• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toevoeging eerdere beoordeling hier onder.\r\nNa twee weken kreeg ik een motormanagement lampje die ging branden op de snelweg.\r\nAuto langs de kant en uit gezet 5 minuten later weer gestart, maar het lampje bleef branden.\r\nOmdat het erg zwaar regende had ik het vermoeden dat er misschien iets nat was geworden, ANWB gebeld, en deze heeft de auto uitgelezen, blijkt weer een storing van de NOX sensor te zijn. De monteur heeft deze gereset en aan gegeven deze te laten vervangen. Omdat het er al eerder heeft plaats gevonden. MVV gebeld, en een afspraak gemaakt. Deze hebben netjes de kostbare sensor vervangen. Zonder problemen hiervan te maken. Top service.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na eerst een Saab 93 bij MVV gekocht te hebben, een paar jaar geleden, hadden ze een BMW 318i staan.\r\nBen daar gaan kijken, en moet zeggen een zeer nette auto.\r\nMe huidige auto ingeruild, en de BMW gekocht, moest nog een paar dingen aan gebeuren, en een week later opgehaald.\r\nNetjes afgeleverd volgens afspraak, met 6 mnd bovag garantie.\r\nNu ik 2 weken in de auto rond rijdt, houd deze wat in bij lage toeren, en regelmatig bij het wegrijden bij een stoplicht.\r\nBij een garage uit laten lezen, en er kwam steeds 2 storingen naar voren, 1 Nox sensor, 2 thermostaat.\r\nAfspraak gemaakt, om de auto te laten nakijken. twee dagen later opgehaald, tot op heden lijkt het verholpen.\r\nGoede service, en komen afspraken na. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben onze zeer nette Opel Insignia ingeruild voor een mooie Volvo V60 Hybride en zijn keurig te woord gestaan en geholpen. No nonsence mentaliteit en geen verborgen kosten. Een eerlijk en duidelijke manier van zaken doen. ik ga hier zeker terug komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en erg vriendelijk. Waar andere garages de rammeltjes niet uit mijn auto kreeg hadden hun het in 1 keer opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel. Behulpzaam. \'No nonsense\'-mentaliteit. Betrouwbaar. Uitstekend bedrijf om te bezoeken wanneer op zoek naar \'n nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Noodgedwongen op zoek naar een nieuwe auto kwamen we uit bij Autobedrijf MVV, zeer vriendelijk personeel waar je gelijk een goed gevoel bij krijgt, we moesten een eindje rijden om de auto te bezichtigen en een proefrit mee te maken en dat was het meer dan waard. Auto aangeschaft en zeer tevreden, onlangs een rare storing met alarm en autoportiersslot gehad wat naar volle tevredenheid kosteloos opgelost is, wederom zeer vriendelijk behandeld en konden wachten op de reparatie. Ik wil dit bedrijf zeer zeker aanraden en kom voor een eventuele volgende aanschaf graag terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op de site een erg mooie occasion gevonden. Het was de rit vanuit Brabant meer dan waard. Erg vriendelijk personeel super geholpen en een goed gevoel aan overgehouden. De occasion is aangeschaft en wij zouden zeker dit bedrijf aanraden om eens te bezoeken!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onverwachts op zoek naar een \"nieuwe\"auto kwamen\r\nwe via Marktplaats bij Automobielbedrijf MVV terecht.\r\nWant daar stond me toch een auto !!! met een motor\r\nwaar de mannen van kwijlen.\r\nHet contact verliep heel gezellig en de Subaru Forester\r\nwerd gekocht !!! Wat een blij manvolk in huis.