Prima.

Goede informatie gekregen en zeer tevreden over de gekochte auto.

Geen opmerkingen alles top!

Goed geholpen en geïnformeerd over de aankoop van mijn auto!

Toppie garage

Auto gekocht bij creusen cars, goede service, hoorde iets onder het rijden, heb hun gebeld kon meteen terecht, geen moeilijk gedoe, hebben hem gemaakt, en probleem opgelost, ik geef hun een dikke 10

Personeel zeer vriendelijk ook niet te beroerd om over prijs te spreken. Snelle service en complete uitleg van de auto bij ophalen. Wij zijn zeer tevreden.

Personeel zeer vriendelijk ook niet te beroerd om over prijs te spreken. Snelle service en complete uitleg van de auto bij ophalen. Wij-zij-denken zeer tevreden.

Service gericht.

Nette auto gekocht zonder garantie. Toch heeft Creusen mij al 2 maal gratis service verleend. Zal hier zeker terug komen en hun aan anderen aanbevelen. Betrouwbaar adres!

Ik ben nog in de garantie tijd,naar de garage geweest. Maar moest toch 45 euro betalen voor het inspuiten van de rubbers .Dat zou niet in de garantietermijn vallen.Jammer dat danny er niet was die dag,maar cristiaan zelf.

Een paar weken geleden een auto gekocht bij garage Creusen. Gezien de prijs en de leeftijd zat er geen garantie op. Heb een proefrit gemaakt en ben bij een bevriende monteur langs gegaan. Hij heeft de auto bekeken en getest en was zeer tevreden. Ik heb de auto gekocht en kreeg een goeie inruil voor mijn eigen auto. Ik heb de auto meteen aangemeld voor een grote beurt...de auto is toen grondig nagekeken. Men heeft niets bijzonders kunnen vinden. Al met al ben ik zeer tevreden over de aankoop en het rijgedrag van de auto.

Vriendelijk en mooie auto's

Vandaag de 2e auto gekocht bij creusen. Weer bij Danny. Ik houd van mooie auto's die er goed bij staan. Heb in 2019 een bmw 318 I bij hun gekocht en die vandaag omgeruild voor een audi a3. Kreeg een hele faire inruilwaarde terug waar ik niet over hoefde te onderhandelen. Wie een mooie auto zoekt is bij creusen aan het goeie adres.

Zoals altijd super tevreden

Het is de derde auto die we bij Creusen Cars kopen. Ook nu werden we weer goed en klantvriendelijk geholpen. De auto's die ze verkopen zijn niet standaard maar hebben altijd iets speciaals. Ook deze VW Beetle die we gekocht hebben. De prijs, kilometerstand, bouwjaar en qualiteit van hun aanbod is goed. Daarom kopen we graag een auto bij hun want je wordt er altijd goed behandeld.

Mooie auto,s tegen scherpe prijzen

Vorige week Fiat 500 gekocht, nette inruilprijs en scherpe prijs nieuwe auto. Snel en goed alles afgehandeld Vrijdag Kijken Zaterdag oude auto binnen en met nieuwe naar huis.

Jammer dat ik als vrouw weinig terug kreeg voor mijn intuil auto als ik zie dat deze voor 1000 euro meer word verkocht voelt dat niet fijn. Hoop dat als de komende tijd er iets mis is met de gekochte auto dit netjes afgehandeld word zoals ze beloofde.

Goede oplossingen

30 December 2020 gaan kijken bij een Skoda occasion gaan kijken. Auto zag er goed uit van binnen en buiten. Na het testritje merkte ik dat er iets met het stuur was. Kon nauwelijks draaien of sturen of wat dan ook. Niet goed kunnen testen want de tank stond al in het rood. Ik kom terug bij het bedrijf. dat van het stuur gezegd maar mij werd maar gewoon gezegd dat ik er aan moest wennen want dat hoorde zo. Naja het zal wel dan. Toch gekocht met de voorwaarde dat hun een 2e sleutel betaalde. Ik 1 dag (proberen) te rijden. Was echt niet te doen. Wij de 31ste toch terug gegaan. Werd afgesproken dat we hem de maandag erop moesten brengen en dat ze zouden kijken of ze plaats hebben in de werkplaats. 3 dagen later werden we gebeld dat het stuurhuis kapot was. Naja dan is de vraag; wie gaat die mega kosten betalen?! Creusen bood aan om het stuurhuis te maken op hun kosten. Heel netjes aan gezien je tekent zonder garantie. 9 dagen later was die eindelijk klaar. Enigste wat wij zelf hebben betaald is de nieuwe accu. Kortom was een beetje raar dat die met een kapot stuurhuis de week voor de verkoop door de APK is gekomen. En dat er doodleuk word gezegd moet je aan wennen. Maar!! Alles om alles een redelijk goed bedrijf wat denk ik het moet houden op dure autos en geen goedkope occasions moet gaan aansmeren, maar wel de reparatie kosten voor zich neemt en het fatsoenlijk probeert op te lossen met de klant. De dag na het ophalen van de auto begonnen er alweer lampjes te knipperen en stottert de auto met starten en rijden. Dus nu staat die alsnog weer in onze eigen vertrouwde garage voor de volgende reparatie en weer afwachten wat de volgende kosten zijn. 23 dagen geleden gekocht. Pas 5 dagen in kunnen rijden.

Een tevreden klant.

Snelle afhandeling

Komt afspraken na

Komt afspraken goed na. Je wordt er goed geholpen en geïnformeerd. Fijn om zaken mee te doen

Mijn ervaring is zeer positief

Top service! Eerlijke en betrouwbare verkopers

Topservice! Kan iedereen deze autogarage aanraden. Meer dan de moeite waard om vanuit Venlo een ritje naar Heerlen te maken. Betrouwbare garage en komen afspraken meer dan na! Bedankt Creusen voor de topservice!

Prima bedrijf zonder poespas

Mooi bedrijf, klantvriendelijk. Tevreden met onze aankoop. Klachten worden netjes afgehandeld.

Geweldig.

Een van onze bedrijfswagens stond op een in Heerlen stil met een lege accu. Op basis van een google zoektocht kwam ik Creusen Cars tegen. Ik heb hen gebeld met de vraag of zij de wagen konden overstarten, dat was mogelijk. Hoewel Creusen ons als bedrijf niet kenden zijn zij toch op rekening naar het voertuig toe gegaan om onze collega op weg te helpen. Dit was allemaal erg snel en vriendelijk geregeld. Uiteindelijk kwam de rekening per mail, dit prijs was ook erg correct. Al met al een prettige ervaring.

vriendelijk

zoals gezegd, vriendelijk, en vooral niet te opdringerig

Dat ik tevreden ben.

Dat ik goed geholpen ben ,en dat de auto weer goed in orde is . En wat ook fijn is dat ik gehaald en gebracht word.

Fijne auto gekocht!

We waren eigenlijk nog aan het rond kijken, maar de auto die er stond was helemaal wat we zochten. Ondanks dat we niks inruilde, was het inruil aanbod, niet verkeerd. De auto werd zeer netjes afgeleverd. Naar keuze kun je 6mnd garantie regelen, of je neemt hem zo mee. Dat laatste hebben we gedaan, gezien de auto een onderhouds history had. Vriendelijke mensen, fijne zaak. Wij zijn blij met een hele fijne auto.

goede verkoop

ze hebben geduld leggen alles uit maar geen goede inruil prijs maar ze doen op alle fronten hun best groet jan

Goede service, vriendelijk personeel.

Goede service en zeer vriendelijk personeel! Niet opdringerig en zeer gastvrij.