Filters

6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Normaal altijd goede ervaring maar deze keer slordigheid in order. Banden niet gewisseld; wel afgesproken. Niet bellen als auto klaar is, terwijl dit normaal wel gebeurt. Werkbon niet klaar bij afrekenen. Personeel gestresst
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne sfeer, goed te woord gestaan en uitstekend geholpen
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, vrij snel klaar,
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helaas geen voldoende voor dit bedrijf. Wij wilden graag een lpg3 instalatie in onze auto laten inbouwen. Dit was allemaal geen probleem en dit is ook in begin november 2017 gebeurt. We hebben deze beslissing genomen omdat mijn partner vanaf eind januari 2018 elke dag op en neer naar Eindhoven moet voor zijn werk. Helaas begon al vanaf het begin het probleem dat de auto 1 op 5 reed.. wij kwamen met een tank van 50 liter niet verder dan 240/250km.. hier zijn wij dus een aantal keren mee teruggeweest omdat de eigenaar ons had verzekerd dat de auto zeker 1 op 10 zou kunnen rijden. Elke keer kregen we de auto terug en zou hij zijn afgesteld. Maar elke keer was er niks verbeterd. De auto ging steeds slechter lopen. Hij stotterde en viel zelfs uit op de snelwegen. Levensgevaarlijke situaties waarbij wij doodsbang waren. Teruggegaan en vlak voor de feestdagen in december belde meneer ons op om te vertellen dat er een onderdeel ontbrak.. deze kon helaas pas worden geleverd na de feestdagen. Nou dat was geen enkel probleem, wij waren al lang blij dat het probleem werd opgelost na bijna 2 maanden. Die 2 weken konden er echt wel van af. Zo gezegt zo gedaan, het onderdeel werd geplaatst. Dit was wel even een slang die van voor tot eind geplaatst moest worden.. hoe je als erkend lpg instalateur dat kunt vergeten is ons een raadsel. Maargoed in eerste instantie dachten wij dat het was opgelost. De auto reed iets zuiniger, we konden nu rekenen op 1 op 6/7. Hier waren wij nog niet tevreden mee en de auto is nog eens afgesteld. Helaas zonder resultaat. Toen wij eind januari op apk keuring moesten werd de auto afgekeurd op de lambda-waarde. Het APK keuringsstation zei ons dat dit aan de gasinstalatie lag en niet aan de auto zelf, want op benzine was de auto wel in orde. Weer zijn wij teruggegaan en steeds werd mijn vriend onbeschoft behandeld, heb geen tijd etc. Etc. Nou prima dan maak maar een afspraak. Meneer Laurens bood ons ook aan dat hij de auto wel apk zou keuren en dat hij dan goedgekeurd werd, natuurlijk vertrouwde ik het niet meer en heb ik gezegt nee, als de auto in orde is wordt hij overal goedgekeurd en ik ga gewoon op keuring waar ik altijd ga. Nadat de auto de 3de keer werd afgekeurd voor het zelfde heb ik de garage kwaad opgebeld en heb ik behoorlijk geschreeuwd aan de telefoon. Toen kreeg ik de monteur aan de telefoon die mij uitlachte, niet serieus nam en mij wou vertellen dat de katalysator van de auto \'gaar\' was, want het is immers een oude auto met veel km\'s. Ik heb hem toen aangegeven dat de auto in orde was en dat de kathalysator niet het probleem was maar de gasinstalatie. Dat kon niet volgens de monteur. Hij was er heilig van overtuigd dat het de kathalysator was. Helaas wist deze onkundige monteur niet dat wij inmiddels al 5 garages hadden gebeld en die zeiden exact het zelfde, namelijk dat het aan de gasinstalatie lag. Uiteindelijk na een zwaar geirriteerde discussie van beide kanten is de auto de dag erna teruggegaan en de week erna was de auto afgesteld en kwam de auto wel door de apk keuring. Eindelijk dachten we nu is de auto in