Sociaal, professioneel en over het algemeen gewoon goed

Ik ben 4x gezakt bij een andere rijschool. Ik kwam beroep doen bij rijschool blad en heb bij Rob gelest. Rob heeft mij de juiste begeleiding kunnen geven en mij de vaardigheden aan geleerd om nu wel te slagen!!. Ik ben over het algemeen heel tevreden met rijschool Blad.

Zeer leervol en comfortabel, bij Sandra.

Het waa altijd gezellig in de auto, het leren ging soepel en gemakkelijk. Als ik iets fout deed was Sandra heel helpzaam en geduldig.

Top uitleg en top instructeur

Ik ben met Broos voor het C rijbewijs bezig geweest. Hele rustige gozer die echt weet waar hij mee bezig is. Ik zou rijschool Blad aanraden voor alle rijbewijzen. De instructeurs weten waar ze mee bezig zijn en spelen in op alles. Broos nogmaals bedankt je bent een kanjer

Een ervaring om nooit te vergeten :)

Ik ben heel blij geweest met mijn rij- ingstructrice, ik heb ook echt het gevoel dat ze me heel erg heeft geholpen met rijden maar ook de zelfvertrouwen om hem in 1 keer te halen. Al met al zeker een aanrader blad rijschool

het beste bedrijf wat er bestaat

dit is een top bedrijf onwijs klantvriendelijk super lief je voelt je onwijs welkom super goede rijinstructeurs echt toppers

Super rijschool!

Zeer goede rijschool met fijne instructeurs. Rijles gehad bij Rob, hele fijne man die alles duidelijk uitlegt en je goed helpt.

Een heel relaxe rij instructeur

Ik heb zeer genoten van de lessen en heb veel gehad aan rob Dankjewel voor deze ervaring

Ervaren en duidelijk die Big Rob.!

TOP

Ervaren en duidelijk

Super rijschool !!

Blad is een professionele rijschool. Ik wil graag mijn rij-instructeur Rob bedanken voor zijn wijze lessen,inzet,geduld en voor de gezellige gesprekken. Rijschool blad is echt een aanrader.

Volgend rijbewijs weer bij Blad

Jaren geleden mij rijbewijs B bij Blad gehaald. Nu voor het motorrijbewijs weer bij Blad aangeklopt als vertrouwd adres. Vond in instructeur Pim iemand die ik vertrouwde en waarmee ik kon lachen. Samen lekker gereden en veel geleerd.

IN 1 KEER GESLAAGD

Echte Rotterdamse, professionele rijschool

Ik heb een dagopleiding voor BE rijbewijs gehad. Communicatie met Blad was fijn en snelle reactie bij vragen. Recht door zee en duidelijk. Ervaren rij instructeur gehad. In 1 keer geslaagd dankzij duidelijke instructies en uitleg. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Prima! goede uitleg met tips and tricks en nog gezellig ook.

Zeer goede ervaring voor C rijbewijs, veel tips and tricks. Vooral met Broos op pad geweest en heeft een zeer goede attitude. Ontzettend gezellig maar wel serieus waarnodig. Goede strakke planning door Lies. Rijbewijs was in rap tempo in de pocket.

Super goed

Ik ben blij dat ik voor de rijschool blad heb gekozen ik had nul ervaring met motor rijden, dankzij Helmar de rij instructeur heb ik mijn motor rijbewijs gehaald.

Goede rijschool

Als word goed en duidelijk uitleggen Met een woord een goede rijschool Een goede rijschooy

Top begeleiding!

Ik heb mijn rijopleiding bij Sandra gevolgd, en ik kan alleen maar met lof over haar spreken! Ik heb hele fijne begeleiding gehad. Sandra neemt de tijd om je dingen uit te leggen en het is daarbij nog eens gezellig in de lesauto ook!

Gewoon een heel goede rijschool

Heel goed opgeleid en begeleid bij het behalen van mijn BE rijbewijs

Geweldige instructeur

Helman was/is een geweldige instructeur kritisch. En direct.

Na 2 cursus dagen ADR in 1 keer gehaald

Zeer goede uitleg en duidelijke lessen

Gezellig, professioneel en leerzaam!

Ik heb twee rij instructeurs gehad en ze beide als vriendelijk, flexibel en professioneel ervaren. Uitleg was duidelijk en ze waren geduldig. Ook wanneer ik de zelfde fouten bleef maken. Als je een rijschool zoekt is Blad zeker een aanrader.

Duidelijke uitleg

geslaagd bij rob

top uitgelegd

Gezellig en leerzaam!

Ik wil blad graag bedanken voor de leerzame en gezellige lessen van het afgelopen jaar. Heb het naar me zin gehad en veel van jullie geleerd. Met dank aan Peter en Rob!

Professionele rijschool met vriendelijke instructeurs/ personeel.

Ik heb 2 rij instructeurs gehad bij blad en heb hun allebei als zeer aardig en vriendelijk ervaard tijdens de rijlessen, verder vond ik ze goede uitleg geven tijdens het rijden. Ik vind blad een professionele rijschool en heb verder niks negatiefs te zeggen.