
Beste Pascal, Inzake de review op ons bedrijf, ik sta er een beetje verbaast van te kijken dat er zo negatief en breed gesproken wordt over de “schade”aan uw auto. Ik heb met u gesproken, besproken en zelfs nog per mail bevestigd hoe we het oppakken en dan vind u het dan klaarblijkelijk toch nodig om dit breed uit te meten op onze site. Dat is jammer. U kunt niet aantonen dat het er bij inlevering voor en nu ook nog klaarblijkelijk achter op zat en ik weet zeker dat uw auto daar waar de “schade”zit bij ons niet van de door uw geclaimde brug kan zijn omdat deze maar 5 cm!! hoog is zonder kolommen. Dan nog heb ik met u besproken en bevestigd per mail dat wij de voorschade (krassen) laten bijmaken. We lossen het netjes op zoals al eerder toegezegd zonder schuld te bekennen want wij kunnen helaas nier aantonen dat het er wel al op zat bij binnenkomst.. Uw review is voor ons leerzaam, wij zullen elke auto vanaf heden gaan documenteren om eventuele (onterechte) claims te kunnen weerleggen. Met vriendelijke groet, Lawrence Hoven
Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.