Goede begeleiding, in 1 keer geslaagd!

Leerzaam

Ik heb goede lessen gehad van mijn instructeur Paul. Het was altijd erg leerzaam wat hij vertelde en mee gaf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Met veel plezier in 1 keer gehaald!

Ik heb in 3,5 maand mijn rijbewijs gehaald met erg veel plezier! De rijlessen waren altijd zeer gezellig en heel relaxed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende Rijschool met goede instructeurs.

Ik ben in één keer geslaagd voor mijn auto rijbewijs bij Autorijschool TOP. Annet heeft mij onwijs goed en duidelijk les gegeven en ik raad iedereen aan om bij autorijschool TOP ze rijbewijs te halen!

Erg leerzaam en chill

Bij elke rijles leer je meer en wordt je steeds beter. Ook gaat het heel geleidelijk.

Fijn en comfortabel

Ik vond top een heel erg fijne en behulpzame rijschool. Er werd super goed gereflecteerd wat ik nog beter kon doen en wat al goed ging.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top lessen van een top instructeur!

Ik heb bij John in 1x mijn rijbewijs gehaald! Het waren hele fijne lessen, ik heb er van genoten!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima rijschool en goede instructeur

Mijn ervaring is zeer positief. Alles werd op een manier uitgelegd dat het makkelijk te begrijpen was en vragen stellen kon ook goed. Ook het contact tussen instructeur en leerling is prima.

Fijne instructeur! In 1 keer geslaagd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijschool, geeft duidelijk les en begeleid je met alles

Ik vond de lessen fijn, de instructeur wist me op m'n gemak te stellen en hielp mij goed bij de punten die ik moeilijk vond. De totale begeleiding was ook prima. In 1 keer geslaagd :)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige rijschool, bekwame en betrokken instructeur

John heeft me op een zeer prettige manier (letterlijk) wegwijs gemaakt. Naast vakbekwaam, ook meedenkend m.b.t. bijvoorbeeld plannen van lessen en examens. Als rijschool zeker aan te raden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt John voor je uitleg, geduld en het goed begeleiden van mijn onzekere kanten. Door duidelijk en eerlijke feedback te geven heb ik de lessen als zeer prettig ervaren met natuurlijk de kers op de taart dat ik goed voorbereid mijn examen inging en in 1 x geslaagd ben! Super bedankt!

Zeer goede ervaring

Goede rijschool! Een prettige instructeur, duidelijk advies en een goede voorbereiding op het praktijkexamen!

Fantastisch

Als ik een foutje maken goede uitleg erbij van hoe je het anders kan doen,duidelijk uitleg en een gezellig/goede sfeer in de auto zeker aan te raden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne ervaring en je word goed begeleid

Erg vriendelijk, zeer fijne rijschool!

Erg goed

Goeie en gezellige rijlessen. En je wordt heel goed voorbereid op het praktijk examen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

In 1x geslaagd dankzij annet!

Goeie kwaliteit lessen.

Voordat ik bij top zat heb ik bij een andere rijschool gezeten. Je merkt het verschil in kwaliteit van lessen door de inhoud en het gene wat je leert en wordt op een rustige en duidelijke manier verteld wat er beter kan na iedere rijles een eind evaluatie.

Gezellige en leerzame ervaring

van paul kan je heel veel leren altijd geduldig en stelt me altijd heel erg gerust. Ondanks de corona heeft hij toch nog kunnen zorgen dat ik me rijbewijs in de pocket had. Ik raad deze rijschool zeker aan!!

Goede ervaring

Fijne lessen met goede begeleiding en mijn rijbewijs in 1x gehaald.

Geweldige rijschool

Altijd met plezier in de auto gezeten, leerzame en leuke lessen! In 1x geslaagd! Ik raad deze rijschool aan iedereen aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne sfeer in de auto en echt aandacht op het leren van autorijden!

Veel aandacht voor wat je zelf nog nodig hebt en altijd een fijne sfeer in de auto. Je voelt je nooit ongehaast maar kan altijd vragen stellen en fouten maken.

Erg goede ervaring

Ik heb onlangs na corona voor de eerste keer afgereden, met als rijschool, Top. En natuurlijk geslaagd ;). De lessen waren erg prettig. De instructeur was rustig en erg vriendelijk. Ook kon hij goed uitleggen waardoor je het verkeer beter snapt en je meer op je gemak voelt tijdens het rijden. Al met al een goede ervaring!

Goede rijschool!

Duidelijke lessen en makkelijk te plannen. Aardige en gezellige instructeur. Zeker een aanrader!

Super!

Ik ben in een keer geslaagd! Het zijn fijne en duidelijk lessen en er zit zeker geen druk achter. Deze rijschool raad ik 100% aan!