Super hulpvaardig!

Jullie staan altijd klaar bij een spoedje!

Snelle service en heel klantvriendelijk.

Vriendelijk. Hulpvaardig en vertrouwd!

De ervaring was goed

Prima bedrijf.

Elke keer is de service prima. Worden netjes en correct aangesproken.

goede garage

Een garage waar je op aan kunt.

prima garage

Een garage waar je op kunt vertrouwen

Uitstekend!

Top geholpen: snel, vakkundig en vriendelijk

Tevreden

Men komt afspraken na en doet aanbevelingen voor mogelijkheden.

Fijn en goed bedrijf.

Ik heb bij Auto Combi een auto gekocht en ik voelde mijn daar gelijk welkom eerst rustig rond kijken en werd toen vriendelijk geholpen door een medewerker (ze doen wat ze beloven ).

De

Wij waren goed te spreken over het ontvangst en het handelen van uw verkoper dhr Zweers. Hij gaf ons het gevoel dat we serieus werden genomen. Ook de verdere afhandeling was prima.

Deskundig en vriendelijk

Tijdens de aankoop van een auto werd ik goed geadviseerd. Alles is fijn verlopen, bedankt! ☺️

reparatie en onderhoud perfect uitgevoerd

Prima bedrijf

Deskundig en betrokken

Altijd vriendelijk en deskundig voor het onderhoud van onze camper. Komen ook met adviezen dat niet met het onderhoud te maken heeft. Prima bedrijf

Correct bedrijf

Volvo V60 gekocht en nog steeds blij mee, alles comform afspraak

Keurig net bedrijf die afspraken nakomen. Vriendelijk personeel.

Auto gekocht, probleem met de voorbanden, we konden langskomen en er werden nieuwe banden opgelegd. Top.

Uitstekend.

Zeer vriendelijk personeel. Een belletje is voldoende en ze staan voor je klaar, jullie denken niet in Problemen maar in oplossingen. Ga zo door met elkaar.

Hele fijne, nette en snelle service. Ik had een auto op het oog en die werd netjes gereserveerd. Na een paar dagen langs geweest om de koop te bevestigen en einde van de week stond hij klaar om opgehaald te worden. Enorm vriendelijk en goed geholpen.

Vriendelijk personeel

Vriendelijk,vertrouwd

De mensen waren erg vriendelijk en ik werd goed geholpen. Alles klopte met de beschrijving op internet.

goede service en prettig verkoopgesprek

Op zoek naar een Volvo XC 60. Gevonden bij Auto Combi te Hardenberg. Telefonisch afspraak gemaakt en de volgende dag de Volvo gaan bekijken. Prettig ontvangen, leuk gesprek gehad en de auto werd gereserveerd. Na 2 dagen bedenktijd auto gekocht De Volvo voldoet zeer goed.

Uitstekend service.

Uitstekend service en begeleiding van de aankoop. Het proces is soepel en met openheid verlopen. Zeker aan te bevelen!

Komen afspraken na

Goede en betrouwbare garage.

Combi garage heeft mijn storingen op een gedegen en kundige manier opgelost. Enig minpuntje waar ik tegen aanliep was dat het soms wat lang duurde om een afspraak te kunnen maken. Een keer kwam dat door Corona van een werknemer, dus daar heb ik dan wel begrip voor.

Zeer klantvriendelijk en goede service

Positief

Zeer snelle handelingen bij kleinigheden klant vriendelijkheid en enthousiast personeel de problemen bij mijn auto tot nu toe opgelost.

Over COMBI

Partner in Mobility! Wij zijn hét BOVAG autobedrijf in de regio voor uw auto, bestelwagen, camper, truck en trailer. Je kunt bij ons terecht voor nieuwe auto's en occasions. Daarnaast zijn onze monteurs dagelijks in de werkplaats actief om de voertuigen te onderhouden en eventuele reparaties uit te voeren. Met een eigen verhuurafdeling, leasemaatschappij en carwash zijn wij dé partner voor jouw mobiliteit. Graag tot ziens in Hardenberg!