Duidelijke afspraken, prima service!

Willekes is goed (telefonisch) bereikbaar. Vriendelijke en kundige medewerkers. Goede adviezen. Betrouwbaar en er niet op uit om de klant met onnodige kosten op te zadelen.

Vlotte en adequate afhandeling van problemen

Na het verlies van een buitenspiegel werd deze besteld en geplaatst zodra hij binnen was. Echter ook prettig in meedenken over bijvoorbeeld nieuwe banden. Afspraken zijn gemakkelijk zelf te maken via de website.

Heel fijn!

Altijd heel netjes. Goed bereikbaar. Bij problemen snel terecht. En netjes overleg over de kosten

Goed service

Goede service tegen normale prijzen

vertrouwd en respectvol gevoel

Nieuwe auto kopen doe ik niet elke dag. Bij Robert kreeg ik meteen een vertrouwd en respectvol gevoel, waardoor ik mijn vertrouwde Adam goed kon inruilen voor een prachtige Mokka. Robert bedankt! En ja. Gebak was heerlijk!

Al jaren met mijn bedrijfswagens klant bij Autobedrijf Willekes, en al jaren meer dan tevreden. Ook met de “nieuwe” eigenaar Johan. Kwalitatief hoogstaand en nog aardige mensen ook. Ga zo door!

Betrouwbaar en snel

Heel fijn.

Uitstekende service!!

Erg blij nadat ze thuis de auto gestart en meegenomen hebben om de accu te vervangen. Verder geen probleem om tussendoor even de ruitenwissers te vervangen.

Zeer klantvriendelijk

Je voelt een prettige werksfeer en dat straalt af op de klant

Fijn bedrijf, betrouwbaar en goede begeleiding bij aankoop van nieuwe auto!

Prachtige Ford Transit Custum Sport geleverd door autobedrijf Willekes. Duidelijke communicatie en komen hun afspraken na.

Top bedrijf, met deskundig advies

Mijn dochter heeft hier haar eerste auto gekocht. Zeer vriendelijk ontvangen door verkoper Robert in Ophemert. Meteen vertrouwd gevoel na proefrit te hebben gemaakt was de koop snel afgerond.

Fijne garage altijd keurig geholpen!

Laatste auto daar gekocht, prima service en het betalingssysteem is super makkelijk! Een pluim dus!

Al jaren goede ervaring mee.

Kom al jaren bij Antoine, altijd correct te woord gestaan, vanwege onze gezondheid, altijd belangstellend om erna te vragen, super!! En neemt even de tijd voor ons.

Fantaschtisch, zeer behulpzaam en deskundig

Je wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen door de medewerkers en eigenaar.

Fijn autobedrijf, gaan er al jaren heen.

Fijne ervaring, en vooral goed persoonlijk contact met Antoine, die altijd belangstellend is naar ons, vanwege onze gezondheid. Hij maakt er altijd eventjes tijd voor vrij. Dat wordt zeer gewaardeerd!

Fijn bedrijf, altijd al goed geholpen en te woord gestaan.

Fijn bedrijf, heb al jarenlang een goed contact met Antoine van het bedrijf in Tiel, staat je altijd goed te woord, heeft ook interesse in jou als persoon i.v.m. de gezondheid van ons beide, maakt daarvoor altijd even tijd , superrrrrr. Ga zo door!