\r\nEn een bedrijf waar we met waardering naar kijken :\r\nService en gastvrijheid zijn bij dit bedrijf geen woorden\r\nmaar daden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zochten een goede ocassion. Diverse bedrijven in een straal van 25km bezocht maar geen van alle konden tippen aan M.V.V. Bij aankomst gelijk een prettig gevoel van vertrouwelijkheid. Je ervaart geen dwang of druk op de ketel. Hier is eerlijkheid en deskundigheid troef met een zeer redelijke prijsstelling. Resultaat was de aankoop van een mooie Suzuki Wagon R+. Dit bedrijf zou ik zeker aanraden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben bij Automobielbedrijf M.V.V. een Citroën C3 aangeschaft. Na selectie een aantal auto\'s bekeken te hebben gaf deze auto waarmee direct proef gereden kon worden, het vriendelijke no nonsense ontvangst van de (mede) eigenaar, goede beoordelingen, en onze specifieke wensen waar rekening mee gehouden kon worden bij ons de doorslag. De auto is perfect en volgens afspraak afgeleverd. Wij komen tzt voor een onderhoudsbeurt zeker terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een advertentie op een occasionsite ben ik in 2011 bij MVV terecht gekomen. Een mooie en betrouwbare BMW en heel veel plezierige ervaringen verder is dit mijn garage geworden. Gastheerschap, betrouwbaarheid en vakmanschap worden hier met hoofdletters geschreven. De afstand van Rotterdam naar Nieuwerkerk heb ik er telkens weer graag voor over!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zelfs als je de A.PK. keuring bijna vergeten bent kun je na 1 telefoontje dezelfde dag nog terecht.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Saab 9-3 gekocht bij MVV met winterbanden die wat geluid maakte, banden laten vervangen, blijkt er een geluid uit de versnellingsbak te komen tijdens het rijden. die ik met de proef rit niet gehoord had vanwege het banden geluid. we zijn keurig netjes tot een oplossing gekomen, bak wordt gereviseerd, en er wordt tegen kost prijs een nieuwe koppeling gemonteerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs september 2014 een Ford Ka gekocht.\r\nTop Garage! Klantvriendelijk, Betrouwbaar en de services isl grandioos! Echt een aanrader!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wordt altijd op een fantastische -en deskundige manier geholpen.\r\nDit bedrijf is echt een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In oktober 2013 heb ik bij automobielbedrijf M.V.V. een prachtige Volvo V 50 gekocht met maar 108000 km. Een heerlijke auto waar ik volop van geniet. De prettige ontvangst, de tijd die voor je genomen wordt, is kenmerkend voor dit bedrijf. Hoewel het bedrijf niet naast mijn deur is, woonachtig in Leimuiden, heb ik vanwege het vertrouwde gevoel het ritje er graag voor over. Onlangs nog hebben de monteurs een storing aan het uitlaatgassysteem prima verholpen. De BOVAG garantie stond hier borg voor. Ik ben twee keer terug geweest, de storing is over. Je krijgt het gevoel dat dit bedrijf je ook echt wil helpen. Helaas heb ik bij andere garages dit gevoel vaak niet gekregen. Een echte aanrader dus. Voor een volgende auto zou ik zo weer terugkomen bij \r\nM.V.V.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service en klantgerichtheid! Zeer fijne ervaring in verkoop van vorige auto en aankoop huidige auto. Aan te bevelen voor iedereen die een kwaliteitsauto zoekt met daarbij een garage die altijd voor je klaarstaat en waar je zeker weet dat je perfect geholpen wordt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf c.baydar uit rotterdam.prima bedrijf.tot nu toe hebben we 4 auto,s gekocht..topper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima bedrijf.tot nu toe hebben we 4 auto,s gekocht bij hun.. topper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn eerste auto gekocht bij autobedrijf MVV.\r\nDe BMW zag er nog mooier uit dan op de foto\'s, en was keurig gepoetst.\r\nVerder werd de auto erg netjes afgeleverd, compleet met 4 nieuwe banden en een APK. Ook krijg je eerlijk en gepast advies. Als ik dichter in de buurt had gewoond, zou ik hem hier vast laten onderhouden. Mijn complimenten!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met mijn zoon auto gekocht zouden auto afleverenmet APK maar zonder onderhoudsbeurt en zonder garantie nu kwamen wij hem ophalen en hadden ze toch nog de extra beurt aan auto gedaan.dus een keurig afgeleverde auto boven verwachting

Over Automobielbedrijf MVV