Zeer goed.

Recent hebben we onze bijna nieuwe camper bij Rico opgehaald en een eerste keer gebruikt. We zijn zijn zeer tevreden vanaf het eerste (telefonische) contact, de wijze waarop we zijn voorgelicht tijdens de aankoop, de aankoop zelf incl. de inruil van de vorige camper, en de aflevering. Dus zoek je een nieuwe of goede gebruikte camper dan is een bezoek aan Gieten zeker de moeite waard. We hebben met verschillende medewerkers te maken gehad en alle contacten waren zeer plezierig.

• Telefonische bereikbaarheid

Fijn bedrijf met een prima service

Begin dit jaar camper gekocht. prima service en de jongens in de werkplaats waren ook erg behulpzaam. Komen zeker terug.

• Telefonische bereikbaarheid

Super fijne ervaring met onze eerste camper vakantie

Wij hebben dit jaar voor het eerst een camper gehuurd via Rico Recreatie. Alles was tot in de puntjes geregeld en we werden goed geinformeerd en geholpen door het team van Rico Recreatie. Al met al een hele fijne eerste ervaring gehad met het op vakantie gaan met een camper.

• Telefonische bereikbaarheid

Heel erg bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om een review te schrijven. Hopelijk tot een volgende keer, en dan als een getrouwd stel. Team Rico Recreatie.

Na aankoop, slecht!

Ook na aankoop verzekeren ze ons van uitstekende dienstverlening, schrijven ze zelf hieronder. Zie mijn review op internet. Daarin staat hun "uitstekende dienstverlening" na onze aankoop te lezen.

• Telefonische bereikbaarheid

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u voor ons bedrijf heeft gekozen voor de aankoop van een camper. Het spijt ons te horen dat u enkele problemen heeft ervaren met de camper nadat u deze bij ons heeft opgehaald. Ons team heeft altijd als doel om klanten tevreden te stellen en een goede service te bieden. We proberen ervoor te zorgen dat elke camper in goede staat wordt afgeleverd en werken met veel toewijding aan eventuele reparaties die zich kunnen voordoen. We willen u verzekeren dat we altijd openstaan voor communicatie en klaar staan om eventuele problemen op te lossen of om toelichting te geven over het juiste gebruik van in dit geval de luifel. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om u te helpen en te zorgen dat u van uw camper kunt genieten. Met vriendelijke groeten, Het team van Rico in Gieten

Prima service, camper was uitmuntend. Totaal geen klachten

• Telefonische bereikbaarheid

Wat fijne te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad met een camper van ons. We zien u graag een volgende keer terug. Bedankt namens het Team Rico Recreatie.

Geholpen door iemand met passie voor het vak

Vriendelijke ontvangst en Koos nam alle tijd om de mogelijkheden van een camper uit te leggen bij aankoop, niets geen geduw of gepush alles zonder moeten of verplichtingen. Bij aflevering uitgebreid de camper uitgelegd en alle vragen beantwoord. Na onze eerste test weekend kwamen we nog iets kleins tegen maar dat werd meteen opgelost helemaal top. Koos en team Rico bedankt!!

• Telefonische bereikbaarheid

Goed te horen dat u zo aan het genieten bent met uw camper. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review voor ons te plaatsen. Namens Team Rico Recreatie heel veel camper plezier.

Aardige, hulpvaardige en meedenkende medewerkers

Ook dit jaar weer een mooie camper mee gehad op vakantie. Het begint al bij de reservering. Er wordt meegedacht wat je graag wilt en met onze wensen wordt zoveel rekening gehouden. Een goed team! De camper is vrijwel nieuw en alles is naar wens. Informatie voor onderweg is aanwezig of bereikbaar. Bij het terug brengen wordt alles vlot geregeld en krijg je al zin in de volgende vakantie.

