zeer duidelijke les dag.

Het was een zeer leerzame les dag. De les was Duidelijk, na een korte uitleg werd er snel gestart met de praktijk. waarbij het eerste gedeelte bestond uitleg. De rest van de dag hebben we veel kruisingen opgezocht.om zo de les stof van de ochtend eigen te maken

prettig

een no nonsens rijschool volgens goede westfries gewoonte. Afspraak is afspraak

Prima gelest, goed voor bereid op alle valkuilen. Examen ging zonder problemen. Was eigenlijk makkelijker dan het lessen. Dat betekend dat ik goed voorbereid ben.

Uitstekend.

Gewoon top goed contact. Vrolijk personeel. Insterctuurs met kennis. En het benodigde matriaal om extra informaat ergens bij tegeven of te verduidelijken. Om het al top. Ps de instrectuur Barend Kroon. Is een top instrecreur. Legt alles op een top manier uit.

Super rijschool met top instructeurs, hele goede begeleiding.

Ik ben heel blij dat ik voor deze rijschool gekozen heb. Heel veel geleerd op een hele fijne manier. Samenwerking tussen mijn 2 instructeurs was ook top! Alles gehaald in 1 keer :)

Supertijd gehad bij hoekbouma

Met veel plezier mijn motorrijbewijs gehaald. Goede instructeur en fijne service!

Top, ging weer goed met instructeur Alfred

Een dagje goed je best doen en 's middags als alles er goed in zit examen doen. Mooi dat het op deze manier kan!

Uitstekende rijschool

Perfecte begeleiding zeer goede rijschool 100% tevreden

Prima, betrokken instructeurs

Meedenkend, flexibel.

Fantastisch

Goede, geduldige begeleiding en duidelijke instructie. Veel praktijk voorbeelden, herhaling herhaling herhaling. Op veel plekken geweest met de vrachtwagen. Veel ruimte voor vragen en ook ruimte om dat te oefenen waarvan ik zelf nog niet zo zeker was. En in 1x geslaagd!!

Wisselend

Ik heb mijn rijlessen wisselend ervaren. Het ging in het begin erg rommelig en slordig ook vanwege de instructeur die ik had. Nadat hij op vakantie gegaan was en terug was werd hij kort daarna ziek en kreeg ik een andere aangewezen en eigenlijk is het daarna in een stijgende lijn gegaan, goeie resultaten en toch gezellig in de auto. Wel af en toe erg confronterend als het niet lukte, maar de duidelijkheid die hij gaf vond ik erg fijn.

Gewoon top.. goed geregeld allemaal

Erg goed

Had een erg goede rij instructeur! Eddy Brunel

Goede rijinstructeur! Gaf goede feedback.

Ondanks mijn zenuwen, toch in één keer geslaagd. Superblij en vond de rijexaminatrice meelevend/-werkend.

Prettige klantbenadering en helder onderricht.

Op advies van een tevreden kennis contact opgenomen met rijschool Hoek Bouma voor het behalen van mijn E rijbewijs. Zeer helder uitleg gekregen over de mogelijkheden en per mail overzichtelijk de planning doorgekregen. Vervolgens ben ik op uitermate prettige wijze door Alfred de Boer naar en door het examen heen begeleid. Een prima rijschool met een zéér breed aanbod aan opleidingen.

Hartelijk prachtig

Mijn ervaring over jullie is Jullie junkie en professionele .

Netjes bedrijf, alles goed voor elkaar!

Brommer en aanhangwagen rijbewijs gehaald. In 1 x geslaagd.

Heel leuk

Ik had het super erg naar mijn zin en heb veel geleerd. Ik wil vooral mijn rij instructeur bedanken voor de leuke tijd.

Goefe rijschool

Alles goed geregeld

Veel geleerd door duidelijk uitleg in zeer korte tijd!

Super rijschool en geweldige instructeurs!

Erg fijne rijschool

De rijschool communiceert erg duidelijk over de gang van zaken en wat je kunt verwachten. Ook de begeleiding is duidelijk en in orde. Soms ietwat kort, maar wel duidelijk.

Hele goede motorrijlessen gevolgd en voor alle examens in één keer geslaagd

Alfred geeft op een leuke manier heel goed les en weet precies de punten er uit te pakken waar je nog extra aandacht aan moet geven.

Wondebarend !

Zeer kundige en ervaren mensen met het hart op de goede plek.

goed bedrijf

Ik heb zelf goede ervaring met Hoek Bouma.

Top !!

Alles was top. Mooie spulllen en boven dien Een heel fijne docent voor CE Nog mals bedankt Paul