ons aan bij binnen brengen wat we zeker moeten vervangen aan de auto, waar we welke materialen hiervoor moeten kopen ect ect.
De auto is bij binnenkomst tech. gecontroleerd,
Geen idee wat het noemen van het bedrag toevoegt aan deze review
maar wetende dat het een oudere Toyota Landcruiser is, er onderhoud aan gedaan is, beide fuseekogels aan vervangen zijn, het handrem mechanische compleet gangbaar gemaakt is , er aan de verlichting is gewerkt en uiteraard een apk aan is uitgevoerd kunt u zich voorstellen dat het zeker niet goedkoop is nee..
*** eens maar nooit weer*** is aan u, dat het u niet aanstaat dat wij zomaar van een klant uitgaan is aan u tja.. wat als het na de door u opgedragen reparaties niet nodig waren??
Alleen al dat u aangeeft dat we niet hoeven te reageren...
We zijn van mening dat we altijd mogen en zelf moeten reageren als we een verbeter review krijgen...
Lawrence