Prima behandeld vlot resultaat

Prima bedrijf

Goede dienstverlening

Snelle reactie op vragen, nette prijs, bloemetje mee naar huis bij ophalen auto

Vriendelijk. Goede service.

Vriendelijk geholpen. We kregen duidelijk antwoord op onze vragen. De service was heel goed. De auto is super goed afgeleverd en netjes. Heel tevreden.

Prima geholpen

Wouter nam ruim de tijd voor ons en besteedde alle aandacht aan onze wensen.

Keurig groot professioneel bedrijf

Binnen en buiten straalt de rust en profesionelitijt er af. Vriendelijk personeel. Heel grote en opvallend met veel licht vrachtwagen werkplaats. Je kunt er van de vloer eten, moet ook voor de monteurs prettig zijn om zo te werken.

Ik ben zeer tevreden over deze garage.

Het personeel is klantvriendelijk en de service is goed!

zeer klantvriendelijk en goede service!!!!

ik zou er zeker de volgende keer weer een auto kopen. Martijn heeft ons super geholpen. Hij neemt de tijd voor zijn klanten. Mensen als Martijn zijn zeldzaam in deze tijd. Hier mag Combi zuinig op zijn!!! Heeft echt hart voor de zaak.

Auto Combi is een bedrijf alwaat klantvriendelijkheid en kwaliteit hoog in het vaandel staan!

Ik ben zeer tevreden over de manier van zaken doen met Combi. Martijn begrijpt als verkoper en ambassadeur van Combi hoe hij met klanten dient om te gaan. Hij is transparant en maakt geen loze beloftes. Hij zet zich maximaal in voor de klant en overlegt met zijn collega’s van de werkplaats omtrent oplevering en houdt zich perfect aan zijn afspraken. Zaken doen is gebaseerd op vertrouwen en dat zit bij Martijn wel goed. We zijn daarom extra blij met de aankoop van onze BMW 650i. Ook de service van Combi is meer dan uitstekend. De Werkplaats chef alsmede de monteur die mij heeft geholpen bij het installeren van de nieuwe display zijn correct. Men luistert goed en komt snel met antwoorden op mijn vragen. Ik zou daarom iedereen Combi aanbevelen. Wat een mooi bedrijf is Combi!!

Goeie service

Fijne ervaring met het personeel en mede door de goeie service tot mijn ideale auto gekomen. Zeker een aanrader!

Goed geholpen en prima prijs kwaliteit verhouding

Op zoek naar een poolauto voor ons bedrijf kwamen wij bij toeval de gezochte auto tegen bij Combi. Eerder hadden wij een soortgelijke auto reeds bekeken bij een concurrerend bedrijf, waarbij na afloop van het bezoek de vraag bleef hangen of men daar wel wilde verkopen. Ons bezoek bij Combi was vanaf het begin zeer hartelijk en professioneel. Voor ons is het belangrijk om lokaal te kopen voor het vertrouwen en het directe contact. Onze gesprekspartner Wouter kon dat waarderen en heeft ons een perfect aanbod gedaan waana wij tot aankoop zijn overgegaan. Zeker een bedrijf om op uw shortlist te zetten.

Heel positief. Vriendelijk en klantgericht.

Heel positief. Vriendelijk en klantgericht.

In een woord Top

Ik heb voor de 2 e keer een gebruikte auto gekocht bij Autocombi Hardenberg Prima service en vooral ( Martijn )meedenken in de aanschaf Bedankt Autocombi

Prima Garage vakmensen !

Prima en vakkundig geholpen met de koop van de transporter bus/ opbouw Prettig zaken met Julie te doen alles volgens afspraak en korte lijnen! Een aanrader ! Gr Thomas Ragbourn

Mooi en fijn bedrijf!

Ik heb een erg positieve ervaring met Auto Combi gehad. Duidelijke uitleg bij de aankoop van mijn nieuwe auto en ook het hele traject tot de aflevering is goed verlopen. Er hang een gemoedelijke sfeer en er wordt niet gepusht tot aankoop! Ik kom zeker terug voor onderhoud!

Nette auto garage!

Mijn eerste auto hier bij Combi gekocht. Vriendelijk geholpen door Wouter die de tijd nam voor al mijn vragen. Proefrit gemaakt en uiteindelijk over gegaan tot koop. Koffie en gebak waren ook prima al met al tevreden over deze mooie nette auto garage!

Ik ben erg tevreden.

Mijn ervaring is heel positief. Snel reactie op vragen per mail, enorme bereidheid mee te denken en in oplossingen te denken. Goede inruil voor mijn eigen auto. Prettige ontvangst bij binnenkomst. Ben erg blij met de auto. 1 puntje ter verbetering: ik kreeg de auto met een nagenoeg lege benzine tank mee. Dat zou ik zelf anders doen als auto verkoper. Verder ben ik uiterst tevreden.

Top service en meedenkend!

Zeer prettig en betrouwbaar.

De aankoop van onze auto ging buitengewoon fijn!

Ik heb de aanschaf van onze nieuwe auto als zeer prettig ervaren. De verkoper, Martijn, was zeer transparant en deskundig! We hadden direct vertrouwen in hem en het bedrijf Combi Auto! Hij hield ons goed op de hoogte van de aflevering. Hij heeft zich volledig aan zijn afspraken gehouden. Top dus! Ook na aankoop werden we goed geholpen door Gerco en de monteur die de nieuwe display in het dashboard heeft geïnstalleerd. Op basis van mijn ervaringen kan ik dit bedrijf aan een ieder, die een auto wil inruilen of kopen, dan ook van harte aanbevelen!

Goe

Netjes en correct

Eerlijke en Vriendelijke medewerkers

Snelle afhandeling bij aankoop en aflevering. Ze doen wat ze beloven. Onlangs een tweedehandse auto gekocht. Waar de achteruitrijcamera van niet naar behoren werkte. Deze hebben ze kosteloos vervangen. En dat terwijl het officieel niet onder de garantie viel. Kortom echt een aanrader

klantgericht en vakmensen !!

ik mis het gebak wel bij de koffie !

Was top!

Goed geholpen, en erg flexibel

Komen de afspraken tot nu toe altijd na. Het laatste punt (storing motor sensor) prima opgelost. Eerst geprobeerd alleen de storing te resetten (zonder kosten). Helaas hiep het niet, vervolgens verdere analyse en het bleek een defecte sensor. Uitgewisseld op dezelfde dag en was netjes voor het einde van de dag gereed.

Prima bedrijf goede wasstraat

Ik kom daar voornamelijk om m’n auto’s te wassen en wordt altijd keurig geholpen door het personeel

Heel goede ervaring

Wij zijn heel goed geholpen Alle toezeggingen zijn zonder enige moeite gedaan.

Koningsspil 1

7770 AD Hardenberg

Over Auto Combi

Partner in Mobility! Wij zijn hét BOVAG autobedrijf in de regio voor uw auto, bestelwagen, camper, truck en trailer. Je kunt bij ons terecht voor nieuwe auto's en occasions. Daarnaast zijn onze monteurs dagelijks in de werkplaats actief om de voertuigen te onderhouden en eventuele reparaties uit te voeren. Met een eigen verhuurafdeling, leasemaatschappij en carwash zijn wij dé partner voor jouw mobiliteit. Graag tot ziens in Hardenberg!