• Telefonische bereikbaarheid

Heel erg bedankt voor het schrijven van deze fantastische review. We hopen dan ook, jullie volgend jaar weer uit te zwaaien met 1 van onze campers. Met vriendelijke groeten Team Rico Recreatie.

perfect

Dit jaar zijn wij voor het eerst op vakantie geweest met een camper. De camper hebben wij gehuurd via Rico Recreatie. Na een perfecte uitleg over de camper hebben wij deze geboekt voor 11 dagen. Zelf hebben wij een route uitgestippeld en plaatsen op campings geboekt. Onze vakantie verliep vlekkeloos. De camper biedt alles wat je nodig bent op vakantie en de voorzieningen in de camper zijn prima. Het heeft er voor gezorgd dat wij overwegen om vlgd jaar weer een camper te gaan boeken.

• Telefonische bereikbaarheid

Goedemiddag Fam. Muntendam, wat heeft u een fijne review achtergelaten voor ons. Fijn dat jullie zo hebben genoten met 1 van onze campers. We hopen jullie dan ook, heel graag een volgende keer weer te zien. Met vriendelijke groeten team Rico Recreatie.

Super correct bedrijf!

Goed ontvangst verkoper die goed luistert naar je wensen. Bedrijf straalt orde en netheid uit! Daarom geeft het gelijk een goed gevoel.

• Telefonische bereikbaarheid

Bedankt voor deze geweldige review. We hopen dat u heel veel camperplezier gaat hebben met uw aangeschafte camper. En tot een weerziens. Met vriendelijke groeten Team Rico Recreatie.

Tevreden

Goed geholpen, alle tijd voor je en perfecte aflevering.

• Telefonische bereikbaarheid

Dank u wel voor de fijne review. Fijn te horen dat u goed geholpen bent. Met vriendelijke groeten Team Rico Recreatie.

Top service doen wat ze zeggen

Begeleiding van begin tot eind tot een aanschaf van een camper Ze doen wat ze zeggen maar ze beloven geen goeden bergen

• Telefonische bereikbaarheid

Wat fijn te lezen dat het aanschaffen van een camper goed is begeleid. Wij hopen dan ook dat u heel veel gaat genieten van uw aangeschafte camper. Bedankt voor de fijne review. Bedankt namens het hele Team van Rico Recreatie.

Fantastisch!

Al jaren en camper gehuurd, altijd prima! Goede service, vriendelijk personeel. Er wordt met je meegedacht. Echt een aanrader

• Telefonische bereikbaarheid

Wat een fijne review heeft u geschreven, heel erg bedankt voor de moeite. We hopen u dan ook volgend seizoen weer te zien. Met vriendelijke groeten Team Rico Recreatie.

Erg vriendelijk personeel en een uitstekende camper mogen huren.

Vriendelijk personeel, bellen op tijd voor ophaal afspraak te plannen en zo ook voor retour afspraak zodat ze alle tijd voor jou hebben met vragen enz. We hebben een heel fijne camper meegekregen waardoor we een heel fijne vakantie hebben gehad. Eerder al ervaring gehad met het huren van een caravan. Was ook prima. Als we in de toekomst weer een camper willen huren zullen we zeker weer bij Rico gaan huren.

• Telefonische bereikbaarheid

Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om voor ons een mooie review te schrijven. We zien u graag een volgende keer, de koffie staat klaar. Met vriendelijke groeten Team Rico Recreatie.

Klantvriendelijk

Voor het eerst alleen op stap met camper (ivm overlijden echtgenote) goed met je de dingen bespreken en uitleggen. Telefonisch na wat kleine dingetjes die juiste oplossing gevonden. Bij terugkomst goede evaluatie gesprek gehad klantvriendelijk.

• Telefonische bereikbaarheid

Heel erg bedankt dat u even tijd heeft genomen om voor ons een review te schrijven. Hopelijk tot weerziens.

Prettige omgang

RICO komt zijn afspraken na en is prettig in de omgang met de klant.

• Service N.v.t.
  • Telefonische bereikbaarheid

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te sturen. Daar zijn we ontzettend blij mee. Bedankt namens het team Rico Recreatie.

Fantastisch!

