• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede instuctrice. Ik heb het gehaald dat zegt genoeg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel leuk en leerzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jaren van ervaring. Het heeft voordelen en nadelen. Goede sfeer in de auto en een hele fijne auto om in te rijden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autorijschool Margreth heeft mij goed en op een fijne manier leren autorijden. Door haar ervaring en vriendelijkheid was het een plezier om auto te rijden. Autorijschool Margreth neemt de tijd voor je, beantwoord jou vragen en laat jou veilig door het verkeer gaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele goeie ervaringen met Autorijschool Margreth. Ik ben super goed geholpen en heb het ook nog eens leuk gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede begeleiding met oog voor de leerling. Je wordt goed voorbereid op het examen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super gezellig en serieus als het moet, duidelijke uitleg en een super fijne auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prima rijschool en raad ook zeker anderen aan om hier te gaan lessen \r\nJe leert op een goeie manier auto rijden en kan ook super gezellig zijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super gezellige lessen gehad bij doris! Was heel flexibel qua lestijden. Er wordt goed en duidelijk aangeleerd hoe je je in het verkeer moet gedragen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Oma (gerda pouw ) heeft hier rijbewijs gehaald , ik Astrid van den Burg ook hier behaald en nu gaat zoonlief hier as woensdag starten ­čśÄ

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijne rijschool waar je 1 vaste instructrice hebt. Vanaf de eerste autorijles altijd keurig op tijd opgehaald en geen afzeggingen gehad. \r\n\r\nJe vorderingen worden netjes bijgehouden. Stap voor stap word je voorbereid op het zelfstandig kunnen autorijden zodat je na het halen van je rijbewijs veilig en zelfverzekerd kan deelnemen aan het verkeer, en daardoor niet alleen bent opgeleid voor het halen van het praktijkexamen. \r\n\r\nDoris is flexibel met rijlessen plannen wat voor mij met schoolgaande kinderen goed uit kwam. Tijdens mijn lesperiode heb ik over het algemeen twee dagen per week 1,5 uur per keer kunnen lessen. \r\n\r\nIk kijk terug op een mooie leerzame periode. Er waren voor mij ups en downs maar Doris heeft me erdoorheen geholpen en me laten groeien. Waar ik het wilde opgeven had zij er vertrouwen in en bracht dat over, waardoor ik in 1 keer geslaagd ben voor mijn praktijkexamen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne rijlessen gehad en ik was in een keer geslaagd. Zeker aan te raden als je met een goed gevoel je rijbewijs wil halen!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Doris zegt wat ze vindt, doet wat ze belooft en leidt op om veilige bestuurders de weg op te sturen. Dat doet ze op een open, eerlijke manier. Ik heb me bij Doris in deskundige handen gevoeld. Ik ben Doris zeer dankbaar en dank mijn rijbewijs aan haar aanpak. Ik raad deze rijschool van harte en volmondig aan!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en duidelijke uitleggen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb wel wat langer over mijn rijbewijs gedaan door een lichte beperking, maar ik ben daarin goed begeleid, waardoor ik nu rustig en met vertrouwen de weg op ga.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed