Filters

8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en goed ontvangen met een kopje koffie,\r\nservice was goed, personeel vriendelijk en aanspreekbaar\r\nvoor als je een vraag had.\r\nbedank voor de service.
  • Reden bezoek Andere reden
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, straalt kennis uit, transparant bedrijf. En met name, elke monteur en eigenaar had een smile 😀
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, houden zo!
  • Reden bezoek Andere reden
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net nieuwe Golf Gekocht voor zoon bij Lawrence car. Had gelijk een goed gevoel bij de verkoper en tevens eigenaar.kreeg goede inruilprijs voor mijn oude auto dus was de beslissing snel gemaakt. 👍👍👍 Gr Peter en Jeroen .
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, goede communicatie
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf eerste ervaring is goed.
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en zeer vakkundig.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie service en kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snelle en goede service
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vorige week, de week voor carnaval, een extra gastank in een Mercedes S500 laten bouwen. Dat inbouwen in de kofferbak en onder de motorkap is vakkundig en goed gebeurd. Je ziet de vakmanschap en de liefde voor het vak. De auto loopt prima. Op dat gebied zijn mijn wensen ingewilligd en heb daar een prima gevoel over. maar er zijn een aantal zaken die dat gevoel teniet doen. Terwijl ik zaterdag jl het terrain opreed zag ik de Mercedes al staan, met schade aan de voorbumper. Dat zag ik direct. Het is een zwarte auto met witte kerndelen. De kernkleur is wit. Die zie je direct bij een beschadiging of kras. Bij inspectie bleken er dike krassen in de voorbumper links en rechts te zitten, binnenzijde voorwielen. Alsof ze in sneltreinvraat de brug zijn opgereden. Dat geeft geen goed gevoel. Zeker omdat ook de chef werkplaats complete verrast was en natuurlijk ook in de verdediging schoot. Zijn personeel zal het niet toegeven, veel te bang voor hun baan of de Eigen risico bij de verzekering. En ik zit met de schade. Nu heeft car service aangeboden het te herstellen. Maar ik denk dat het toch meer gaat omvatten dan een uurtje werk. Bij thuis komst wachtte nog een onaangename verassing: 2 diepe krassen in de achterbumper. Hoe hier nu mee om te gaan. Kan en mag ik deze claimen? Want met veel pijn en moeite deze auto kunnen aanschaffen en er heel erg zuinig op zijn nu zit ik met een auto met 2 schades, die lelijk en zichtbaar zijn. Heb de auto net 3 maanden en rij alleen autobaan, born Eindhoven en terug. Parkeer alleen op mijn oprit en heb op het werk een geheel vrije parkeerplaats. Ik heb voor aanschaf van de auto, deze nog laten spuiten en alle lelijke plekken laten behandelen. Dus van schade aan de auto kan absoluut geen sprake zijn. Ik vind dan ook dat Car service coolant zal moeten zijn en de schades deugdelijk moet oplossen. Ik heb er een neurotische ervaring bij en heeft geleid tot dat ik iedere keer dat de auto naar een garage moet er een complete gedetailleerd fotoboek gemaakt wordt van de binnen en buiten zijde van de auto. Deze zal iedere keer opgestuurd worden per mail op het moment van aflevering van de auto aan een garage. Zo zal over de aansprakelijkhedi geen discussie meer ontstaan. Hooguit over de afhandeling.\r\nMijn wens is dan ook dat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.
  • Reden bezoek Andere reden
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb zelf bewust gekozen voor Lawrence Bosch. De service is in mijn optiek veel - veel beter als bv de merk dealer. De aandacht die aan het onderhoud gegeven is, en communicatie heb ik als erg prettig en vooral open ervaren. Vlak voor onze vakantie bleek het raadzaam om een aantal reparatie `s uit te voeren - hier werd ondanks de drukte meteen plaats voor gemaakt. Gezien het hier de distributie riem, waterpomp en koppeling betrof waren de kosten logischerwijs aan de hoge kant. Wat ik in deze als erg sterk en prettig heb ervaren was het feit dat nadat ik hier een aantal vragen over had; rustig de tijd werd genomen om hier doorheen te lopen, met een heldere uitleg en nadat bleek dat de kosten mbt de vervangwagen niet helemaal overeen kwamen - dit meteen resoluut middels een credit in orde is gemaakt (meer dan in orde aangezien de gegeven feedback vanuit mijn kant ook nog werd omgezet in een tegemoetkoming). Goed onderhoud is van groot belang voor de auto, dit moet gebeuren bij een kwalitatief goede garage met daarbij een fijne, prettige en vooral open relatie; dit is absoluut het geval bij Lawrence Car Service!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Polychemstraat 22

6191 NL Beek

046 437 0422

[email protected]

Over Bosch Car Service

Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.