Het was mijn eerste Camper ervaring en dat was echt fantastisch, we hebben een mooie reis gemaakt naar Spanje. Bij het afhalen stond de camper keurig gewassen en leuk met onze naam te shinen op het parkeerterrein. Duidelijke uitleg gehad over alles van de Camper en vol enthousiasme aan de reis begonnen. Onderweg hadden we toch nog een vraagje over de kachel, werden keurig geholpen. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit en de service van Rico Recreatie. Hans Lepelaar Den Haag

• Telefonische bereikbaarheid

Bedankt voor de super fijne review, we zijn daar heel blij mee. Fijn dat alles duidelijk is uitgelegd en natuurlijk als er nog vragen zijn, als u al onderweg bent, zijn wij altijd bereid te helpen. Hopelijk zien we u in de toekomst terug bij caravanencamperhuren.nl

De ervaringen met het personeel van Rico Recreatie zijn meer dan goed.

Interesse in ons als koper,goede en technische uitleg,daar het onze eerste camper zou worden. Veel info.maar ook de tijd om zelf rond te kijken. Op campingbeurs bij Rico een camper gekocht: ook hier niet het idee gehad ,dat het alleen maar om de verkoop ging.Er was voldoende tijd en rust om alles tot ons door te laten dringen,je koopt tenslotte niet een broodje kroket.....! Ook de werkplaatsmensen zijn vriendelijk en behulpzaam, daar waar het om bijkomende info ging: gasfles vullen,nieuw matras laten maken,de diverse campersites etc.etc. Al met al een prettig bedrijf, met mensen die er zo te zien met veel plezier werken.

• Telefonische bereikbaarheid

Bedankt voor uw vriendelijke review op klantenvertellen.nl. Wat fijn te lezen dat iedereen zo behulpzaam is geweest tijdens het aanschaffen van uw camper bij RicoRecreatie. Wij wensen u dan ook, heel veel fijne kampeer-jaren met uw camper.

Zeer vakkundig en goed

Gemoedelijk bedrijf, men neemt de tijd voor je, alles keurig afgehandeld, erg tevreden met onze camper. Zeer goede uitleg, tip: even filmen met je mobiel, we hebben sommige uitleg nog eens bekeken. Was onze eerste camper namelijk. Zijn ook goed bereikbaar.

• Telefonische bereikbaarheid

Heel fijn te horen dat u zo goed geholpen bent bij RicoRecreatie. Wij zijn dan ook heel blij, dat u de tijd en moeite heeft genomen om een goede review te schrijven ons bedrijf. Dan is het nu tijd, om heerlijk te genieten van uw aangeschafte camper.

Uitstekend, we vonden bij Rico wat zochten en zijn er erg blij mee.

We zochten een vervangende caravan, we vonden een passende op de website van Rico. Na bezoek op locatie troffen we een alternatieve versie die ons uiteindelijk nog beter paste. Goed advies en service. We zijn er erg blij mee en zien uit naar de eerste vakantie!

• Telefonische bereikbaarheid

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een goede review te schrijven. Als bedrijf zijn we daar heel blij mee. Fijn te horen dat de alternatieve versie uiteindelijk nog beter is bevallen. Wij wensen u van RicoRecreatie heel veel plezier van uw aangeschafte caravan.

Enorm klantvriendelijk en deskundig

Wij hebben onze caravan bij Rico Recreatie gekocht. Wij moesten 2 uur rijden vanuit Almere, maar wij hebben hier geen spijt van gehad. Robert nam ruim de tijd voor ons en enorm klantvriendelijk. We kregen voldoende tijd om de caravan te bekijken en vragen te stellen. Ook contact via de telefoon en e-mail was super fijn. Wij wilde ook nog graag een serviceluik in de caravan gemaakt hebben, en dit hebben hun ook allemaal voor ons geregeld en ook gekeken naar wat het mooiste was voor onze caravan.

• Telefonische bereikbaarheid

Heel erg bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review over ons bedrijf te schrijven. Dat waarderen wij enorm. Wij wensen u veel plezier kampeer plezier met uw caravan van RicoRecreatie.

Zeer vriendelijk en goede begeleiding bij aanschaf en aflevering.

