Filters

10

Gewoon goed

Goede service en lekker snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, eerlijk, deskundig.

We kwamen voor een aanschaf van een nieuwe auto en wilden graag onze oude auto inruilen. Van te voren al een fijn contact gehad met een medewerker. We kregen snel een offerte doorgestuurd en konden ook snel een afspraak maken om langs te komen. Ze hadden hierbij de auto gereserveerd voor ons en ook rijklaar gemaakt als we over zouden gaan tot een koop. Daar aangekomen werden we geholpen door een hele vriendelijke en deskundige verkoper. Hij legde eerlijk en duidelijk uit waarom er werd gekozen voor de inruilprijs. Alles werd netjes afgehandeld en we konden de auto gelijk meenemen. We zouden autocombi zeker aanbevelen. Wij hadden een flinke reistijd naar Autocombi (1.5 uur) , maar we zouden bij een volgende auto zeker terug komen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige en deskundig

Goed geholpen en dat bleek wel uit dat we al snel een overeenkomst bereikten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Fijne bezichtiging gehad en proefrit, koop al snel gesloten. Auto keurig thuis afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig en snel

Prettig en snel geholpen en een keuze kunnen maken

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne ervaring aankoop en inruil auto

Bedankt Martijn voor de fijne aankoop van de auto. Erg duidelijke communicatie en zeer transparant met de onderhoudshistorie van de auto. De Karoq bevalt tot nu toe uitstekend en ik ben blij met de aankoop. Veel succes voor de toekomst!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig contact.

Goed behandeld door ervaren verkoper!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed 5sterren

Alles was snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Fantastisch bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Top ervaring!

Met het aankopen van mijn werkbus werd er bij Combi super goed mee gedacht en super fijne afhandeling! Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

Ik zou het iedereen aan raden om naar autocombi te gaan! Ze hebben het keurig gedaan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Al jarenlang tevreden klant

Ik kom al jarenlang bij Auto Combi en ben nog steeds erg tevreden. Het contact is vertrouwd, de service is goed en er wordt altijd eerlijk meegedacht. Je wordt hier netjes geholpen, zonder gedoe of druk. Voor mij is Auto Combi een betrouwbaar adres waar ik graag terugkom.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk en goed geholpen

Super goed

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer SLECHT

Mijn ervaring met Auto Combi is helaas erg teleurstellend verlopen. Na aankoop van een bedrijfswagen kreeg ik binnen ongeveer 40 kilometer al ernstige problemen met het roetfiltersysteem, waardoor de auto direct in noodloop ging. Na diagnose bleek dat foutcodes meerdere keren waren gereset. Ook waren er aanwijzingen dat de accu recent losgekoppeld was geweest. Hierdoor kreeg ik sterk het gevoel dat bestaande storingen vóór verkoop waren gewist. Daarom wil ik toekomstige kopers adviseren om hier extra voorzichtig te zijn: laat altijd een onafhankelijke aankoopkeuring uitvoeren; controleer het voertuig uitgebreid; leg afspraken schriftelijk vast; en vertrouw niet uitsluitend op mondelinge toezeggingen van verkopers. Zeker bij zakelijke verkopen en bedrijfswagens is het belangrijk om alles goed te laten controleren voordat je tot aankoop overgaat. Ik deel dit zodat andere kopers beter voorbereid een beslissing kunnen nemen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed ontvangen

Goed ontvangen, ben heel tevreden met de auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Vriendelijke verkoopster hebben wij gehad en wist waar ze over sprak.Voor de rest een mooie nette showroom en wat ik al schreef vriendelijke mensen.Wij kom er zeker weer als we een nieuwe auto nodig hebben. Vriendelijke groet, Peter en Danielle Looman

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne ervaring

Fijne ervaring, vriendelijke verkoper goed geholpen en tevreden met de aankoop

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima zaken kunnen doen bij de aanschaf van mijn volgende auto

Er wordtvgied geluisterd naar mijn wens en bijpassend meegedacht in de keus voor een volgende auto

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed bedrijf

We hebben lastige periode met elkaar gehad over een maandenlange aanhoudende storing maar zijn er uiteindelijk en in overleg toch uitgekomen. De auto rijdt nu weer prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke verkoper, nette showroom

Na lange tijd zoeken kwam de juiste type vw tiguan bij auto combi voorbij, helaas was er een vaste klant die interesse had, maar afgesproken dat ze na het weekend zouden laten weten of de auto verkocht zou zijn. Dit was niet het geval en ik kreeg netjes als 1e de keus om te komen kijken zoals afgesproken. De verkoper was vriendelijk en de auto was een plaatje, na een paar kleine puntjes heb ik de auto snel kunnen ophalen, super snelle service !

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geleverde auto

Goede auto qua prijs/kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Net, klantgericht en kundig

Nette zaak, klantgerichte medewerking en kundig omtrent de verkoop. Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geholpen niets mis mee

Ik weet niet hoe het met de garantie gaat Dat gaan we zien

  • Aanbevelen? Ja
8

kort maar krachtig.. en heel duidelijk

gesprek ging lekker makkelijk.. zoekopdracht aan Martijn gegeven en dat heeft niet lang geduurd of auto was gezocht en binnen. en nu heel blij mee. ook nu we de auto hebben nog even contact gehad mbt ruitenwissers.. antwoord van Martijn: kom maar langs .. geen probleem

  • Aanbevelen? Ja
10

Precies wat je hoopt!

Lize heeft mij van begin tot eind top geholpen met inruil en aankoop. Vriendelijk, duidelijk, doortastend.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Koningsspil 1

7770 AD Hardenberg

523271318

[email protected]

Over Auto Combi

Partner in Mobility! Wij zijn hét BOVAG autobedrijf in de regio voor uw auto, bestelwagen, camper, truck en trailer. Je kunt bij ons terecht voor nieuwe auto's en occasions. Daarnaast zijn onze monteurs dagelijks in de werkplaats actief om de voertuigen te onderhouden en eventuele reparaties uit te voeren. Met een eigen verhuurafdeling, leasemaatschappij en carwash zijn wij dé partner voor jouw mobiliteit. Graag tot ziens in Hardenberg!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.