Onlangs september 2014 een Ford Ka gekocht. Top Garage! Klantvriendelijk, Betrouwbaar en de services isl grandioos! Echt een aanrader!!

Ik wordt altijd op een fantastische -en deskundige manier geholpen. Dit bedrijf is echt een aanrader!

In oktober 2013 heb ik bij automobielbedrijf M.V.V. een prachtige Volvo V 50 gekocht met maar 108000 km. Een heerlijke auto waar ik volop van geniet. De prettige ontvangst, de tijd die voor je genomen wordt, is kenmerkend voor dit bedrijf. Hoewel het bedrijf niet naast mijn deur is, woonachtig in Leimuiden, heb ik vanwege het vertrouwde gevoel het ritje er graag voor over. Onlangs nog hebben de monteurs een storing aan het uitlaatgassysteem prima verholpen. De BOVAG garantie stond hier borg voor. Ik ben twee keer terug geweest, de storing is over. Je krijgt het gevoel dat dit bedrijf je ook echt wil helpen. Helaas heb ik bij andere garages dit gevoel vaak niet gekregen. Een echte aanrader dus. Voor een volgende auto zou ik zo weer terugkomen bij M.V.V.

Geweldige service en klantgerichtheid! Zeer fijne ervaring in verkoop van vorige auto en aankoop huidige auto. Aan te bevelen voor iedereen die een kwaliteitsauto zoekt met daarbij een garage die altijd voor je klaarstaat en waar je zeker weet dat je perfect geholpen wordt.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

c.baydar uit rotterdam.prima bedrijf.tot nu toe hebben we 4 auto,s gekocht..topper

prima bedrijf.tot nu toe hebben we 4 auto,s gekocht bij hun.. topper

Ik heb mijn eerste auto gekocht bij autobedrijf MVV. De BMW zag er nog mooier uit dan op de foto\'s, en was keurig gepoetst. Verder werd de auto erg netjes afgeleverd, compleet met 4 nieuwe banden en een APK. Ook krijg je eerlijk en gepast advies. Als ik dichter in de buurt had gewoond, zou ik hem hier vast laten onderhouden. Mijn complimenten!

Met mijn zoon auto gekocht zouden auto afleverenmet APK maar zonder onderhoudsbeurt en zonder garantie nu kwamen wij hem ophalen en hadden ze toch nog de extra beurt aan auto gedaan.dus een keurig afgeleverde auto boven verwachting

Goede service & eerlijk advies!

Altijd geweldig, fijne rustige behandeling, goede service en vakmanschap. Ook de adviezen die men geeft zijn dik inorde, geen flauwekul vertellen en doen waar ze voor staan. Prima bedrijf met fijne eigenaren en personeel.

In 2010 kocht ik mijn BMW bij MVV. Vanaf dat moment hebben ze er een enthousiaste klant bij. Ik betaalde een eerlijke prijs voor een prima auto. Daarna was de service uitstekend: Prima ontvangst, onderbouwd advies en vakkundig reparatiewerk. Een eerlijk bedrijf waar je je auto met een gerust hart achterlaat.

Ik word al jaren hier prima geholpen. Eerlijk bedrijf met vriendelijke medewerkers en goede service!

Fantastische bedrijf. Zeer vriendelijk en betrokken. Komen afspraken na en leveren de auto boven verwachting af. Eerlijke prijzen, eerlijk verhaal. Een dikke 10 !!

Afgelopen april heb ik hier een tweedehands Daihatsu Cuore gekocht. Bij dit bedrijf geen rare fratsen, maar een eerlijk en nuchter verhaal en prima service. Op mijn verzoek is de airco bij aflevering nog eens nagekeken, dat was geen probleem. We zijn inmiddels 7.000 probleemloze kilometers verder.

Gingen voor eerste auto dochter. Na verschillende auto\'s gezien te hebben terecht gekomen in Nieuwerkerk ad IJssel. Wat een verademing...het was druk...nog niet meegemaakt...heel erg vriendelijk te woord gestaan...ondanks de drukte..gelijk koffie gehad....proefrit gemaakt...een hele goeie indruk....aardige verkopers....niet te opdringerig....dus helemaal top...dochter helemaal blij met haar 1 ste autootje !!!!!! Heren verkopers...ga zo door. Mvrgrt John Hendriks

Op 06-Juni een auto gekocht bij dit autobedrijf. Direct bij ontvangst was het een prettige ervaring en de verkoper(Vincent) heeft ons uitstekend voorzien van hulp bij de verkoop. Naderhand is er door mij nog contact opgenomen om navraag te doen over de auto en ook hier werd er professioneel en goede informatie gegeven om het te verhelpen. Dit bedrijf is oprecht, klantvriendelijk, benaderbaar en geeft alleen auto\'s uit( mijn ervaring) die goed gecontroleerd zijn. Wij kochten een auto 10 jaar oud en met 55.000 km. Alles was in orde volgens NAP! Ze kwamen er zelf achter dat de distributieriem vervangen moest worden en hebben die zelfs uit service oogpunt vervangen en afgeleverd met nieuwe APK. Ik kan andere mensen geen andere garage aanbevelen die dit \"ouderwetse\"service gehalte nog heeft. TOP!!!! Ik zou er zo weer een auto kopen! Richard

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Staan altijd klaar, perfecte service en de koffie is ook nog goed.

Over Automobielbedrijf MVV

Automobielbedrijf M.V.V. is een universeel autobedrijf, aangesloten bij de Bovag en Autocrew van Bosch, gevestigd aan De Vijf Boeken 4B in Nieuwerkerk aan den IJssel. U kunt bij ons terecht voor de in- en verkoop van occasions. Tevens onderhouden wij uw auto met behoud van fabrieksgarantie. Ons team van enthousiaste technici kan aan alle merken auto's reparaties, A.P.K. Keuringen en storingsdiagnose verrichten, en is gespecialiseerd in het onderhoud en de reparatie van airconditioningsystemen en turbo revisie. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met ons. Wij zijn ook per WhatsApp bereikbaar onder nummer 0180312532.