Goede service en kwalitatief goede campers

Afgelopen weken voor de derde keer een camper gehuurd bij Rico Recreatie. Wederom zeer goed bevallen. De medewerkers zijn allemaal bijzonder vriendelijk en denken goed mee, zijn behulpzaam en leggen alles goed uit over de camper en de verhuur. De telefonische bereikbaarheid is goed en je kunt ze altijd bellen met vragen. Als het aan ons ligt volgend jaar weer! De campers (wij hadden elke keer jonge campers) waren van goede kwaliteit en werden netjes en schoon afgeleverd.

Dit is het vrije Vakantie gevoel.

Zeer duidelijk en overzichtelijk verloop van bespreken en betalen via de mail. Na goede tekst en uitleg tijdens ophalen, kan de vakantie beginnen. Wij hebben het als zeer prettig ervaren om tijdens onze vakantie/corona tijd te bepalen waar en wanneer we ergens willen zijn. Wij gaan het zeker nog een keer doen bij Rico camperverhuur.

Prima service, vriendelijk ontvangst.

Net terug van een fijne vakantie met een camper van Rico. Goede service en vriendelijke medewerkers. Voor herhaling vatbaar.

Rico zeker een aanrader om een camper te huren

Voor het eerst een camper gehuurd. We waren verrast over de opbergruimte en handige indeling van de camper. Na even wennen een hele positieve ervaring en voor herhaling vatbaar. Verder goed geholpen. Zeker een aanrader. We gaan zeker vaker bij Rico een camper huren.

Beste mevrouw Hermien, Hartstikke bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn erg blij dat de camper en onze service u zo goed bevallen is. U kunt ons altijd bellen voor een volgende reservering. Wij helpen u graag. Tot volgende keer. Met vriendelijke groet, Team CaravanenCamperhuren

Erg tevreden!

Twee jaar geleden hebben wij een camper gehuurd bij Rico Recreatie en waren toen al erg tevreden over de service en de camper! Nu bij de overweging om zelf een camper aan te schaffen, hebben wij direct besloten een rit naar Gieten te maken om te bekijken wat Rico in de showroom voor mooie modellen had staan. We waren direct verliefd op een nieuwe camper van het merk LMC. We zijn erg goed geadviseerd door Jolanda bij de aankoop van deze camper. Tijdens afwezigheid van Jolanda zijn we verder geholpen door haar collega Koos. Ook Koos heeft ons ontzettend goed op weg geholpen! We zijn inmiddels de eerste twee weken op pad geweest met onze nieuwe camper en zijn erg enthousiast en tevreden! Ook onze vragen tijdens en na de vakantie over de camper zijn goed opgepakt en netjes beantwoordt. Kortom, veel expertise, prima service en ook de nazorg is dik in orde!

Goed!

We hebben een camper gekocht en zijn er hartstikke blij mee. Goede service, leuk bedrijf. Aanrader!

Prima ontvangst en afhandeling, controleer zelf wel goed de camper op schades of beschadigingen.

Twee keer gehuurd in 2020 en de campers zijn prima, niets mis mee.

Na de goede ervaring van een aantal jaren eerder nu weer naar Rico toen we interesse in een camper hadden. Prima geholpen en tijdens de proefrit, waar we alle tijd voor kregen, werd ook nog voor een lunch gezorgd. Bij het ophalen werd door Koos alles uitgebreid uitgelegd wat we als erg prettig hebben ervaren en werden we getrakteerd op een prachtig bos bloemen. Nu zijn we de eigenaar van een mooie camper.

Prima camper gehuurd bij Rico Recreatie

Voor ons was dit de eerste ervaring met een camper. Het is ons uitstekend bevallen. Het was een keurig nette camper. Een minpuntje was het achteraf in rekening brengen van € 29,95 voor een deels gesmolten knop van het gasstel. Ten eerste: omdat zo'n knop niet zou moeten kunnen smelten tijdens het gebruik.... Ten tweede: het voelt niet goed om zo'n relatief gering bedrag (t.o.v. de huursom en de bedragen die omgaan bij de handel in campers) toch nog even naar binnen te willen harken, door verrekening met de betaling van de € 1.000 als borgsom. Voor de rest alles prima met de service van Rico Recreatie!

