Vriendelijk en eerlijk

Prettig, meedenkend en erg vriendelijk

Afspraken worden nagekomen.

Storing netjes en snel opgelost. Ondanks de toch wel grote afstand tussen woonplaats en bedrijf. Leen auto alleen benzine moeten vergoeden.

Super goed geholpen

Fijn bedrijf. Niet opdringerig en men neemt de tijd om mee te kijken wat het best bij je past. Wij zijn er prima geholpen en zijn heel tevreden over onze keus.

Een fijne garage waar je op aan kunt.

nvt

nvt

ik ben heel prettig geholpen en kreeg goede uitleg auto werd gekeurd en gecontroleerd en kreeg de auto heel snel

prima service en klantvriendelijk

Kundig advies en snelle afhandeling .

fantastisch

Van A to Z alle afspraken na gekomen.

Wij hebben een nieuwe privé auto voor ons gekocht bij Auto Combi. Wij zijn daar goed ontvangen en kregen een gesprek met de vestigingsleider. Een 'to the point' gesprek zonder enige onzin met service uit het oosten. Auto werd keurig afgeleverd.

Goed geholpen en fijne service

Reeële mensen en goed geholpen op het moment van inruil terwijl onze auto schade had opgelopen.

Aardig, kundig en betrouwbaar

Ik kwam als vrouw alleen een auto kopen. Werd correct geholpen

Alles is heel goed afgewerkt en bijgevuld.

Alles volgens plan en afspraak

Als er een afspraak gemaakt wordt klopt het zoals afgesproken. er is vervangend vervoer (fiets), Technisch moet ik afwachten of alles blijft lopen maar tot op heden nooit geen klagen gehad.

prima!

prima service

Topbedrijf

Altijd staan ze voor je klaar en je wordt zo geholpen voor een kleine reparatie niets is te gek en ook goed betaalbaar dus prima service zeer klantgericht top ! Ga zo door ! Ik zal iedereen Autocombi aanraden

Prettig en deskundige personeel

Prettig en plezierig , deskundig personeel

Bij de eerste handeling tot de laatste handeling is alles goed verlopen ook bij garanties zijn ze goed en lossen elk probleem op ook als er storing is

Perfecte service

Eerlijke voorlichting, goede behandeling

Fantastisch

Snelle service en je kunt er altijd terecht, ook bij spoed

Toen ik mijn auto daar heb gekocht was alles goed geregeld t.o.v. de aflevering.

Professioneel en correct geholpen bij de aanschaf van een (andere) auto!

Bij Combi zijn ze ook zeer behulpzaam geweest om nog wat puntjes op de " ï ", te gaan zetten, dit dan door wat lakwerk aan te passen (extra spuitwerk....). Matijn nog bedankt voor de begeleiding in de aanschaf van onze Opel Crossland.

Prachtige auto gekocht bij Martijn, enorm prettig ge verkoper!

Zeer goed geholpen door Martijn bij de aankoop van mijn auto, martijn denkt goed met je mee als klant en kijkt samen met je naar alle mogelijkheden. Kortom heel blij met mijn auto en credits naar de verkoper!

Perfecte afhandeling

Professionele houding maar het uur tarief is voor een particulier wel wat aan de hoge kant…

Goede ervaring

Contact met Martijn was goed. En ben blij met de auto

Over COMBI

Partner in Mobility! Wij zijn hét BOVAG autobedrijf in de regio voor uw auto, bestelwagen, camper, truck en trailer. Je kunt bij ons terecht voor nieuwe auto's en occasions. Daarnaast zijn onze monteurs dagelijks in de werkplaats actief om de voertuigen te onderhouden en eventuele reparaties uit te voeren. Met een eigen verhuurafdeling, leasemaatschappij en carwash zijn wij dé partner voor jouw mobiliteit. Graag tot ziens in Hardenberg!