Perfekt

Super goed alles uitgelegd Jullie allemaal hartelijkbedankt.

Uitstekende verkeersschool

Zeer vriendelijke medewerkers. Korte les gehad voor aanhanger rijbewijs, En uitstekende uitleg en tips gekregen en rijbewijs ook in 1x gehaald.

Alweer onwijs tevreden!

Nadat ik vorig jaar met succes in 1 keer mijn B rijbewijs bij Eddie heb gehaald, ben ik dit jaar bij jullie teruggekomen voor mijn BE rijbewijs. Ook mijn BE heb ik gelukkig in 1 keer gehaald dankzij de fijne lessen van Jordi. Ik ben onwijs tevreden over jullie en jullie instructeurs! Helemaal niks op aan te merken

Heel goede ervaring

Goede verkeerschool en goede instructeurs en fijne sfeer.

Ervaren, bevlogen en bekwaam

In één keer geslaagd voor mijn CE rijbewijs. Dankzij de intensieve lessen van de ervaren en geduldige René. Bedankt HoekBouwma!

Netjes vriendelijk, en gezellig

Bedankt voor de les.

persoonlije benadering, maatwerk. Een aanrader!

nvt

Het was een leuk en leerzaam lesprogramma met begeleiding en gezelligheid

Mijn ervaring was dat het huiselijk en gezellig was en heb serieuze momenten gehad maar heb ook veel gelachen, ik kan Hoekbouma iedereen aanraden.

Gewoon goed

Fantastisch

Heel persoonlijk! Heel eerlijk! Super geholpen! Echt mijn grote complimenten aan Hoek Bouma!

Prettige instructeur en flexibel verkeersshool.

Prettige instructeur Alfred weet je goed voor te bereiden op BE en dat in een fijne VW Transpotter met automaat. In aanloop naar rijlessen BE en examen had ik wat problemen om juiste planning te maken en daar is Hoek Bouma heel flexibel mee omgegaan. Nogmaals dank.

Goeie rij instructeur. De auto kan beter. Nogal een hobbel kar.

Uitstekend.

Lessen zijn van uitstekend niveau. Wat ik zeer prettig/nuttig vond was dat er onderweg even werd gestopt voor een tussen evaluatie. Ook evaluatie aan einde van de les was zeer prettig/nuttig.

Uitstekend!

Mijn code 95 en praktijk voor mijn vrachtwagen rijbewijs in 1 keer gehaald. Ik heb uitstekend les gekregen en ben erg tevreden. Voor mijn C(E) kom ik zeker terug. Ik vind het een fijne rijschool en ik vond het een fijne manier van lesgeven.

Goed geregeld!

Goede sfeer en fijne mensen bij Hoek Bouma

Goede rijles met goede instructeur die goed mensen kunnen helpen die iets meer moeite hebben met hun rijbewijs halen vanwege omstandigheden ik ben super blij dat ik door hoek Bouma mijn rijbewijs heb kunnen halen

Heel goede rijd school echt top

Goeie uitleg met handige curses dagen En een leuke leeraar

top

waren aardige instructeurs. alles werd duidelijk uitgelegd. ben super blij dat ik geslaagd ben voor mijn scooter rijbewijs.

Erg veel geleerd en op een fijne manier!

Ik heb bij Hoek Bouma mijn praktijkexamen gedaan en ben in 1x geslaagd met dank aan mijn rij-instructeur. Op een heel fijne manier les gehad en blij om nu eindelijk mijn rijbewijs te hebben.

heel goed

Goede opleiding zowel theorie als praktijklessen

Zie hierboven

Weer goed voor elkaar.

Voor CE bij hoek bouma geweest. Met René als instructeur. En in 1 keer geslaagd. Kan het alleen maar aanraden.

Altijd top geregeld

Het is een rijschool die zijn afspraken nakomt,ik heb al mijn rijbewijzen daar gehaald, en nu mijn kinderen ook weer.

Top Rijschool!

In 1x mijn D-Rijbewijs gehaald dankzij goede begeleiding van Ruud.

Ik ben super tevreden!

Ik heb in de afgelopen 2 jaar al mijn rijbewijzen gehaald bij Hoek Bouma, Vrachtwagen Vrachtwagen met aanhanger, Motor! Mijn ervaring is dat de leraren het extra goed uitleggen, ik heb letterlijk het idee dat HoekBouma je extra klaar stoomt dan nodig waardoor je altijd slaag! uiteraard ligt dit ook bij jezelf! De adviezen die Hoek Bouma geeft zijn top!