
Beste heer Meijers, Uw vraag was duidelijk, heeft u een filter op voorraad! Er is gevraagd om dit meteen te plaatsen indien op voorraad, u kwam niet hierheen om het over de balie te kopen.(wat ook geen probleem is). De monteur plaatst het filter, geeft het lpg systeem een check(uitgedroogde slangen, koelwater niveau, waterslang aansluitingen, gasaansluitingen, meet het eventueel aanwezige HC(duid op lpg lekkage) en ziet dat het Flash-lube reservoir leeg is en vult dat dan bij. Ik kan mij helaas niet conformeren aan internet prijzen(wij hebben wel eigen voorraad), de lpg Diagnose staat voor arbeids tijd(15 min) en wij werken niet voor niks, u wel? en ja wij betalen ook milieu kosten! Dat u thuis een fles heeft staan geeft wellicht aan dat u dat zelf ook al hed kunnen bijvullen maar dat er wellicht bij in geschoten is. U zou blij mogen zijn dat we ons best doen om e.e.a te verzorgen zoals het zich eigenlijk hoort. U noemt het een discussie, wij hebben u gewoon netjes de factuur uitgelegd. U geeft aan duur lesgeld te hebben betaald, sorry wij werken niet voor niets, u schijnbaar wel. Ik kan uit uw responce alleen maar leren dat we eigenlijk vooraf de volgende vragen moeten stellen. 1- kunt u het niet beter via internet bestellen? 2-kunt u het beter niet zelf monteren? 3-weet u zeker dat u service betalen wilt? 4- mogen wij u de oude onderdelen in uw koffer gooien? DAT GAAN WIJ DUS NIET DOEN.
We zijn blij dat u ons objectief beoordeeld heeft. Echter bij een beoordeling van 6 of lager willen we graag weten wat de motivatie hierachter is. Graag informeren wij naar deze motivatie bij u. Wellicht dat ons dat inzichten geeft om onze dienstverlening te verbeteren. Reactie klant. Was niet de bedoeling, prijzen zijn gewoon markt conform.
Geachte heer Smolders, U heeft gisteravond aangegeven dat u niet tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden. Dat vinden wij vervelend en wij streven altijd naar een oplossing. Wij weten van ons zelf dat de aan u gefactureerde werkzaamheden zeker zijn uitgevoerd, dat de uitstroompijpjes zeker zijn vervangen en dat wij geen enkele reden zien te twijfelen aan de correctheid hiervan. Het kan altijd zijn dat een reparatie niet het gewenste resultaat geeft. Het kan zijn dat er dan verder diagnose gesteld dient te worden, kan ook zijn dat een nieuw gemonteerd deel defect is (verkeerde maatvoering of beschadiging). U heeft daarop bij ons garantie. Daar doen we niet moeilijk om, dat willen we graag voor onze klanten. U verkiest elders te gaan welke u goed recht is. Dan vervalt het recht op garantie.. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Hallo Lawrence, De enquete antwoorden zijn absoluut goed bedoeld, ik geef in enquetes altijd een 6 en als iets echt veel beter is ga ik pas hoger geven, volgens mij heb ik 2 of 3 x een 7 gegevens en de rest een 6, mede ook omdat het niet helemaal van toepassing was. Misschien ben ik een zuinige qua waardering. Ik heb in elk geval geen onvoldoende gegeven en heb ook niets als onvoldoende ervaren. Het siert jullie dat jullie niet tevreden zijn met een zes, ik zal in het vervolg iets wat goed is hoger dan een 6 waarderen, als je het prettig vindt, kan ik de enquete ook nogmaals invullen. Met vriendelijke groeten, Edwin en Jolanda Hermsen
Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.