Onze eerste camper gekocht. Bij het vinden goede uitleg gehad, waardoor we toch iets anders uitkozen dan waar we voor kwamen. Ook bij het ophalen is ruim de tijd genomen voor uitleg. Wij zijn tevreden.

• Telefonische bereikbaarheid

Bedankt voor uw positieve review, daar zijn we enorm blij mee. Veel kampeer plezier met uw gekochte camper van Rico Recreatie.

Aankoop, begeleiding, uitleg, service en vraagbaak na aflevering van en bij onze camper was in 1 woord geweldig en boven onze verwachting. De gedrevenheid, kennis en klantvriendelijkheid straalde van Koos af. Dit allemaal zal toekomstige kopers zeker kunnen waarderen en vertrouwen geven. Wij geven een 10

• Telefonische bereikbaarheid

Bedankt voor uw positieve review, daar zijn we erg blij mee. Fijn te horen dat u zo tevreden bent over uw camper aankoop bij Rico Recreatie.

Mooie keuze aan jong gebruikte campers. Goed voorgelicht en goed geholpen. Vriendelijk en deskundig. Aflevering van camper was zeer zorgvuldig en goed uitgevoerd. Koos nam alle tijd om ons de camper uit te leggen. Top!

• Telefonische bereikbaarheid

Bedankt voor uw positieve review, daar zijn wij erg blij mee. Fijn te horen dat u zo goed geholpen bent met het uitzoeken van uw camper. Wij wensen u veel kampeer plezier.

Fijn bedrijf met prima service.

Mijn man en ik hebben de laatste jaren verschillende campers gehuurd bij Rico Recreatie. Kleine, grote, buscamper en een caravan. Elk jaar weer een feestje om onder het genot van een kop koffie samen de mooiste en vooral de beste camper voor ons uit te zoeken. Met behulp van de deskundigen bij Rico is dit meestal snel geregeld. Voor vragen kun je altijd bellen en wordt je prettig geholpen. En dan is het wachten op de vakantie!

• Telefonische bereikbaarheid

Bedankt voor de fijne review, daar zijn we heel blij mee. Hopelijk zien we jullie snel weer vertrekken met een camper van Rico Recreatie. We zwaaien jullie graag weer uit.

Top service met vriendelijk personeel

Een caravan gehuurd en naar Corsica geweest. De caravan met enkele bedden is zeer goed bevallen. Inmiddels zelf ook een caravan aangeschaft. Rico heeft ons zeer goed geholpen en geeft goed geluisterd naar onze wensen. Ook de afhandeling was bijzonder prettig. Wij zijn geholpen door een blonde dame van de verhuur. Alles met elkaar was het een positieve ervaring. Dankjulliewel !!!! Sjoerd en Ina

• Telefonische bereikbaarheid

Bedankt voor uw fijne review, daar zijn wij erg blij mee. Goed te horen dat de ervaring zo fijn is verlopen met het huren van een caravan bij Rico Recreatie. Wij wensen jullie met de aangeschafte caravan natuurlijk ook heel veel kampeer plezier toe.

Over Rico Recreatie

Bent u op zoek naar de perfecte nieuwe caravan of camper? Of overweegt u een gebruikte caravan of camper aan te schaffen? Bij Rico Recreatie bent u aan het juiste adres voor een passend aanbod waarmee u comfortabel en in stijl kunt kamperen. Kom gezellig een dagje naar Gieten (Drenthe) waar u de camper van uw dromen kunt komen bewonderen. Rico Recreatie is dealer van het merk Carado campers. Daarnaast ligt onze focus sterk op jonge occasions van de meest bekende merken. Ons team bestaat uit louter professionals en staat geheel voor u klaar. Of het nu gaat om een nieuwe of een occasion caravan of camper, we voorzien u graag van een deskundig advies op maat. Ook na uw aankoop bent u verzekerd van onze optimale dienstverlening. Uw caravan of camper blijft dan ook in topconditie door de zorg in ons service center van onze vakbekwame monteurs.