orde. Maar helaas nogsteeds niet. De auto gebruikte steeds meer benzine en hij ging weer stotteren. Wij zijn uit frustratie naar een andere lpg expert gegaan in Geleen en hij heeft de auto in orde gebracht binnen 20 minuten. Er zat geen stappenmotor in, dus er ontbrak nog een onderdeel! De kabeltjes waren verkeerd om aangesloten en er ontbrak nog een klein kabeltje.. deze monteur heeft ons verteld dat hij vaker klanten van Lawrens binnen kreeg die allemaal de zelfde problemen hadden. Toen hij de motorkap opende zei hij direct dit klopt niet en hier krijg je elke keer problemen mee als je op apk keuring gaat. Dit vond ik erg bijzonder aangezien ik die man niets had verteld over de problemen die wij al hadden gehad. De monteur was kwaad dat er weer een klant van Lawrens naar hem toe kwam met problemen en had hierover ook eerder contact met Lawrens en Lawrens zei tegen hem dat de monteur uit Geleen dan ook klanten had. Dus maw het boeid hem niet, hij heeft zijn geld verdiend. Verder heeft deze monteur ook naar de leverancier gebeld waar de instalatie gekocht is en die hebben de monteur verzekerd dat alle onderdelen erbij waren geleverd. Waar heeft Lawrens onze onderdelen dan gelaten??? Gelukkig heeft de monteur het voor weinig geld gemaakt en heb ik mijn geld bij Lawrens terug kunnen halen. Dit vind ik dan weer wel heel erg netjes. Inmiddels zijn we een maand verder en de auto rijdt toppie en rijdt de beloofde 1 op 10 en zonder problemen. Dankzij de monteur in Geleen en niet dankzij Lawrens. Erg jammer dat dit zo moest lopen. Vooral omdat wij hadden gezegt dat mijn partner over 3 maanden elke dag naar Eindhoven moest. Ook vind ik het erg jammer dat er tegen het personeel wordt geschreeuwd. Ondanks dat er stress is op de werkvloer kan je dit niet maken waar klanten bij zijn. Mijn advies aan Lawrens is om zijn klanten geen beloften te maken die hij niet waar kan maken en dat hij lesgeld leert van deze situatie. Wij wilden in eerste instantie namelijk ook ons contactslot bij Lawrens laten maken, maar zijn hiervoor bij een andere garage geweest. Hier hebben wij ook lang mee moeten wachten omdat wij angst hadden dat de auto naar de sloop kon. Natuurlijk zal Lawrens hier met veel weerwoord op reageren zoals hij dat bij elke negetieve recente doet. Maar ik denk dat het verhaal duidelijl genoeg is. Daarbij heeft het er niks mee te maken dat het een auto is van 1996 en al bijna 2 ton heeft gelopen. De auto heeft namelijk alle jaren die wij hem gehad hebben nooit problemen gehad en reden we er elk jaar mee naar Italië, totdat Lawrens met zijn handen eraan kwam. Voor onderhoud zal deze garage goede kwaliteit leveren. Maar na deze ervaring zullen wij hier nooit meer komen. En die garantie omdat een andere monteur het probleem heeft verholpen na 3 maanden? Dat maakt ons niks uit. We gaan voortaan wel ergens anders :) ergens waar ze je niet 3 maanden laten aanmodderen en je dan opdringerig vinden omdat je een oplossing wilt. Vind je het gek na 3 maanden problemen dat je het snel opgelost wil hebben omdat je partner elke dag 200 km moet rijden!!
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf erg goed! wordt goed te woord gestaan, krijg duidelijke antwoorden op mijn vraag. en goede service.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel professioneel en vriendelijk!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtig, vakkundig, professionele service met een glimlach.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Polychemstraat 22

6191 NL Beek

046 437 0422

[email protected]

Over Bosch Car Service

Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.