professioneel

Heel prettig contact met goede mix tussen persoonlijke benadering en vakgerichte coaching. Les van verschillende instructeurs voegde ook echt iets toe. Vooraf leek aantal te volgen lessen wat overdreven, maar het was zeker nuttig.

Uitstekende begeleiding.

Goede, vriendelijke maar wel examen-en praktijkgerichte begeleiding.

Dankzij een klantgerichte en vakbekwame werkwijze vlot C1 gehaald.

De aanpak van Hoek Bouma is klantgericht. De intake C1 kon worden gecombineerd met een NKC rijvaardigheidstraining in onze eigen buscamper. Heel efficiënt! Het advies van de intake instructeur was 2 x 4 uur les op de C1 vrachtwagen en meteen daarna praktijkexamen. De les-instructie was stevig, want 2 x 4 uur is niet veel; maar zeer effectief, want ik ben in één keer geslaagd. Voorafgaand aan de theorie (zelfstandig online gedaan) regelde Hoek Bouma de medische keuring in de Goorn, ook weer heel vlot. Samengevat een klantgerichte, efficiënte en vakbekwame aanpak door vriendelijke mensen.

Fijne rijschool

Al mijn rijbewijzen bij hoek Bouma gehaald en code 95’s. Super vriendelijk personeel, goed verzorgde catering, communicatie goed en fijne lessen gehad!

Perfecte rijschool. Ik had bromfiets theorie en praktijk. Alles was goed geregeld. Ik was de enigste voor theorie dus kreeg 1 op 1 les. Ik kon onbeperkt codes aanvragen om online te oefenen voor mijn theorie. Praktijk was ook goed geregeld.

Fijne lessen met super resultaat.

Na een dagje lessen in 1x mijn BE rijbewijs gehaald. Ondanks super zenuwen, Goed begeleid.

Goede profesionele opleiding

- Professioneel - Zeer prettige instructrice en goede uitleg - Uitgebreide instructie - Goed op gemak gesteld en overal tijd voor genomen - Flexibele rijschool en duidelijke communicatie

Een hele goede leerschool op kwaliteit

Ik ben zeer positief over de rijlessen voor A rijbewijs Ze zijn geduldig ,hebben kwaliteit ,in een keer voor me A geslaagd dankzij De instructeurs .

Ik ben goed begeleid

Ik ben goed geholpen en ik heb mijn rijbewijs snel gehaald

In 1x geslaagd voor BE-rijbewijs

Zeer fijne rijlessen gehad met duidelijke instructie voor het behalen van het BE-rijbewijs.

Dit is al het 3e rijbewijs wat ik ondertussen heb gehaald bij hoek bouma ben voor alles in 1x geslaagd met hulp van de top instructeurs er wordt goed besproken waar jij persoonlijk op moet letten en bij foutjes worden deze uitgelegd hoe je dit in het vervolg anders kan doen. Voor mij een geweldige ervaring bij deze rijschool

Goede rijschool met uitstekende instructeur

Ik heb recent mijn B-E of E achter B gehaald via een dag cursus. Vanaf het 1e telefoontje tot het afrijden goed geholpen. Mijn instructeur was kritisch waardoor ik goed voorbereid was voor het rij-examen. De wachttijd voor het afrijden zijn op dit moment lang, maar mocht je bij Hoek-Bouma les nemen, maak je een goede kans dat je in 1x slaagt. Instructeur Ramon Versteegh is een topper!

Uitstekende Verkeersschool

Kundige medewerkers goeie lesstof Alle modules in 1 keer gehaald Ook rijbewijs d en code 95 Allemaal bedankt

Goede begeleiding, uitleg, je wordt niet gepusht, wordt goed gekeken naar wat er aan de rij gedrag veranderd kan worden. Ik vindt het grappig na 30 jaar rijbewijs B bezit kan er nog zoveel veranderd worden in ons rijgedrag. Ben heel blij dat ik de C1 heb gedaan en ik raad zeker anderen ook om naar Hoek Bouma te gaan. I am a happy lady.

Professioneel

Zeer kundig les gekregen.

Goede rijschool, fijne instructeurs!

Goeie instructeurs, zeggen precies waar je op moet letten tijdens examen. Helaas gezakt bij de 1e keer, het examen is natuurlijk een moment opname, een paar dingetjes die niet lekker gingen en het nieuwe rijden deed ik nog niet goed: het uit laten rollen etc. Ikzelf vond dat het allemaal wel veilig was gegaan, maar de examinator dacht daar toen anders over. De 2e keer hier extra aandacht aan gegeven en toen wel geslaagd!

Goede instructeurs

Fijne rijschool!

Plannen meteen examens in zodra het kan. En als het goed daar kunnen er lessen uit als het goed gaat.

Naar zeer tevredenheid begeleid bij het behalen van mijn BE rijbewijs

Zeer prettig en positief.

Leuk contact met de Rijinstructeur en een ervaring rijker.

Ik ging voor mij BE rijbewijs ivm een aanschaf caravan achter mijn bus. Ik ben zeer tevreden over mijn opleiding richting mijn examen. Deze ervaring zou ik iedere caravan bezitter aanraden. Je bent tenslotte een stuk langer als normaal en je rijd er ook niet dagelijks mee. Super.

Zeer professioneel.

Fijne instructeurs die zeer professioneel in een goede sfeer te werk gaan.

Prima rijschool

Vandaag mijn C1 camperrijbewijs gehaald, 10 praktijk lessen gehad van René van de Leuv. René heeft een gezellige, humoristische manier van rij les geven, en enorm geduldig is. Alle werknemers van de rijschool zijn even aardig en behulpzaam. René en collega’s bedankt,

Goede rijschool

De communicatie verliep prima! Het lessen voor mijn B+E ging ook prima, de instructeur legte alles rustig en duidelijk uit. Maar 4 lesuurtjes nodig gehad waarna ik afsluitend examen had gedaan en in 1 keer slaagde!

Duidelijke afspraken

Duidelijke planning. En fijne instructeur.

Fantastisch en lekker snel!

Ik begon op mijn 16,5 met rijlessen vond het super leuk en het ging me ook nog eens makkelijk af. 2 dagen na dat 17 werd heb ik mijn praktijk examen gehad voor de auto en ben in een keer geslaagd. Dit had ik nooit gekund zonder Hoek Bouma en de aller beste rij instructeur Nick van Noort heel erg bedankt! Echt een aanrader Hoek Bouma! Met vriendelijke groet.

Wieder 29

1648 GA De goorn