prima vakantie met opgeloste probleempjes

We hadden wat pech, de luifel werd door de wind opgetild tijdens het opzetten. Luifel defect helaas. ...Dit is doorgegeven en kon niet op afstand worden opgelost. Echter, we konden verder. Later hadden we een software storing in het motor gedeelte, deze verdween gelukkig vanzelf. Ook hier werd een oplossing aangedragen. De camper was wat ouder, maar voldeed verder prima. De uitleg is erg belangrijk en werd door meerdere personen gedaan. Tip: koop je eigen risico af. De vakantie met een camper is verder zeer goed bevallen.

Koos je was geweldig!!

Met veel plezier een prachtige caravan gekocht . We werden netjes geholpen, geadviseerd en hebben een goede uitleg gehad ! Een gastvrij ontvangst met ook nog koffie en bij aflevering een super mooi boeket bloemen!! Ook als team goed op elkaar ingespeeld, super voor allen!

Prijs en kwaliteit naar behoren

Wij hebben een prachtige Carado gekocht. Ook de nazorg is goed. Koos heeft ons tevens nog een leuke bos bloemen en een fles wijn mogen geven omdat wij de 100e camper hebben gekocht . Een pracht bedrijf met zorgzaam personeel.

Wij hebben een camper gekocht en zijn heel goed geholpen. Wij hadden nogal wat wensen en er wordt daar goed meegedacht om die wensen waar te maken! Vriendelijk personeel met geduld. Wij zijn geholpen door Koos Mulder, bedankt Koos!

Heel fijn!

Goed advies, veel inzicht in onze wensen, dus nu hebben we de perfecte camper voor wat wij willen! Lekker op pad en genieten!

Super service

Hele goede service en zeer vriendelijke mensen !!

Wij hebben onze caravan ingeruild bij Rico Recreatie en daar een LMC Style gekocht. Wij zijn bijzonder te spreken over de verleende sevice en het vakmanschap. Erg vriendelijk en de tijd nemend om je wensen en mogelijkheden kenbaar te maken. De gemaakte afspraken worden nagekomen. Een bezoek aan het bedrijf (in Gieten) is zeker de moeite waard. Er staan een ruim aanbod in mooie nieuwe en jong gebruikte caravans en campers. Voor het huren van een camper of caravan kan je hier ook terecht. Al met al een prettige zaak voor goede adviezen, vriendelijk en meedenkend personeel waar de klant nog koning is. Hilma en Rob van der Pol

Fijn bedrijf met plezierige begripvolle medewerkers

Uiteraard lijkt in de coronatijd alles anders, dus ook de aanloop naar de vakantie. In de maand mei 2020 besloten om toch op pad te gaan, vanaf 30 mei 4 weken. Van de zijde van Rico is er alles aan gedaan om de camper die wij graag wilden meenemen ook daadwerkelijk beschikbaar te stellen. Top gedaan en complimenten daarvoor. Zowel de uitgifte alsook de inname van de (prima) camper verliep vlekkeloos, koffie bleek daarbij in Drenthe een vanzelfsprekendheid. De vestiging in Gieten is trouwens alleen al een bezoekje waard. Kortom, een aanrader voor iedereen die camperen wil uitproberen of aanschaffen en voor herhaling vatbaar. Bedankt nog "jongens en meisjes" voor een fijne vakantie :-) Grtz Martine & André

Service, professioneel en betrokken

Wat een fantastisch bedrijf met geweldige mensen die meedenken en doen wat ze zeggen. In een jaar waarbij niets meer zeker was heeft Rico Recreatie ons ontzettend goed geholpen. Zowel als dealer en verhuurder van campers. Door vertraging in de levering van onze camper (Coronavirus) heeft Rico ervoor gezorgd dat onze huurders toch op vakantie konden. Niets verschuilen achter de problemen maar oplossingsgericht! Geweldig! Top bedrijf!

ruime keus en vriendelijke mensen nemen de tijd voor je

netjes ontvangen,geen gedwongenheid, geen druk, dus vrij in doen en laten. deskundigheid van verkoper. bij aflevering wat aandachtspuntjes die zeer tot tevredenheid zijn opgelost. wij zijn tevreden mensen en een dikke pluim voor de monteurs

We hebben op het laatste moment besloten om met een camper op vakantie te gaan. De medewerkers zijn klantvriendelijk en nemen de tijd. We hebben een mooie camper mee gekregen. We zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Rico. We gaan zeker nog een keer terug.

