Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Ik was over de afgelopen 9 jaar vaste klant bij Hoek Bouma.\r\nNu, na ccv-B, CE en nascholing code 95 vrachtwagen 24 uur les gehad van Rene Schouten馃槉 H茅茅l blij met die man, wat heeft hij me laten werken!馃槀 Maar hij voelde mijn grenzen haarfijn aan, en ik absorbeerde al zijn feedback als leermateriaal. \"Mond houden, scherp blijven en laten bezinken Wen\" dacht ik bij mezelf馃槈馃槑 \r\nIk had m\'n CE rijbewijs al, en veel ervaring op de bakwagen, dus met hele grote auto\'s sturen kende ik al een beetje. Maar het had voor en nadelen. Als je een tijdje bakwagen rijdt dan wordt ie steeds kleiner voor je gevoel, totdat je jezelf terugfluit met iets van \"Tis geen golfje, kalm aan\". \r\nMaar met de voorwielen achter je ipv recht onder je is manoeuvreren door krappe situaties en druk verkeer een ander verhaal. Met een bakwagen moet je spreekwoordelijk 10 paar ogen hebben, met een trekker-trailer 20 paar en met een bus; 贸贸k 20 paar ogen die je terwijl je rijdt telkens h茅茅l kort focust op de belangrijke punten. Vooral in het begin bleef ik nog wel eens \"hangen\" op 1 of 2 punten, waardoor ik tijd tekort kwam om de rest goed te zien. \r\nDaarbij moest ik echt even omschakelen in m\'n hoofd: Ik was opeens van redelijk dominant typje weer Leerlinge; ik moest veel leren, punt馃槀 Maar z贸veel gehad aan hoe Rene met me omging, en met m\'n dips, m\'n soms blijven hangen bij een \"foutje\" en hoe ik keek naar het verkeer; hij heeft absoluut een zesde instructeurs-zintuig, alsof hij je gedachten kan lezen, lol!馃槀 Anyway, mede dankzij hem in 1x geslaagd voor m\'n busrijbewijs!\r\nEn de theoretische vakken (Adse Schouten en Barend Kroon) werden, ondanks een paar rellende vrachtwagenchauffeurs in de klas die zich opeens weer 15 voelden, ook z贸 goed gegeven dat ik de 3 examens stuk voor stuk 贸贸k in 1x haalde. Na ccvB (2008), CE(2011), nascholing code 95 (2018) en nu D bij Hoek Bouma meer dan tevreden 馃槉 Gisteren VPBD en VPTD gehaald na les van Bart voor code95 en binnenkort blij de weg weer op 馃槂 \r\n