Enorm prettig en vriendelijk geholpen; Een zeer fijne Garage!

Na lang zoeken via Internet een mooie VW - occasion gevonden en vanuit het zuiden van het land naar garage Pippel in Haaften gereden. We troffen een garage aan met mooie nette occasions én een vriendelijke eigenaar Bas, met aandacht voor de klant. We waren meteen “verkocht” toen we de auto zagen, goede prijs – kwaliteit, zag uit als nieuw en had weinig kilometers gereden. Omdat we niet vaak een nieuwe auto kopen, hebben we alles even laten bezinken, maar na 1 week toch weer de garage bezocht, proefrit gemaakt en tot aankoop overgegaan, alles verliep zeer soepel, snel, efficiënt en klantgericht. Inmiddels 3000km verder, zijn we erg tevreden over de auto, het contact en het zaken doen! We hopen nog lang van deze auto te genieten, we zijn er erg blij mee! Ton en Ine, Limburg

Mooie VW gekocht bij auto Pippel. Heel blij met onze nieuwe auto tot na 3 maanden allemaal storingen (iets met een ABS regelapparaat) op het dashboard verschenen. Na kort onderzoek terug naar auto Pippel. Die hebben het probleem gelukkig weer verholpen, en in de tussentijd vervangend vervoer beschikbaar gesteld. Top service!

zeer goede service!

Nog steeds, al jarenlang tevreden over de service en uitvoering. Meedenken in wensen en mogelijkheden is altijd fijn. Kortom zeker aanrader van een betrouwbare garage!!

Enorm prettig en vriendelijk geholpen!

Auto aangeschaft bij Auto Pippel, enorm net en prettig bedrijf met vriendelijk contact. Makkelijk schakelen met Bas & alles snel en efficiënt geregeld. Aanrader!

Top bedrijf. Goede service voor een goede prijs.

Snelle goede service en advies op maat. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel

Goede en vakkundige garage. Ben zeer tevreden!

Goede en vakkundige garage. Ze doen wat ze beloven.

Een zeer fijne Garage

Een garage met Mooie nette verzorgde auto's voor veilige kilometers prijs en kwaliteit in goede verhouding. daarvoor kan je bij auto Pippel terecht. Bieden Goede service en onderhoud. Ik had een verzoek ingediend voor een leuke sportieve auto en na even geduld te hebben gehad heeft Bas een hele mooie gevonden met veel luxe en weinig kilometers. Ik ben er super blij mee. Een garage die kwaliteit leverd.

Fantastische zaak met fijne mensen en een goede service!

Aanschaf auto was buitengewoon netjes geregeld. Fijne mensen, prettig in omgang, duidelijke communicatie, gewoon een eerlijk verhaal. Binnen de garantie termijn een storing die gewoon heel netjes is afgehandeld. Geen gedoe. Hier kunnen veel zaken iets van leren. Wil je een betrouwbare auto en of service. Bij dit bedrijf moet je zijn. Auto Pippel krijgt dan ook een Dikke 10!

Topservice voor een scherpe prijs

Ik heb mijn auto laten keuren, ik werd snel en vriendelijk geholpen en de apk-keuring kostte maar € 25,-.

pure geldklopperij.

Ik heb mijn auto voor een apk keuring bij Auto Pippel BV achtergelaten. Helaas kwam de auto niet door de keuring, volgens hen was het wiellager aan vervanging toe. Vervanging van dat lager is erg duur. Ik geloofde hun conclusie niet en heb mijn auto naar een andere garage gebracht. De automonteur daar heeft het wiellager nagekeken en zei dat er niets mee aan de hand is. Vervolgens heb ik de auto op een andere plek voor apk laten keuren, daar kwam hij probleemloos doorheen. Auto Pippel zijn ***, ze ***, pure geldklopperij. Ik raad deze garage af!

Beste Iza, Wij vinden het jammer dat je niet tevreden bent over onze service. Daarom heb ik meteen bij onze APK keurmeester geïnformeerd waarom het lager is afgekeurd. Hij vertelde mij dat het wiellager voelbaar en hoorbaar slijtage heeft en dat is volgens de APK regels niet toegestaan. Dat een andere keurmeester dit goedkeurt is inderdaad vreemd en daarom kan ik begrijpen dat je teleurgesteld bent. Mocht je nog vragen hebben of twijfelen over onze bevindingen dan mag je altijd langskomen voor een verdere uitleg. Wij gaan altijd voor een eerlijk advies, een goede reparatie en we proberen de kosten zo laag mogelijk te houden. Mochten we in de toekomst nog wat voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Bas Pippel

Gewoon een goed betrouwbaar autobedrijf voor een occacions

Met Bas was het gewoon goed mee en betrouwbaar te onderhandelen , conclusie ,een occasion bij auto Pippel gekocht ! en geen spijt ,dus aan te bevelen voor een ieder die een goede occasion zoekt , m'n complimenten Bas !!!

top

Occasion gekocht Komt afspraken na en houd contact hierover

Onze ervaring bij Autobedrijf Pippel was super, vanaf de ontvangst tot aan de aflevering. Geven goed advies, betrouwbaar en alles tot in de puntjes verzorgd. Zijn goed bereikbaar, kortom als je een goede auto wil kopen ben je in Haaften bij het juiste adres! We komen zeker terug!

No nonsense bedrijf met Top service

No nonsense bedrijf met Top service. Ik ruilde mijn auto in voor een nieuwere occasion. Naast een sympatieke ontvangst, zijn wij samen snel uitgekomen met de inruil-overeenkomst. Papieren en auto werd snel gereed gemaakt en we konden de auto meteen meenemen. Al met al een zeer prettig en vertrouwenswekkend bedrijf.

Na lang zoeken eindelijk de auto die ik wil gevonden bij auto bedrijf Pippel. Fantastische service met aandacht voor jou als klant. Voelde snel vertrouwd en had gelijk het gevoel dat ik de juiste keuze heb gemaakt! Heel simpel voor mijn volgende auto eerst bij Pippel kijken!

Klant is koning

Er wordt door Pippel veel tijd voor de klant vrijgemaakt En wij vonden dat zeer prettig bij de aanschaf van onze Audi Q7

Bedankt Frederik voor de mooie review en het vertrouwen in ons bedrijf, leuk!

Topservice in noodgeval!!

Snelle, goede en betrokken hulp door 'n geweldige monteur. Heel blij mee.

super service en ook zeer persoonlijke behandeling, kan niet beter

Prima afhandeling, vriendelijk en vooral eerlijk- erg belangrijk want dit is zeldzaam in de autobranche. Helaas duurde de bezoeken wel ietsje langer dan gehoopt maar dit kan ook door tijdelijke drukte komen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service klantvriendelijk betrouwbaar deskundig

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ze hebben snel gehandeld nadat onze oude auto stuk ging en gezocht naar een vervangende gelijkwaardige gebruikte auto.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires