Perfect geholpen door zeer vriendelijke verkopers

Wij kwamen er binnen en er hangt een gemoedelijk sfeertje. De vriendelijke verkoper wees ons de auto en wij konde deze op ons gemak bekijken. Daarna een proefrit gemaakt, en we kregen ook een eerlijke prijs terug voor onze auto die we ingeruild hebben.

Zeer positieve ervaring.

Goede uitleg en prima contact en nazorg geleverd door firma Creussen.

Prima service gelijk geholpen na een telefoontje betreffende vervanging remblokken.

Super geweldige garage

Wij hebben hier onze Ford Puma gekocht. De werknemers en verkopers helpen je enorm goed. Wij mochten gelijk al na binnenkomst een proefrit maken. Ook met het verkoop gesprek was de verkoper heel relaxed. Toppie

prima en snel

Prima en snel

Goed geholpen bij de koop van auto

Vriendelijke verkoper die ons goed heeft geholpen bij de koop van onze auto. Tot nu toe zijn wij zeer tevreden!

Betrouwbare bijrijder.

De zaak heeft een zeer goede uitstraling. De auto’s worden uitstekend aangeboden met een eerlijke mening. Verkoper Cristian is een rustige persoonlijkheid waardoor alle aankopen toegankelijk worden. Business as usual. Jan Q.

Vriendelijk, Weet waar ze over praten. Kort maar krachtig. Geen gez.....k

Heel vriendelijk personeel

Zeer goede service en je wordt heel goed geholpen

Na proefrit even bedenktijd gehad. Tevens een mooi bod gekregen voor inruilauto. En nu heerlijk genieten van m’n nieuwe auto. Fijne service , juiste communicatie en alles snel geregeld!!

Prima service!

Al jaren klant bij dit bedrijf. Meerdere auto's hier gekocht. Iedere keer weer klantvriendelijk. Ook heel goed aan te bevelen voor service en onderhoud.

Snelle en goede service

Dinsdag op internet een mooie complete auto gezien. Dinsdag middag proefrit gedaan. Auto gekocht, afgesproken kleine spot-reparatie en cleaning. Vrijdag ochtend auto vlgs afspraken opgeleverd en opgehaald. Alleen toen we de auto gingen halen zagen we een andere ook mooie auto. Maar ons ff ingehouden. Mooie zaak met mooie complete occasions en snel wisselende voorraad.

Geen aanrader !

4 Zomerbanden "gratis" geleverd waarvan er 1 kapot was en niet gerepareerd mocht worden, 4 nieuwe banden moeten kopen, wel de 100 € opslag gecrediteerd gekregen. En dan nog de reservesleutel: viel van ellende uit elkaar, was al door mijzelf met een plakbandje bij elkaar gehouden. Stift verloren gegaan maar geweigerd om onder garantie (!) een vervanger te leveren. Maar zelf geregeld a 350€. Al met al een heel slecht gevoel aan over gehouden.

Zeer goede service en zeer vriendelijk

Heb er een mooie Opel crossland gekocht Zeer te vrede Goede service , nog nooit meegemaakt

prima service

prima service

Hele goede ervaringen.

Al meerdere autos hier gekocht. Mooi bedrijf, goed aanbod aan autos en zeer vriendelijk. Prima service ook achteraf bij onderhoud.

Belabberd!

Auto gekocht van €25.000. Toen ik proef wilde rijden kon dat in 1e instantie niet volgens Christian, de auto was pas gepoetst en als ik hem niet wilde moest hij hem weer laten poetsen… Als ik er mee wilde rijden moest ik hem ook kopen! Na veel gezeur toch proef kunnen rijden en uiteindelijk gekocht. Afgesproken dat de Milieusticker met het oude kenteken verwijderd zou worden. Bij het ophalen bleek dit niet gedaan te zijn. Er zat geen DAB en geen navigatie in de auto zoals in advertentie vermeld stond. Christian gaf aan dat dit via CarPlay liep (ja duhhh, zo ken ik er nog wel een paar!). De auto zou nog netjes gepoetst worden voor levering. Dit was niet gebeurd en de afdrukken van mijn eigen schoenen van het bekijken van het dak waren nog zichtbaar. Men had de auto nog wat bijgetankt gaf hij aan. Na het starten stond de benzine gewoon in het rood en ben ik gelijk om de hoek moeten gaan tanken! Tussendoor nog andere problemen waarvoor voor een woensdag een afspraak gemaakt was. Vervolgens op woensdagmorgen een telefoontje dat het pas dinsdag zou worden. Verder is Cristian erg laks met reageren op mail. Soms helemaal niet, soms pas een week later en soms vraagt hij iets wat al eerder in de mail vermeld stond. Ik heb al heel wat auto’s gekocht maar de klantvriendelijkheid is hier héél erg ver te zoeken (behalve die van Cristian zijn collega die wel klantvriendelijk was!). Voor mij dus nooit meer een auto van Creusen !!! *

Met Creusen Cars altijd vriendelijk behandeld.

Goed, altijd vriendelijk ontvangen, bij problemen wordt een oplossing gezocht.

Grote ***

EEN ***, In september jl hier een auto gekocht voor export naar Spanje. Bij export krijg je de BPM terug (2800 euro) Meerdere keren gevraagd of dit klopte en zeker was dat deze bpm terug betaald zou worden, Jazeker zei *** (eigenaar) en IK zorg hiervoor. nog geprobeerd dit bedrag in mindering te brengen bij de betaling maar dat was te gecompliceerd, betaal het nu maar Ik zorg dat het terugkomt. In december gebeld neen er was NOG niks aangevraagd, ze zaten te wachten op de inschrijving van Spanje waar van te voren met geen woord over gerept was. Vrij snel erna kreeg ik een afwijzing, bpm terugvragen kon niet op mijn naam, ze zouden het opnieuw proberen, dat duurde meer dan een mnd, uiteindelijk weer met de belastingen gebeld en uiterlijk 8 april zou er een antwoord bij hun zijn. Op 16 en 22 april maar weer gemaild. 23 april via *** een mail, (Creusen zelf vind het niet interessant genoeg dit af te handelen) dat er geen BPM wordt terug betaald. Onderzoek wees uit dat er ergens 2260 euro rest BPM is uitbetaald, waarschijnlijk aan Creussen, hetgeen ik ook al tussen de regels hoorde van de Belastingen. Ook aangeboden om de auto terug te brengen (zoals afgesproken tijdens de verkoop) dat kon maar kreeg ik 5500 euro minder terug (weet ik heb hem nog geen half jaar) over n afspraak gesproken. Kandidaat kopers ik WAARSCHUW jullie doe geen zaken met dit bedrijf, je komt er ZWAAR bedrogen uit.

Prima autobedrijf!

Als vanouds betrouwbaar met hedendaagse passende service . Mooie auto gekocht! Bedankt!

Eerst een beetje onduidelijk

Auto gekocht met meeneemprijs . Had meteen pech ermee. Maar met meneemprijs heb je geen garantie of er iets groots aan de motor zelf. Garantie bij gekocht en naderhand goed geholpen

Vriendelijke sfeer

Goede zaak!

Heel tevreden, ik koop hier mijn 2e auto.

Kan er altijd prima terecht.

Zeer betrouwbaar.

Meerdere autos bij dit bedrijf gekocht. Erg tevreden over de aankopen en de service daarna. Ook de ervaringen met het uitvoeren van onderhoud na langere tijd zijn super goed. Vriendelijke mensen die goed met je meedenken en die niet alleen maar gericht zijn op snelle verkoop. Echt aan te raden.

Wijngaardsweg 54

6412 PJ Heerlen