Goede rijschool met veel plezier rijles gehad.

leuke lessen van Dick gehad en in een mooie auto rijles gehad. in 1X geslaagd!

Heel fijn

Hele fijne begeleiding tijdens het lessen!

Gezellig en top team!

Goede rijschool! Nemen de tijd voor je en altijd met veel plezier les gehad! Bedankt rijnland!

Top rijles

Goed geregeld en goede rijlessen van 1,5 uur. Last minute in een keer mijn rijbewijs kunnen halen. Top! Jetske was een leuke instructrice.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed. Heb een leuke instructeur en kan altijd bellen met vragen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, personeel ook heel leuk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf en goed geregeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijlessen en ik ging er met zin heen👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind iedereen die hier werkt echt toppers! Alle medewerkers zetten zich kei en kei hard voor de leerlingen in! Je kan met alle vragen bij hun terecht! De rijlessen waren kei leuk, goed en professioneel! Super mooie auto’s en iedereen zet zich in voor goede doelen wat ik echt kei goed vind! Keeeeep going🙌🏼

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne en goede rijschool

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring duidelijk en Lars de beste in ze vak

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Instructeurs die weten waar zo over praten, erg prettige ervaring / behandeling en communicatie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn bedrijf en goede ervaring met het bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede instructeurs met veel geduld! Leuke en gezellige rijschool!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed, in 1x geslaagd. Leuke rijinstructrice

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb zowel mijn Theorie (met behulp van een cursus van Rijnland) als mij Praktijk binnen 1 keer gehaald dankzij de goede begeleiding van Rijnland. Ik ben zeer tevreden en vond ook hartstikke gezellige om wekelijks met mijn instructeur de weg op te gaan. Wil nog een bedankje doen aan Rijnland en aan mijn instructeur Chaima voor het helpen en het goede advies. :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede rijschool die streeft naar het beste resultaat

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst vriendelijk, rekeningen kwamen op tijd en de instructeur (Jahan, Said) was heel bekwaam en aardig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In het begin ging het van beide kanten niet zo lekker\r\nNu helemaal goed gekomen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuk team die er voor gaat.\r\nKomende van een andere rijschool pikte ze snel mij fouten op.\r\nHeb via een spoed cursus mijn AVB gehaald.\r\nLes krijgend op het wat dan tevens het CBR terrein is dan net een thuis wedstrijd\r\n