Super!

Onze ervaring bij Autobedrijf Pippel was super, vanaf de ontvangst tot aan de aflevering. Geven goed advies, betrouwbaar en alles tot in de puntjes verzorgd. Zijn goed bereikbaar, kortom als je een goede auto wil kopen ben je in Haaften bij het juiste adres! We komen zeker terug!

No nonsense bedrijf met Top service

No nonsense bedrijf met Top service. Ik ruilde mijn auto in voor een nieuwere occasion. Naast een sympatieke ontvangst, zijn wij samen snel uitgekomen met de inruil-overeenkomst. Papieren en auto werd snel gereed gemaakt en we konden de auto meteen meenemen. Al met al een zeer prettig en vertrouwenswekkend bedrijf.

Geweldig!

Na lang zoeken eindelijk de auto die ik wil gevonden bij auto bedrijf Pippel. Fantastische service met aandacht voor jou als klant. Voelde snel vertrouwd en had gelijk het gevoel dat ik de juiste keuze heb gemaakt! Heel simpel voor mijn volgende auto eerst bij Pippel kijken!

Klant is koning

Er wordt door Pippel veel tijd voor de klant vrijgemaakt En wij vonden dat zeer prettig bij de aanschaf van onze Audi Q7

Bedankt Frederik voor de mooie review en het vertrouwen in ons bedrijf, leuk!

Topservice in noodgeval!!

Snelle, goede en betrokken hulp door 'n geweldige monteur. Heel blij mee.

super service en ook zeer persoonlijke behandeling, kan niet beter

Prima afhandeling, vriendelijk en vooral eerlijk- erg belangrijk want dit is zeldzaam in de autobranche. Helaas duurde de bezoeken wel ietsje langer dan gehoopt maar dit kan ook door tijdelijke drukte komen.

goede service klantvriendelijk betrouwbaar deskundig

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ze hebben snel gehandeld nadat onze oude auto stuk ging en gezocht naar een vervangende gelijkwaardige gebruikte auto.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Ik heb een gebruikte auto aangeschaft. Ik ben blij verrast door de manier van zaken doen. Erg hulpvaardig personeel.

Goede service, je wordt er altijd vriendelijk geholpen. Ook wordt je keurig op de hoogte gehouden over je auto.

We zijn prima geholpen bij aanschaf van een gebruikte auto. Twee maanden later bleek de distributieketting niet goed te zijn. Ook toen werd dit keurig opgelost en was dit gedekt door de 3 maanden aankoopgarantie. Een uitstekende service en vakkennis bij de garage.

Het was de eerste keer dat ik bij garage Pippel iets liet doen. Ik woon vanaf januari 2015 in Haaften. Mijn auto moest gekeurd worden dus naar Pippel mede omdat ik al gehoord had dat het een betrouwbaar adres was, dat was al een plus voor mij. Keurig gedaan en gelijk daarna een afspraak gemaakt voor een grote beurt. Deze is onlangs gegeven en op een goede manier gedaan. Wat ik super vond was dat mijn auto bij ophalen keurig gewassen en schoongemaakt was. Dat is service dat doet je goed als klant. Daarom voor mij een pluim voor Pippel en zijn medewerkers.

Mijn ervaring is goed. Ik ben tevreden met de manier waarop wij contact hebben gehad ten aanzien van de keuze van de occasion, de inruilwaarde en de vrijheid van beslissen.

Door de goede prijs/kwaliteits verhouding was Auto Pippel B.V. voor ons makkelijk te vinden via Auto-Track. We zochten een Skoda Fabia. Door de eigenaar en het personeel van Auto Pippel B.V. werden wij vriendelijk ontvangen.De Skoda Fabia gekocht door ons bij auto Pippel BV bevalt ons prima. De auto is compact, ruimtelijk en zuinig kortom precies wat we zochten.

Ben zeker tevreden over jullie service. Een afspraak is snel gemaakt en zonder vertraging of vervelende verrassingen achteraf is de auto weer tip top in orde.

Wij worden altijd goed geholpen.