zeer tevreden

Ik heb bij dit automobielbedrijf n zwarte Ford Fiesta st line gekocht ,met km st 5800 met N.A.P. en nog tot op heden als nieuw , hij staat nu op het dubbele 11000km (ben er wel zuinig op ) ben zeer tevreden met deze auto en de verkoop en adviseer dit automobielbedrijf zeer zeker aan

Geweldig super service

Van de week ineens problemen met onze auto terwijl wij op het punt stonden om met vakantie te gaan. Telefonische contact opgenomen met Automobielbedrijf M.V.V. het probleem voorgelegd ik kon direct langs komen. Probleem is keurig opgelost en wij konden vertrekken. Super bedankt voor de goede service.

Aan te bevelen.

Goede ervaring mee. Erg prettige service en klantvriendelijk.

Klantvriendelijk

Goede ervaring mee. Erg prettige service en klantvriendelijk.

Super service....!!!

Indrukwekkende service die ik zelden tegenkom. De Ford die mijn zus aanschafte kreeg een tijdje na aanschaf een elektronisch probleem. Automobielbedrijf MVV heeft er bijzonder veel energie ingestoken om dit goed te krijgen. Keurige en duidelijke communicatie, coulante regelingen v.w.b. leenauto en reparaties, maar bovenal gewoon aandacht voor de klant. Aanrader! Bedankt Michel en Vincent!!

Begon goed

De koppeling van mijn automaat had problemen. Skoda Rotterdam had al aangegeven dat er iets mis zou zijn met koppeling. Wij netjes een mail gestuurd in december 2021. Mvv heeft in januari gekeken, en konden ondanks de aanbevelingen van skoda zelf, niets vinden. Ik heb met mvv afgesproken nog even te blijven rijden en bij aanhoudende problemen hen te contacteren ( zij noemde dit een gentlements agreement). Echter, mvv reageert op dit moment op geen enkel mailtje . Maart 2022 heeft skoda op Rotterdam zuid opnieuw problemen in de bak geconstateerd. Mvv geeft niet thuis. Ik ben oprecht enorm teleurgesteld omdat zij goede recensies hadden.

Super bedrijf, je word goed geholpen zeer vertrouwd!

Ik en mijn man hadden een skoda-citigo, super fijne auto! Toen kwam onze dochter en waren we ineens met 3 personen, en ja ook wandelwagen en wandelwagenbak en autostoeltje. ineens was alles te klein. We gingen op zoek, ja naar een skoda want dat vonden we altijd al een fijne auto. We wilden een station met luxe, want we moeten er nog vele jaren mee doen! Autobedrijf M.V.V had de perfecte auto voor ons, een skoda - octavia met alles erop en eraan! We maakten een afspraak, gelijk bij binnenkomst werden we hartelijk welkom geheten door Michel (1 van de 2 eigenaren) Dit is zo'n bedrijf waar je je gelijk thuis voelt! In de meeste autobedrijven voel je je opgelaten en een nummertje.. hier absoluut niet zeer persoonlijk wist waar we voor kwamen en gelijk duidelijk. Na een proefrit in die fantastische auto waren me man en ik het er over eens hem te willen kopen! Gelukkig was deze man gelijk eerlijk en niet zo koud en zakelijk als in de meeste autozaken! Dus na snel besloten te hebben de auto te willen kopen, kon het gelijk geregeld worden! Wat in de meeste zaken niet kan, vanwege rij klaar te maken staan hier alle auto's rijklaar. Zo fijn... voelden gelijk vertrouwd open en eerlijk, dus gelijk dezelfde dag overgenomen! Nu na 2 weken kwamen we erachter dat de navigatie geen meters aangaf, had gebeld of hun iets wisten hij zou monteur vragen die me gelijk belden, vroeg wat er was en gelijk uitzocht kwa instellingen werd binnen een kwartier terug gebeld met de oplossing! Nou dat noem ik nou een service.. ik raad ook iedereen aan hier een auto te kopen! persoonlijke mensen en voelt zeer vertrouwd. Aanrader

Een eerlijk en transparant bedrijf dat doet wat ze beloven

Ik wordt door MVV altijd op een eerlijke correcte manier geholpen en ze doen wat ze beloven , ook als het hun geld kost.

Super garage komt afspraken na

Fijne garage met persoonlijk contact. Weten gelijk wie je bent als je belt. Leveren goed werk en houden je op de hoogte tijdens een reparatie zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Denken ook goed met je mee.

Deskundig en heel vriendelijke service!

Wij hebben onze auto bij MVV kunnen verkopen tegen een goede marktconforme prijs. Hierbij werden wij zeer vriendelijk geholpen, de service was deskundig en persoonlijk. Op de dag van de verkoop was alles erg snel geregeld. De betaling werd direct gedaan. Ook ziet de werkplaats er keurig netjes en schoon uit. Kortom, een erg goede en prettige ervaring met dit mooie familie bedrijf!

Toevoeging eerdere beoordeling hier onder. Na twee weken kreeg ik een motormanagement lampje die ging branden op de snelweg. Auto langs de kant en uit gezet 5 minuten later weer gestart, maar het lampje bleef branden. Omdat het erg zwaar regende had ik het vermoeden dat er misschien iets nat was geworden, ANWB gebeld, en deze heeft de auto uitgelezen, blijkt weer een storing van de NOX sensor te zijn. De monteur heeft deze gereset en aan gegeven deze te laten vervangen. Omdat het er al eerder heeft plaats gevonden. MVV gebeld, en een afspraak gemaakt. Deze hebben netjes de kostbare sensor vervangen. Zonder problemen hiervan te maken. Top service.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Na eerst een Saab 93 bij MVV gekocht te hebben, een paar jaar geleden, hadden ze een BMW 318i staan. Ben daar gaan kijken, en moet zeggen een zeer nette auto. Me huidige auto ingeruild, en de BMW gekocht, moest nog een paar dingen aan gebeuren, en een week later opgehaald. Netjes afgeleverd volgens afspraak, met 6 mnd bovag garantie. Nu ik 2 weken in de auto rond rijdt, houd deze wat in bij lage toeren, en regelmatig bij het wegrijden bij een stoplicht. Bij een garage uit laten lezen, en er kwam steeds 2 storingen naar voren, 1 Nox sensor, 2 thermostaat. Afspraak gemaakt, om de auto te laten nakijken. twee dagen later opgehaald, tot op heden lijkt het verholpen. Goede service, en komen afspraken na.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

We hebben onze zeer nette Opel Insignia ingeruild voor een mooie Volvo V60 Hybride en zijn keurig te woord gestaan en geholpen. No nonsence mentaliteit en geen verborgen kosten. Een eerlijk en duidelijke manier van zaken doen. ik ga hier zeker terug komen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service en erg vriendelijk. Waar andere garages de rammeltjes niet uit mijn auto kreeg hadden hun het in 1 keer opgelost.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk personeel. Behulpzaam. \'No nonsense\'-mentaliteit. Betrouwbaar. Uitstekend bedrijf om te bezoeken wanneer op zoek naar \'n nieuwe auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Noodgedwongen op zoek naar een nieuwe auto kwamen we uit bij Autobedrijf MVV, zeer vriendelijk personeel waar je gelijk een goed gevoel bij krijgt, we moesten een eindje rijden om de auto te bezichtigen en een proefrit mee te maken en dat was het meer dan waard. Auto aangeschaft en zeer tevreden, onlangs een rare storing met alarm en autoportiersslot gehad wat naar volle tevredenheid kosteloos opgelost is, wederom zeer vriendelijk behandeld en konden wachten op de reparatie. Ik wil dit bedrijf zeer zeker aanraden en kom voor een eventuele volgende aanschaf graag terug.

Op de site een erg mooie occasion gevonden. Het was de rit vanuit Brabant meer dan waard. Erg vriendelijk personeel super geholpen en een goed gevoel aan overgehouden. De occasion is aangeschaft en wij zouden zeker dit bedrijf aanraden om eens te bezoeken!

Onverwachts op zoek naar een \"nieuwe\"auto kwamen we via Marktplaats bij Automobielbedrijf MVV terecht. Want daar stond me toch een auto !!! met een motor waar de mannen van kwijlen. Het contact verliep heel gezellig en de Subaru Forester werd gekocht !!! Wat een blij manvolk in huis. En een bedrijf waar we met waardering naar kijken : Service en gastvrijheid zijn bij dit bedrijf geen woorden maar daden.

Wij zochten een goede ocassion. Diverse bedrijven in een straal van 25km bezocht maar geen van alle konden tippen aan M.V.V. Bij aankomst gelijk een prettig gevoel van vertrouwelijkheid. Je ervaart geen dwang of druk op de ketel. Hier is eerlijkheid en deskundigheid troef met een zeer redelijke prijsstelling. Resultaat was de aankoop van een mooie Suzuki Wagon R+. Dit bedrijf zou ik zeker aanraden!

We hebben bij Automobielbedrijf M.V.V. een Citroën C3 aangeschaft. Na selectie een aantal auto\'s bekeken te hebben gaf deze auto waarmee direct proef gereden kon worden, het vriendelijke no nonsense ontvangst van de (mede) eigenaar, goede beoordelingen, en onze specifieke wensen waar rekening mee gehouden kon worden bij ons de doorslag. De auto is perfect en volgens afspraak afgeleverd. Wij komen tzt voor een onderhoudsbeurt zeker terug!

Via een advertentie op een occasionsite ben ik in 2011 bij MVV terecht gekomen. Een mooie en betrouwbare BMW en heel veel plezierige ervaringen verder is dit mijn garage geworden. Gastheerschap, betrouwbaarheid en vakmanschap worden hier met hoofdletters geschreven. De afstand van Rotterdam naar Nieuwerkerk heb ik er telkens weer graag voor over!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zelfs als je de A.PK. keuring bijna vergeten bent kun je na 1 telefoontje dezelfde dag nog terecht.

Saab 9-3 gekocht bij MVV met winterbanden die wat geluid maakte, banden laten vervangen, blijkt er een geluid uit de versnellingsbak te komen tijdens het rijden. die ik met de proef rit niet gehoord had vanwege het banden geluid. we zijn keurig netjes tot een oplossing gekomen, bak wordt gereviseerd, en er wordt tegen kost prijs een nieuwe koppeling gemonteerd.

• Deskundigheid N.v.t.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Over Automobielbedrijf MVV

Automobielbedrijf M.V.V. is een universeel autobedrijf, aangesloten bij de Bovag en Autocrew van Bosch, gevestigd aan De Vijf Boeken 4B in Nieuwerkerk aan den IJssel. U kunt bij ons terecht voor de in- en verkoop van occasions. Tevens onderhouden wij uw auto met behoud van fabrieksgarantie. Ons team van enthousiaste technici kan aan alle merken auto's reparaties, A.P.K. Keuringen en storingsdiagnose verrichten, en is gespecialiseerd in het onderhoud en de reparatie van airconditioningsystemen en turbo revisie. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met ons. Wij zijn ook per WhatsApp bereikbaar onder nummer 0180312532.