Heel behulpzaam

Uitleg gegeven over het plaatsen van een marterverjager nadat een marter heeft de isolatiemateriaal in mijn motorkap opgevreten. Onderhoud gedaan en mij verteld wat is gedaan. Een leenauto gekregen van Lawrence Bosch Car Service tijdens de onderhoud beurt van mijn auto. Overal goede service en uitleg gehad.

betrouwqbaar

komt afspraken na, maakt t goed inorde, op tijd afleveren, en vertelt eventueel dingen die nog aandacht nodig hebben, kortom goed betrouwbaar bedrijf.

Werkplaats is prima, maar eigenaar kan niet in klantbelang denken.

De correspondentie met bedrijf en monteurs is prima. 5 sterren. Minus 4 sterren voor de eigenaar! Als (voormalig monteur en APK keurmeester) mijn eigen terreinauto breng voor APK, kleine beurt en divers werk gebracht. Op het eind van de afgesproken dag niets gehoord, dus eigenaar gebeld. Deze zegt dat diverse lampjes het niet doen, waaronder 1 achteruitrijlamp. Ik vertel: de auto heeft maar 1 achteruitrijlamp en dit is geen afkeurpunt. reactie Lawrence: Dat moeten we uitzoeken. Ik zeg: Hoef je niet uit te zoeken, is een feit en altijd zo geweest, RDW verandert dit soort eisen niet. -> Zijn reactie: Als je het beter weet kom je de auto maar ophalen en bekijk je het maar!!!!!! Dan sta je niet open voor de mening van een klant en verplaats je je niet in de klant. (Mijn advies bleek achteraf ook te kloppen) Na overleg werk laten uitvoeren a bijna € 1300.00 **** Eens en nooit weer.**** PS Lawrence: je hoeft niet te reageren of je te verdedigen. Bovenstaand is een feit!

Prima geholpen

Tevreden over de uitvoering van de opdracht.

Prima!

Kom hier al enkele jaren voor de APK en ben zeer tevreden over de service.

Goede service.

Goede service, vriendelijkheid, goede prijs kwaliteitsverhouding

Prima garage voor o.a. classic auto's.

Mijn classic auto's hebben wel eens makkementen en daarvoor speciale aandacht nodig. Bij Lawrence Car Service zorgen ze ervoor dat ze betaalbaar, veilig en goed blijven rijden.

Goed gezien een lastige klachten

Positieve ervaring!

Ik heb de service als zeer prettig ervaren! Ze nemen de moeite en tijd om goed te kijken naar het probleem en alles goed te vervangen.

Ze zijn er, als je ze nodig hebt.

Weten waar ze mee bezig zijn, betrouwbaar en helpen waar ze kunnen.

Top bedrijf

Uitstekende service: ik kom er al jaren en zal dat zeker blijven doen!

Altijd prettige ontvangst en service

Alles gaat altijd naar wens. Helaas is de auto op 2 punten afgekeurd. Dit moet hersteld worden. Hopelijk is hij daarna weer goedgekeurd.

Goede service, goed resultaat.

Bij 3 eerdere garages geweest die mijn auto niet gerepareerd kregen, bij Lawrence is het opgelost. Bleek een filter te zijn… communicatie verloopt prettig, men is vriendelijk en eventueel kun je een leen auto tot je beschikking krijgen.

Aanbevelingswaardig

Altijd correct, service is prima en oorlog eens vriendelijk.

Klantvriendelijk

Vertrouwd, servicegericht.

Professioneel, klantvriendelijk en klantgericht

Goed geholpen, er wordt meegedacht met de klant.

Goed gedaan allemaal.

Tevreden

Goede afspraken en goede kwaliteit.

Fantastische dienstverlening!!!!!

Mijn auto is in de allerbeste handen. Vriendelijk vakkundig personeel dat goed luistert naar wat de klant wilt.

Alles naar wens, goed en snel.

Perfecte service

Snel eerlijk en kwaliteit!!!!

Super service

Ik werd super snel en vriendelijk behandeld.

Top garage

Snelle en correcte service

Afspraak online ingepland. Ging snel. Op afgesproken tijd is mijn auto gekeurd. Heel erg tevreden klant

Over Bosch Car Service