Goede ervaringen!
personeel is vriendelijk Alleen bij storing werden 4 bobines als slecht bevonden terwijl dat niet zo was. Ik was wel 500 euro armer Eerste beurt aan ,ijn nieuwe fiat was ook erg duur
Na het lezen van voorgaande mail berichten, plaats ik een ? Omdat ik zeer negatieve ervaringen heb opgedaan, was vanaf 1992 bij deze dealer, maar ben er vertrokken, vanwege de slechte ervaringen, discussies die ik heb moeten voeren om een gelijk te krijgen. Per slot, gaat een receptiemedewerker prutsen met een schroevendraaier aan de tiptoetsen van de computer, van mijn Lancia Lybra deed dus niets meer ? 3 wken op vak. zonder radio en cd naar Italie, met een wereldontvanger op baterijen, wij hadden moeten weten dat deze niet goed was tijdens de verkoop ? ik had de auto per slot geaccepteerd zoals deze was ? Volgens Bovag, is dit een verborgen gebrek, ik had recht op vergoeding enz. hebben zij een 3de hands geplaatst, mis bepaalde functies,vraag om een cd wisselaar te plaatsen, dorpel kapot,i.v.m. aanbrengen v/e kabel naar de kofferbak, weten van niets ? na veel 5en en 6en een nieuwe geplaatst, nee, zinloze discussie moeten voeren,geen goede ervaringen, op het moment v/e eventuele koop zijn ze aardig !! Jammer want wij rijden alle 2 graag in Italiaanse autos, doen wij nog steeds, maar kopen, deze meer richting het noorden v/h land
Goeie Sevice vriendelijk personeel
Altijd netjes en klantgericht, alleen als je de balie van de werkplaats moet bereiken, nee dan moet je veel, heel veel geduld hebben. Jammer, dat zou echt beter moeten, die bereikbaarheid.
Zeer goed geholpen en geadviseerd bij aanschaf nieuwe Fiat Panda door verkopers Rick en Richard. Deskundigheid, flexibiliteit en zeer goede service!
Top! Eerlijk en duidelijk!
vriendelijk personeel; klantvriendelijk.
Ik ben sinds 1996 klant bij auto Creussen en ben zeer te spreken over deze dealer, niet alleen wat betreft de afdeling verkoop maar ook de werkplaats welke ook buiten de garantie termijn alle zeilen bij zet om voor hun klanten een acceptabele oplossing aan te bieden. Als voorbeeld noem ik een defecte koppeling welke ruim een jaar buiten de garantie termijn voor 40% van de werkelijke kosten gerepareerd werd. In de toekomst zal bij aankoop van een volgende auto deze dealer dan ook mijn voorkeur hebben.
Altijd vriendelijk en correct personeel, die je met raad en daad bijstaan
Gastvrij ontvangen (als altijd).. voldoende faciliteiten tijdens het wachten. vriendelijk personeel dat alle een praatje maakt. voldoende leesmateriaal. hotspot in de wachtruimte is zeer actueel! bestelde onderdelen zijn snel leverbaar. uitstekende service.
De mannen aan de receptie van de werkplaats zijn altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Wat betreft de verkopers. Sommige zijn altijd erg vriendelijk en maken atijd een praatje met je als je in de zaak bent. En sommige zijn alleen vriendelijk op het moment dat je een auto koopt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.