Leuk contact met de Rijinstructeur en een ervaring rijker.

Ik ging voor mij BE rijbewijs ivm een aanschaf caravan achter mijn bus. Ik ben zeer tevreden over mijn opleiding richting mijn examen. Deze ervaring zou ik iedere caravan bezitter aanraden. Je bent tenslotte een stuk langer als normaal en je rijd er ook niet dagelijks mee. Super.

Zeer professioneel.

Fijne instructeurs die zeer professioneel in een goede sfeer te werk gaan.

Prima rijschool

Vandaag mijn C1 camperrijbewijs gehaald, 10 praktijk lessen gehad van René van de Leuv. René heeft een gezellige, humoristische manier van rij les geven, en enorm geduldig is. Alle werknemers van de rijschool zijn even aardig en behulpzaam. René en collega’s bedankt,

Goede rijschool

De communicatie verliep prima! Het lessen voor mijn B+E ging ook prima, de instructeur legte alles rustig en duidelijk uit. Maar 4 lesuurtjes nodig gehad waarna ik afsluitend examen had gedaan en in 1 keer slaagde!

Duidelijke afspraken

Duidelijke planning. En fijne instructeur.

Fantastisch en lekker snel!

Ik begon op mijn 16,5 met rijlessen vond het super leuk en het ging me ook nog eens makkelijk af. 2 dagen na dat 17 werd heb ik mijn praktijk examen gehad voor de auto en ben in een keer geslaagd. Dit had ik nooit gekund zonder Hoek Bouma en de aller beste rij instructeur Nick van Noort heel erg bedankt! Echt een aanrader Hoek Bouma! Met vriendelijke groet.

Leuk en spannend!

Zeer goede begeleiding, ook tijd voor persoonlijke aandacht. Goede feedback, waar je meteen wat mee kan. Instructeurs laten je snel je op je gemak voelen.

ik heb het goed ervaren

Fijne instructeur, duidelijke communicatie.

Fijne instructeur, duidelijke communicatie.

Gezellige dagen gehad en ook nog het examen in een keer gehaald.

Ik heb gekozen om het rijbewijs E achter C in 5 dagen te doen ipv. 3 volle dagen en dat is mij prima bevallen. Het voelde als uitje om te mogen rijden met Erik. En ik heb ook nog wat van de Noord Holland gezien.

Motorles: Vriendelijk, meedenkt en vooral erg leuk!

Alfred geeft les met passie. Hij legt russtig alles uit, geeft niet teveel informatie als je er nog niet aan toe bent en zorgt er echt voor dat je gerust rijd. Dit maakt het lessen vooral dynamisch en blijft het vooral leuk. Het software pakket waar ze voor hebben gekozen is ook gewoon overzichterlijk. Daardoor kan je helemaal focussen op de lessen zelf en niet het geneuzel eropmheen. Al om al raad ik Hoek Bouwma iedereen aan die wilt leren motor rijden.

Ik had twee brommer rijlessen van twee verschillende rijinstructeurs. Hierbij vond ik de eerste instructeur erg matig, omdat hij alleen maar met een boze toon zei wat we NIET goed deden en niet wat we WEL moesten doen. Overigens vond ik de tweede instructeur wel heel goed, omdat hij nog wat humor gebruikte in onze fouten en tijdens het rijden aangaf waar we op moesten letten en ons persoonlijk ook tips gaf.

Het was een genot om hier mijn motorrijbewijs te halen!

Mijn ervaring met motorrij lessen is uitstekend bij Hoek Bouma. Heb met genot les gehad van Alfred. Er wordt goed lesgegeven voor mensen met faalangst met rust passie en plezier.

Zeer fijn

Je kan aan alles merken dat hoek Bouma veel tijd steekt in haar leerlingen ik heb erg fijne lessen gehad. En ook mijn theorie cursus heb ik als prettig ervaren

Zeer fijne rijschool!

Fijne rijschool, alle rijbewijzen daar tot nu toe in 1x behaalt: AM, B, BE, C1. Goede begeleiding, staan je graag te woord bij vragen en alles is duidelijk en overzichtelijk, zowel telefonisch als via de mail. Binnenkort lekker met de kids en camper op pad!

Top opleiding

Op oudere leeftijd ( 63 jaar ) nog mijn c rijbewijs in 1 keer gehaald mede door de relaxte en duidelijke manier van opleiden door paul meijnema heb ik het als zeer prettig ervaren en raad hoekbouma zeker aan in deze.

Hele goede lessen en een fijne sfeer

Ik heb hier mijn complete vrachtwagen rijbewijs gehaald van B naar CE, met alle theorie en code95 in een. Les gehad van verschillende mensen voor verschillende onderdelen. Stuk voor stuk onwijs vriendelijk en meelevend. Ze kennen je zo bij naam, zijn allemaal nieuwsgierig naar alle updates. De lessen ook echt goed ervaren. Werd rustig de tijd voor genomen en echt de tijd voor dingen waar je tegen aan liep. Ik voelde me direct op mijn gemak! Ik ben echt blij dat ik alles hier heb mogen doen

Heelmaal top

Top rijschool . Aardig en vakkundig eigenaar. En goed opgeleid en vakkundig personeel altijd gezellig in de cabine . Je rijd op knap en goed bij gehouden wagen park .

Prettig bedrijf

Duidelijk les gehad, fijne instructeur.

Ik heb mijn rijbewijs BE gehaald bij verkeersschool hoek-bouma in De Goorn. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de opleiding en de begeleiding van de instructeur. De lessen waren leerzaam, afwisselend en aangepast aan mijn niveau. De instructeur was vriendelijk, geduldig en professioneel. Hij gaf me veel tips en feedback om mijn rijvaardigheid te verbeteren. Het slagingspercentage van de verkeersschool is hoog, en dat is niet voor niets. Ik zou verkeersschool hoek-bouma zeker aanraden aan iedereen die een rijbewijs wil halen of een beroepsopleiding wil volgen.

Zeer goed. Heel tevreden

Hele goede begeleiding en service. Zeer tevreden over alles.

De rij lessen voor mijn C1 rijbewijs waren uitstekend en gezellig

Het is alweer een paarmaanden geleden dat dat ik als 75 jarige mijn C1 rijbewijs bij Hoek Bouma heb gehaald. De rij instructeur was kundig en gaf op een duidelijk aan wat verbeterd kon worden in mijn rij gedrag. Veel geleerd in 10 lessen en in een keer geslaagd. Mijn dank aan Paul

Fijne begeleiding en duidelijke communicatie

Alles top geregeld, tijdens de les gezelligheis en goede begeleiding

Fijne en goede begeleiding

Zeker een aanrader! Binnen enkele dagen heb ik mijn vrachtwagen rijbewijs mogen halen via rijschool Hoek-Bouma. Een professionele rijschool met de juiste aandacht voor de cursist. Met een keuze uit diverse voertuigen heb ik mijn rijlessen én examen mogen doen op Hoek-Bouma haar nieuwste DAF. Dit heb ik mogen doen onder begeleiding van René Schouten die heeft gezorgd voor leuke en interessante lessen.

Positief

Albert heeft mij prima door de lessen heen geloodst en vertelt waar ik goed op moest letten. In 1 keer geslaagd. Al met al een goeie ervaring