Superservice!

Afspraak gemaakt voor het wisselen van de winterbanden. Kon de volgende week al terecht. Nog een half uurtje eerder? Geen probleem. Binnen 20 minuten klaar! Service in het kwadraat!

Zeer tevreden.

Goede service. Prettige behandeling.

Heel goed

Heel vriendelijke top medewerker de altijd jou helpen

Boven verwachting

Erg professioneel bedrijf dat echt de tijd voor je neemt. En niet alleen uit is op verkopen maar ook de persoon ziet. Top!

Prima geholpen

even gebeld , en we konden gelijk komen. voorlicht was stuk wat een service . daar na gelijk de rekening betaald en klaar was ik. als dank A een hand geven en een zoen groet Margot,

vriendelijk en hele goede service

In de 25 jaar dat wij nu klant bij Willekes zijn, kunnen we niet anders dan zeer tevreden zijn. De geleverde service is echt super! Personeel vriendelijk en bekwaam.

Worden goed geholpen en eerlijk, wat zeer belangrijk is.

Altijd behulpzaam

Ik heb nog nooit meegemaakt dat mijn vraag niet beantwoord werd. En altijd vriendelijk, zeer tevreden dus.

Klantvriendelijk en een goede service!

Ze zijn open en eerlijk, als je vragen hebt over de auto. En ze zorgen ervoor dat je de auto in goede orde meeneemt.

Goed en betrouwbaar

Al jaren vaste klant. Wordt er snel en prettig geholpen.

Een 'prettig' bedrijf met medewerkers die het 'werk' zien als passie.

Van het 1e begin tot aan de overdracht prettig en fijn geholpen, te woord gestaan en via mailing op de hoogte gehouden door dhr. Aart van Mourik. Een paar kleine 'schoonheidsfoutjes maar dat is hem vergeven. Met de aflevering ook nog een heerlijke taart ontvangen en met een goed gevoel afgereisd.

Een top bedrijf!!

Afgelopen zaterdag de auto op gehaald en alles was percies zo als ik hem van foto's heb gekocht. Er waren zelfs nog reparaties uit gevoerd waar we het niet over hebben gehad. Gewoon een top bedrijf!!!

Snelle (kleine reparatie), zoals altijd trouwens

Geen toevoegingen

Klein garantie dingetje opgelost.

Had na aankoop auto een brandend lampje. Gelijk afspraak gemaakt en opgelost. Bedankt voor de goede service.­čĹŹ

Top garage zeer vriendelijke mensen

Ben zeer tevreden

Goed bereikbaar, prima service

Ik word altijd a) vriendelijk te woord gestaan, b) snel en c) op maat geholpen. Bovendien levert Willekes d) vakwerk.

top geregeld

goede service

Deskundige, vertrouwenwekkende service met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Het is fijn dat je correct en snel geholpen wordt met goed advies.

Vriendelijk en vakbekwaam personeel.

Alle werkzaamheden zijn altijd naar volle tevredenheid afgewerkt.

'Gewoon' goed!

Fijne mogelijkheid om online een afspraak te maken, snelle service en eerlijke communicatie rond APK keuring. Top!

Zoals altijd wordt er goed meegedacht met de klant. Super!

Netjes geholpen, goede service

Een hele goede top service

Mijn ervaringen was goed alleen 1 min puntje ze hadden me stuur verzet voor de rest een heel goed bedrijf/ top service.

Wij zijn tevreden over de deal voor de ruil van de auto op zich, alsook over de informatie die we he

Het bedrijf als geheel heeft een goed en betrouwbare indruk op ons gemaakt. Hetgeen ons is verteld bleek ook allemaal bewaarheid tijdens onze eigen bevindingen. Kortom tevreden klant.

Een uitstekend bedrijf met vaklieden!

Een keurig en verzorgd bedrijf waar u met een gerust hart een auto naar keuze kunt uitzoeken. Ook de klant vriendelijkheid is uitstekend. Nogmaals dank voor de goede service. We hopen tot ziens.