Heel goed

Vriendelijk , en je word goed geholpen, en ze staan altijd voor je klaar

Vakmanschap en meesterlijke aandacht voor de klant.

Ik had mijn mening al gegeven maar op één of andere manier is de mail niet uitgegaan. Tijdens het overmaken van de betaling dacht ik 'kom beter 1x teveel dan het risico te nemen dat de goed bedoelde en zeer verdiende pluim niet door Auto bedrijf Willekes wordt ontvangen. Dus dames en heren, directie en medewerkers, mijn hartelijke dank voor jullie service.

goed.

vriendelijke mensen doen wat er gedaan moet worden.

Vriendelijk, punctueel en vlot

Een auto kopen bij Willekes ging vrij vlot. Het was snel geregeld en afgehandeld. Bovendien was Aart erg vriendelijk en behulpzaam. Hij legde alle procedures duidelijk uit.

Prima gedaan zoals afgesproken.

Via de mail en telefonisch duidelijke afspraken gemaakt, die ook goed zijn nagekomen.

Prettig, vriendelijk, duidelijk!

Onderhoud is altijd goed, prettige en vriendelijke omgang, duidelijk in afspraken. Schade prettig afgewikkeld met leenauto waar nog niet eens iets voor in rekening is gebracht! Kortom: PRIMA!

Betrouwbare kwaliteit

Als altijd goed, snel en vakkundig geholpen. Tussentijds ben ik gebeld wat er moest gebeuren voor de APK.

Prima service, doen wat gevraagd wordt

Alles conform afspraak en zelfs de auto even schoon gemaakt!! Kunnen andere merk garages nog veel van leren.

Vriendelijk en voorkomend personeel. Ik werd gebeld wegens onvoorziene reparaties/uitgaven.

Zeer tevreden. Goede en snelle service. Hulpvaardig en zeer vriendelijk

Ik ben zeer tevreden. Na info over de reservebank was deze snel besteld en binnen een paar dagen geleverd. Als de band niet zou passen hoefde ik hem niet te nemen. Zeer hulpvaardig bij de aflevering. Band gepastven vastgezet.

Vakmanschap

Zeer attent Antoin ,hij denkt met de klant mee.

Snel en adequaat geholpen

Een defecte airco, vlak voor de zomervakantie, is niet fijn. Gelukkig kon ik bij Willekes snel terecht en hebben ze mijn airco op tijd weer in orde gemaakt. Na onderzoek werd ik keurig geinformeerd over het defect en de kosten. De volgende dag stond hij gerepareerd voor me klaar. Hij koelt weer als vertrouwd.

Top in alles,vriendelijk en kundig van afspraak maken tot en met het ophalen van de auto .👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb eigenlijk alleen maar ervaring in Tiel. Kan daar altijd binnenstappen, wordt altijd prima geholpen. Geen vraag is voor Antoine te gek! Iedereen op de garagevloer begroet je ook vriendelijk, vind ik in deze tijd heel wat waard!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service. Kundig.\r\nWat conservatief met het vervangen van onderdelen. Wat mij betreft mag er bij twijfel vervangen worden.\r\nWat mij betreft mag de rekening eerder gestuurd worden.\r\nVerder ben ik zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel, flexibel, goede informatie voorziening

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed, vriendelijk personeel, altijd netjes en correct geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed, vakkundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne en professionele behandeling waarbij wij niet het idee kregen dat er iets moest.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg tevreden over dit bedrijf. Aanschaf, onderhoud en service verloopt top. Vriendelijke mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vanaf dat ik 18 was heb ik mijn eerste auto daar gekocht. Toen was William nog niet voor zich zelf begonnen. En sltijd bij hem gebleven en dat is nu al ruim 20 jaar

Over Autobedrijf Willekes B.V.