Perfecte service op afstand

Hymer Carado T449 probleem, deze hebben wij net in ons bezit., Er stond schoon water op de vloer, onder het uitschuifbare gedeelte bij de tafel. Paniek dus, wat als etc. Waar kom het vandaan , geen idee. Daar wij op vakantie waren in Friesland even internet gekeken en uitgekomen bij Rico. Techneut aan de lijn, luisterd goed, denkt mee en weet zo het probleem te lokaliseren, blijkt de keukenkraan aansluiting te zijn. Afkoppelen, Tyraps doen wonderen. Geweldige service, echt klantvriendelijk, ook al ben je geen klant !! Dikke vette pluim. Mvg Ton en Mary

Vriendelijke en deskundige ontvangst.

Aangekomen op onze vakantiebestemming bleek onze waterpomp niet te werken. Daar vanwege coronamaatregelen de sanitair gebouwen gesloten waren, zagen wij onze vakantie na 1 dag al als beeindigd. Zonder afspraak zijn wij bij Rico caravan en campers in Gieten langs gegaan. Wij werden zeer vriendelijk en direct ontvangen. Een van de medewerkers heeft naar onze pomp gekeken en na enkele handelingen deed onze pomp het weer. Waarop wij onze vakantie weer konden voortzetten. Onze hartelijke dank voor deze uitstekende service.

Rico is een fatsoenlijk bedrijf

Koos van Rico neemt alle tijd om vragen te beantwoorden en uitleg te geven over de camper. We kregen alle bedenktijd die we maar wilden en werden niet onder druk gezet om direct te kopen. Heel flexibel, hij denkt enorm goed met je mee en gebruikt zijn eigen ervaringen om de beste match te maken tussen klant en camper. En dat alles met humor. Hij zegt wat hij doet en hij doet wat hij belooft. Heel erg bedankt!

Uitstekend!

Keurig bedrijf waar je je als klant heel serieus genomen voelt.

Geweldige Service

Wij hadden een technisch waterprobleem met onze camper, en aangezien we in Schoonloo op een camping staan ( het is coronatijd ) met de voorwaarde dat we er kunnen staan mits we volledig zelf voorzienend zijn, moesten we een oplossing op korte termijn hebben. We hebben op zaterdag om 12 uur telefonisch kontakt gezocht en werden telefonisch zeer goed geholpen , maar we moesten toch langskomen om het probleem daadwerkelijk te verhelpen. We zijn geholpen door de 2 j's van Rico recreatie , Jaap en Jolande en beiden hebben er dusdanig veel energie ingestopt dat wij door kunnen gaan met onze vakantie. Er is een tussenoplossing bedacht en gemaakt (we hebben weer water) , het originele onderdeel wat kapot is , is besteld en wordt dinsdag ingebouwd. We hadden het werkelijk niet beter kunnen treffen en danken de 2 j's en Rico recreatie dan ook van harte , met name om te bedenken dat we geen enkele zakelijk relatie voorheen met elkaar hadden

Over Rico Recreatie

Bent u op zoek naar de perfecte nieuwe caravan of camper? Of overweegt u een gebruikte caravan of camper aan te schaffen? Bij Rico Recreatie bent u aan het juiste adres voor een passend aanbod waarmee u comfortabel en in stijl kunt kamperen. Kom gezellig een dagje naar Gieten (Drenthe) waar u de camper van uw dromen kunt komen bewonderen. Rico Recreatie is dealer van het merk Carado campers. Daarnaast ligt onze focus sterk op jonge occasions van de meest bekende merken. Ons team bestaat uit louter professionals en staat geheel voor u klaar. Of het nu gaat om een nieuwe of een occasion caravan of camper, we voorzien u graag van een deskundig advies op maat. Ook na uw aankoop bent u verzekerd van onze optimale dienstverlening. Uw caravan of camper blijft dan ook in topconditie door de zorg in ons service center van onze vakbekwame monteurs.