Filters

10

Prima naservice

Begin april auto gekocht bij Lawrence die prima en tot volle tevredenheid werd afgeleverd. Afgesproken was 2 nieuwe banden het werden er 4. Begin juni probleem met de software van het radio/navigatiesysteem. Zat niet in de garantie werd toch voor ons opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
9

service zoals ook in het verleden prima ervaren

goede ontvangst, snelle goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Ik ben goed geholpen niet lang hoeven te wachten en erg vriendelijk ik kom zeker terug zeer goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren voor Lawrence Car Service V.O.F.

Deze 5 sterren zijn ALLEEN voor de eigenaar van Lawrence Car Service garage en voor alle duidelijkheid absoluut NIET voor de verkoper *. 17 december 2020 heb ik een Skoda Fabia gekocht/toen was deze verkoper heel aardig en vriendelijk t/m het ondertekenen van de verkoop overeenkomst. Voor de afwikkeling daarna krijgt /verdient deze verkoper * nog geen enkele ster van mij. 21 december heb ik de auto opgehaald en volgens de verkoper had hij alles geregeld met zijn collega *. Dus niet. Heb daar van 14.00 uur tot 15.35 uur gezeten omdat:* de auto nog op een andere plaats afgemeld moest worden? *geen vrijwaringsbewijs was*geen reservesleutel aanwezig was , maar wel bij de verkoop gezegd dat die daar vanzelfsprekend is .*auto was -zowel binnen als buiten-niet gepoetst*losse automatten in de auto , waardoor ze naar alle kanten schoven. Uiteindelijk heb ik maar op eigen kosten nieuwe matten gekocht.*serviceplan niet in boekje bijgeschreven. ( laatste keer was op 11-4-2019.) en nog veel meer . 3 weken als klant geappt met een verkoper over waar die reservesleutel bleef en steeds opnieuw “smoesjes/ leugens, ontkenningen enz….”. Uiteindelijk na 3 weken ergernis contact met eigenaar over voornoemde opgenomen. De eigenaar ondernam meteen actie en op 14 januari ben ik naar de garage gereden en werd er ter plekke een reservesleutel gemaakt/ en werden ook de recente gegevens in het serviceplan boekje genoteerd. I.v.m met een half jaar Bosch Car Service excellent ben ik afgelopen week weer zeer goed geholpen bij /door de eigenaar: slot van nieuw achterklep is gerepareerd en een nieuwe sleutelbehuizing van de originele sleutel. Zeer prettig gesprek met de eigenaar gevoerd en zelfs mijn eigen risico (slot achterklep) werd door en de nieuwe sleutelbehuizing nam ook de eigenaar voor eigen kosten. Als klant kan ik iedereen deze garage adviseren. En gelukkig hoeft niemand te vrezen dat je het risico loopt om de verkoper tegen te komen, want gelukkig werkt hij daar n

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundige en snelle service, top

Zoals al jaren deskundige medewerkers binnen een bedrijf met een prettige sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en snel geholpen.

Een afspraak was zó gemaakt, kon snel terecht en ook weer snel en vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service, doet wat hij beloofd

goede service, doet wat hij beloofd, snel, betrouwbaar, tegen een schappelijke prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

goed zeker aanbevelen aan vrienden

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Zijn er problemen dan proberen ze altijd een snelle en goede oplossing te vinden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!!

Goede service! Betrouwbaarheid hoog in het vaandel staan. Fijne ervaring(en) en beveel deze garage dan ook aan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top garage!

Een zoekopdracht voor een Volvo V70 gegeven. Na precies 3 weken een top Volvo V70/T4 R-design in ontvangst mogen nemen. Perfecte afleveringen waaronder , nieuwe accu, nieuwe banden , nieuwe remmen en alle vloeistoffen. Tevens perfect gepoetst . Alles voor de afgesproken prijs. Eigenaar & personeel vriendelijk, open en eerlijk. Aanrader in het zuiden voor aanschaf van een goeie occasion!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service!

Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk, vakkundig, behulpzaam en realistisch. Maar waakzaam zijn

Heb in maart mijn auto ingeruild. De door Lawrence aangeboden auto had een realistische vraagprijs. Prijsopgave van ingeruilde auto viel tegen, maar kwam door een defect waar Lawrence goed van op de hoogte was. Op de aangeboden auto zat een cosmetisch probleempje, hetgeen netjes is opgelost. Bovendien waren bij aflevering de banden achter vernieuwd, omdat die tot een opmerking op het APK rapport zouden kunnen leiden. Een minder goede ervaring was de kostenpost voor het geconstateerde euvel aan mijn in te ruilen auto. Dat zou in eerste instantie €2200 kosten, maar Lawrence zou daar slechts €1500 voor rekenen. Na enig speurwerk (Google) blijkt dat voor zo'n reparatie rond de €1000 wordt gerekend. Werd wel meteen zonder treuzelen gecorrigeerd. Maar waakzaamheid is dus geboden.

  • Aanbevelen? Ja
10

No nonsense

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne service

Goede service en denken altijd goed mee!

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel goed, klantvriendelijk, duideljk en heldere afspraken

de eerste keer bij deze garage. Duidelijk hebben ze uitgelegd wat ze gaan doen. Onderhoud en keuren. Na constateren gebreken mij gebeld en de kosten aangeleverd. Gewacht op mijn akkoord en de auto gerepareerd. Auto mooi gepoetst klaar gezet zodat ik deze kon ophalen. Kortom zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte verloop van afspraak tot onderhoud.

Nette afhandeling, duidelijke offerte, geen verrassing achteraf.

  • Aanbevelen? Ja
8

ik ben tevreden

ik geef niemand een 10 , maar ik heb een goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super bedrijf met oog voor auto en klant

Helder en duidelijk vanaf afspraak tot afleveren

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goed geholpen, en er werd kosteloos een leenauto ter beschikking gesteld, wat ik erg waardeer. Ik merk dat ze zich goed houden aan de covid-19 regels, wat ik persoonlijk erg fijn vind.

  • Aanbevelen? Ja
9

snel correct en vakkundig

goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Service

Twan & Lawrence, bedankt voor de service op goede vrijdag! Mini rijdt weer zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechtste autobedrijf die er is

Begin hier niet aan. Lees alle reviews voor je een aankoop doet. Een garage die je naait waar je bijstaat. Korting ontvangen, auto zo meegenomen. Auto hield in, prima. “Zal wel de bougie, luchtmassameter of bobine zijn”. Kostenplaatje van ongeveer €150. Na twee dagen bleek het wat anders te zijn. Diagnose BMW €2000. Meneertjes wilde me tegemoet komen. Uiteindelijk €630 betaald. 2,5 week verder, auto weer in ontvangst genomen. 2 dagen gereden, weer de zelfde melding. Uiteindelijk weer voor langer dan 2 weken de auto ingeleverd. Auto zogenaamd op hun kosten gerepareerd en de kosten was voor hun. Auto weer in ontvangst genomen, rijd oke, niet perfect. Wat nu? Olielekkage.zelf onder de auto gekropen en gezien dat er een bout miste?!?!?! De garagist weigert omdat op een andere locatie te doen. Moet hier 140km rijden zodat zij een bout in kunnen plaatsten. Al met al, bagger, misselijk makend. Een en al troep, begin er niet aan!!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

top firma komt zijn afspraken na

een gebruikte auto gekocht en top afgeleverd , zo zien wij dat graag

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Deskundig geregeld en uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Polychemstraat 22

6191 NL Beek

046 437 0422

[email protected]

Over Bosch Car Service

Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.