Goed en leuk contact gehad!

Na samen overheen te zijn gekomen hebben wij nu n prachtige auto, Bedankt Laurence Gr Wim en Belinda Dekkers.

Geweldig!!!

We hadden een afspraak gemaakt om naar een jeep compass te komen kijken. We waren een half uur te vroeg, maar werden meteen geholpen door een medewerker want de baas was er nog niet .We kregen gelijk de sleutel in handen en mochten op ons gemak de auto bekijken en een proef rit gaan maken. We zijn t eens geworden en zijn ontzettend blij met onze nieuwe auto .Mooi bedrijf met aardige behulpzame mensen.

Oplossend en goede kwaliteit van werk

Een auto via Bram gekocht, helaas probleem ontstaan met de motor. Bram gaf geen thuis, maar Lawrence heeft het netjes en adequaat afgehandeld.

Top!!!!

Zeer behulpzaam een adequaat geholpen!!!!!

afspraak gemaakt en op korte termijn geholpen

afspraak gemaakt en op korte termijn geholpen. Duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren

altijd goed geregeld

ik voel me gehoord en als het klaar is voelt het veilig

Alles goed gemaakt en verzorgt

Alles us goed gemaakt en verzorgt

goede service

In maart van dit jaar een mooie Mercedes B gekocht bij LCS. Bij aflevering waren de afspraken niet nagekomen door verkoper Bram. Na veel heen en weer bellen met Bram ook niet opgelost. Inmiddels was Bram vertrokken en heeft LCS de problemen tot volle tevredenheid opgelost (pluim). In juli van dit jaar is mijn auto verdronken en rijp voor de sloop. Na contact met LCS vroegen ze mij wat ze voor mij konden betekenen, ik wou een gelijkwaardige auto terug. Na een gesprek waarin ik al mijn voorkeuren aan gaf, is men gaan gaan zoeken. Binnen zeer korte tijd hadden ze mijn voorkeur auto gevonden een mooie Mercedes B. Mijn hartelijke dank hiervoor. Maar zoals altijd met een tweedehands zijn meestal wat kleine gebreken, deze zijn door LCS goed verholpen. Ik heb nog een klein probleempje, maar ik ga er vanuit dat deze ook word opgelost zoals ik LCS nu ken. Een bedrijf met zeer goede service.

Zeg niet hoe je het zou doen maar doe het meteen

Toen je nog niet zo groot was ging het makkelijker Nieuwe accu hadden we ook zelf kunnen regelen voor de helft als je dan toch de moterkap open hebt vul dan ook even de ruitensproeier bij. Groter groeien meer verdienen. Ik weet het niet. ?

Goedemorgen, U hebt een afspraak gemaakt met betrekking tot een storing in uw elektronica. Uitlezen van de aanwezige ECU's geeft aan dat er een accu onderspanning is. Na overleg vervangen wij deze, geven aan e.e.a onder controle te houden. De auto komt niet voor onderhoud en/of een wintercheck. U betaald niet allen die accu, de werkplaats is met uw storing aan de slag gegaan en uiteindelijk is alles binnen een uur incl. accu vervanging geregeld. Jammer dat u het zo ervaart, nodig u graag uit om dit (covid-proof) te bespreken). Wijze les voor ons is in overleg met klant niveau's te checken.

mooie service

Goede service , correcte afhandeling.

Geweldige service en uiteraard prima deskundigheid .

Mijn aankoop van een Renault Captur 1200 Tce werd door een van de werknemers prima tot in de details verzorgd en tevens voorzien van 6 maanden garantie, ook een probleem wat zich later voordeed werd prima en snel opgelost...Heren..Chapeau

Top garage met deskundige medewerkers

Alles is prima uitgevoerd en de prijs is concurrerend. Medewerkers zijn deskundig en de vooraf gemaakte offerte is compleet en volgens schema van de fabrikant. Lawrence Car service is voor mij beter dan de dealer. Kom hier dus al jaren naar tevredenheid.

Prettige garage met goed onderhoud.

Ik kom al een tijdje bij deze garage en het onderhoud is uitstekend.

Goede ontvangst, duidelijke prijsopgaaf en soepele afwikkeling.

Uitstekende auto gekocht, langdurige afhandeling

Heb bij Lawrence een uitstekende auto gekocht. De afhandeling duurde wel wat lang en had wat onverwachte haken en ogen. Maar met de aangekochte auto ben ik tevreden waar het uiteindelijk om gaat.

Wederom helemaal 100% tevreden

Vandaag kleine reparatie laten uitvoeren en wederom zéér tevreden over deze garage / over de eigenaar Lawrence en óók voor het vriendelijk en professioneel personeel.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden over de geleverde reparatie.

Alles ok; goeie service!!

Alles ok; goeie service !!

Zeer goede service

Klantvriendelijkheid, eerlijk ,vakkundig

Goede geholpen en vriendelijk

Ondanks vakantie drukte en problemen met het krijgen van de benodigde onderdelen. Auto snel gerepareerd.

Goede service en man van zijn woord

Ik heb onlangs mijn BMW 120 i cabrio gekocht en de verkoper/ eigenaar was zeer vriendelijk toen wij daar aankwamen om de auto te bekijken. Ik had de dag ervoor al wat app contact gehad waar hij accuraat op reageerde. Eenmaal daar, kregen wij de gelegenheid om rustig te kijken zonder dat daar een "verkoper" in je nek hijgt. Alle ruimte dus! Na een proefrit, wat afspraken op papier gezet en de puntjes werden netjes besproken en vooraf onderhandeld. Na een paar weekjes konden we de auto ophalen en alles wat besproken was, was netjes gefixt. Op een windscherm na maar dat werd later toegestuurd. Het was niet het windscherm wat ik ingedachte had, ik wilde graag een opvouwbare zodat het in de achterbak past. Ik zag een nette op het internet en Lawrence is mij toen tegemoet gekomen om de helft van de andere mee te betalen en dan zou ik die van hem weer terug sturen. Goede service en zo gezegd zo gedaan. Bedankt Lawrence. Ik wens je nog mooie zaken toe.

Snel en vriendelijk geholpen

Ik ben super tevreden

Vriendelijk en goeie service

Fijn personeel altijd vriendelijk en goeie service

Perfect geholpen

Hadden een probleem met de radio/navigatiesysteem van onze VW golf plus. Dit viel buiten de garantie toch door Lauwrence goed opgelost