niet eerlijk

Dhr Cristiaan houd zich niet aan de telefonische afspraak. Na foto s te hebben gestuurt van mijn auto zijn we tot een inruilwaarde van de auto gekomen. Daar wij 2 en half uur naar het bedrijf moesten rijden was het voor ons belangrijk te weten wat we ongeveer voor onze auto terug zouden krijgen. Eenmaal bij het bedrijf gekomen proefrit met de betreffende auto gemaakt en de hr.Cristiaan met onze auto proefrit gemaakt. Beide auto's voldeden naar behoren. Bij onderhandeling gaf dhr.Cristiaan 1500 euro minder voor de inruilauto terug dan was afgesproken. Dhr bleef volhouden dat hij dit niet had gezegd, Met als gevolg met niks naar huis en weer 2 en half uur rijden voor niks, Erg jammer, Wij rijden al 5 jaar in onze auto hebben hem keurig onderhouden er was dus niks op aan te merken, Voor ons dus GEEN Creusen Cars meer

Uitstekend geholpen

Top.

Perfect, zoals altijd, bedankt voor de goede zorgen.

Top auto's, zeer vriendelijke eigenaar en medewerkers

Mei 2021 Mercedes B klasse gekocht bij de firma Creusen. Goede inruil prijs gekregen. Eerste rit stil gevallen met een defect inspuitstuk door ANWB teruggesleept naar firma Creusen. Deze hebben ons direct voorzien van een leenauto en hebben de problemen kosteloos opgelost. Februari 2022 twee auto bij de firma Creusen gekocht. Kortom: wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening welke de Firma Creusen aanbiedt.

prima geregeld

alles prima geregeld en afgehandeld conform afspraken

Vriendelijke en heel behulpzame verkopers, echt een top zaak

Wij hebben een auto gekocht bij Creusen Cars, kregen een goeie inruil voor onze auto. We zijn super geholpen door verkoper Danny. Mochten passen of rolstoel erin paste, proefrijden was ook geen probleem, reden auto voor ons uit de showroom. Stoelverwarming deed het niet, dat was geen probleem hebben ze achteraf nog gemaakt. Dit bedrijf echt een aanrader, wij gaan zeer zeker nog eens terug.

Prima en snel geholpen

Top behulpzaam bij het vinden van een geschikte auto voor ons

Ofschoon men de voor ons geschikte auto ter plekke niet aanwezig was, hielp men ons met zoeken naar een zaak waar hij wel was. Een top service wat ons zeer verraste. Zeer collegiaal naar andere zaken toe en een verrassende hulp voor ons. Dank je wel

Helemaal verkocht!

Mijn zoon had een hele mooie tweedehands Audi S5 gevonden op internet. Direct zaterdag naar Heerlen en uitstekend ontvangen door Danny. Proefrit gemaakt en we waren helemaal verkocht. Een top wagen!

Zeer nette showroom met mooie auto’s

Danny en Christiaan bedankt voor het prettige contact en de goede deal. Wij zijn super blij met de mooie auto. Het was de rit van bijna 2 uur helemaal waard.

Altijd alles naar tevredenheid behandeld

Altijd vriendelijk, behulpzaam en krijgen een perfect verzorgde auto altijd terug.

Goede service vlotte levering top

Van Uit Friesland een nice car gekocht bij dit bedrijf , vriendelijke ontvangst goede prijs kwaliteit.

Ik kon gelukkig meteen komen.

Alles is netjes gemaakt .

goed en snel gewerkt en niet duur

ben zeer te vreden over de werkzaamheden

Vriendelijke en zeer klant vriendelijke zaak.

Zeker aan te raden. Ben verschillende keren terug gekomen en iedere keer vriendelijk ontvangen. En blij dat ik bij hun mijn auto gekocht heb.

Prima.

Goede informatie gekregen en zeer tevreden over de gekochte auto.

Geen opmerkingen alles top!

Goed geholpen en geïnformeerd over de aankoop van mijn auto!

Toppie garage

Auto gekocht bij creusen cars, goede service, hoorde iets onder het rijden, heb hun gebeld kon meteen terecht, geen moeilijk gedoe, hebben hem gemaakt, en probleem opgelost, ik geef hun een dikke 10

Personeel zeer vriendelijk ook niet te beroerd om over prijs te spreken. Snelle service en complete uitleg van de auto bij ophalen. Wij zijn zeer tevreden.

Personeel zeer vriendelijk ook niet te beroerd om over prijs te spreken. Snelle service en complete uitleg van de auto bij ophalen. Wij-zij-denken zeer tevreden.

Service gericht.

Nette auto gekocht zonder garantie. Toch heeft Creusen mij al 2 maal gratis service verleend. Zal hier zeker terug komen en hun aan anderen aanbevelen. Betrouwbaar adres!

Ik ben nog in de garantie tijd,naar de garage geweest. Maar moest toch 45 euro betalen voor het inspuiten van de rubbers .Dat zou niet in de garantietermijn vallen.Jammer dat danny er niet was die dag,maar cristiaan zelf.

Een paar weken geleden een auto gekocht bij garage Creusen. Gezien de prijs en de leeftijd zat er geen garantie op. Heb een proefrit gemaakt en ben bij een bevriende monteur langs gegaan. Hij heeft de auto bekeken en getest en was zeer tevreden. Ik heb de auto gekocht en kreeg een goeie inruil voor mijn eigen auto. Ik heb de auto meteen aangemeld voor een grote beurt...de auto is toen grondig nagekeken. Men heeft niets bijzonders kunnen vinden. Al met al ben ik zeer tevreden over de aankoop en het rijgedrag van de auto.