Hoge servicegraad en correcte afhandeling van het werk

Beter kun je het niet treffen. Vriendelijke ontvangst, WiFi en koffie staan klaar. Na de afgesproken tijd staat de auto weer klaar. Jammer dat er een rekening. gestuurd wordt, dan zou het helemaal top zijn. Maar ja, ook zij moeten leven. ;-€ Top bedrijf!

Goed zoals altijd

Goed zo als altijd!!

Zeer klantvriendelijk

Wij zijn al jaren klant bij autobedrijf Willekes. Dat tot ons aller tevredenheid. Vriendelijke mensen, prima service. Wat will je nog meer.

Goeden betaalbaar

Al een aantal keren daar een auto gekocht. Al jaren vaste klant. Super service

geweldig jullie service

Persoonlijke benadering. Goede contactuele benadering.

Top bedrijf: zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Via internet de juiste occasion gevonden, welke op een duidelijke wijze werd gepresenteerd waardoor we vooraf al goed konden beoordelen of deze voldeed aan onze wensen. Omdat we van ver kwamen hadden we vooraf een bezoekafspraak gemaakt. Bij aankomst werden we zeer gastvrij ontvangen door dhr. van Mourik. Onder het genot van een kopje koffie werd de auto gepresenteerd en stond gereed voor een proefrit. Het was voor ons een schot in de roos, waarna op professionele en klantvriendelijke wijze tot een deal konden komen met inruil van onze oude auto. Wij hebben alles als zeer positief ervaren: er is oog voor de klant met heldere uitleg en communicatie, geen vraag blijft onbeantwoord. Er is een goede service,-, onderhouds-, garantie- en mobiliteitsregeling. Het bedrijf heeft als motto: we zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen. Dit is precies waar we naar op zoek waren, helemaal top! Tot slot werden we bij afleveren verrast met extra opleverservice (o.a. nieuwe set matten) en een felicitatietaart. Geweldig!

Prettig, goed, uitstekend

Prettig, uotstekend en geen cent te veel

Fijne garage

Toen ik mijn camper bracht was ik toch wat bezorgd voor inbraak. Ik was dan ook opgelucht dat hij savonds binnen werd gezet. Erg prettig. Met dezelfde aandacht voor detail is de reparatie uitgevoerd en was hij sneller klaar dan verwacht.

service en bereikbaarheid in 1 woord geweldig

Wij zijn al jaren bij dit autobedrijf en zijn vol lof over hun service en alle medewerker(sters) Een aanrader

Ik ben zeer tevreden

Altijd correct, goed advies gekregen en tevreden over de aankoop van de Kangoo.

Toppie

Super vriendelijk ontvangen door Antoine, een lekker bakkie op en snel klaar. Wat wil een mens nog meer. Helemaal blij

Een prettig bedrijf om zaken mee te doen.

De persoonlijke benadering en het vervolgcontact is accuraat en zakelijk. Er zijn zaken te regelen die de overstap van de ene naar de andere auto vereenvoudigen en die correct worden uitgevoerd, volgens afspraak. Het enige wat we misten en dat kan met de coronacrisis te maken hebben, was de koffie. Alleen bij de aflevering was die er wel, maar eerder werd ook niet over gesproken. In afwachting van de eerste maanden met de nieuwe auto zien we technisch gezien met vertrouwen tegemoet. Bij de bediening van de (vervangen) gps/ radio etc. hebben we nog wel wat hulp nodig.

Fijne en persoonlijke service.

Fijne en persoonlijke service. Een aanrader voor iedereen.

Vriendelijk, transparant en meedenkend.

Wij zijn al jarenlang een tevreden klant, gemoedelijk en zoals gezegd vriendelijk en meedenkend!

goede vakkundige hulp

Prettig geholpen op een goede vakkundige manier

prima zaken gedaan met de aankoop van een auto

Ze hebben prima bemiddeld met de aankoop van onze Citroen C3 aircross . IVM. crissis en onze gezondheid heeft Willekes gezorgd dat de auto in Ophemert is gekomen waar wij hem afgehaald hebben. Bedankt daarvoor.

geweldige service

altijd goede en deskundige uitleg en prima geholpen ook deze keer weer top

Medewerkers zijn heel vriendelijk en klant gericht. Auto gekocht en een week voor oplevering al kunnen ophalen omdat ze toch nog tijd hadden om hem afleverings klaar te maken. Geweldig!!

Geweldige service

Kom je voor wisselen winterbanden Krijg je ook een mooi bosje bloemen mee Heel attent Dankjewel daarvoor

Alles was weer goed geregeld.

Netjes ontvangen, goede regeling tijdens de Corona. En een leuk bosje bloemen ontvangen voor de Pasen. Top

Klantvriendelijk en heel tevreden!

Prima service, elke keer weer

Kan meestal vlot terecht, de communicatie over wat moet gebeuren is helder. Er wordt breder gekeken dan alleen de APK eisen en kleine klusjes pakken ze meteen. Erg prettig.

Uitstekende en snelle service

"Gewoon" geweldig!

Voor het eerst van mijn leven de Randstad verlaten om een auto te kopen. Via internet terecht gekomen bij Willekes in Ophemert. Heel prettig en klantvriendelijk geholpen door de Hr Van Mourik. Niet lang steggelen maar bij inruil een prijs afmaken waar beide partijen blij mee zijn. Fijn en snel contact via de mail vóórafgaande aan de aflevering. Aflevering is een klein feestje met alle benodigde toelichting en advies. Kortom....... een autobedrijf dat een 10 met een griffel verdient!

Vriendelijke en zeer vakkundig geholpen.

Mijn auto maakte een krakend geluid. Alleen mijn verhaal was al voldoende om aan te geven wat het probleem was. Kleine reparatie heeft het probleem opgelost.