Top rijschool

Alles perfect en in 1 keer geslaagd.

In 1x geslaagd bij Rob

In 1x Geslaagd bij Rijschool Blad met instructeur Rob. Ik ben niet de makkelijkste leerling maar Rob heeft mij alles goed aangeleerd en altijd het geduld bewaard. Daarnaast heb ik super leuke lessen gehad en altijd een dolletje kunnen maken. Super rijschool!

Rob is top!

Fijne rijlessen met duidelijke uitleg en instructies. Rob denkt mee en past zijn uitleg aan aan de student. Bedankt Rob!

Ik heb met veel plezier auto leren rijden bij Blad!

Ik heb geleerd ontspannen auto te rijden, ondanks dat ik het eerst spannend vond. Sandra heeft daar op een rustige, positieve en gezellige manier bij geholpen, echt een topper! Er werd tijdens het rijden gefocussed op de dingen die ik nog moest leren en dingen die ik nog wilde oefenen. Hierdoor werd het plan echt aangepast aan de leerling, wat ik heel fijn vond. Ik vond het lessen altijd leuk, om goed auto te leren rijden op een fijne manier.

Top ervaring! C rijbewijs met code 95 ineens gehaald!

Wat een fijne rijschool; kundige, betrokken en enthousiaste medewerkers! Ik kan Blad bij iedereen aanbevelen.

geweldig!

ik heb een super leuke en gezellige ervaring gehad met Rob! super fijne uitleg en ronduit een geweldige ervaring. goede service, goede uitleg en altijd gezellig

Fijn

Ik heb bij Rob gereden, het was altijd een erg fijne en vooral leerzame omgeving. Daarnaast was het erg fijn hoe Rob altijd zei waar het op stond en het niet mooier maakte dan dat het was, mede daardoor ben ik met vlag en wimper geslaagd.

Goede rijschool met leuke instructeurs

Ik kon snel terecht voor rijlessen, duidelijke uitleg en gezelligheid in de les bij Rob.

Sandra heeft me super geholpen!

Helemaal top, in 1 keer geslaagd

Gezellig rijlessen gehad bij Rob!

Ik ben blij dat ik bij Blad rijopleidingen geslaagd ben!

Blad is een goede rijschool!

Ik heb een goede ervaring bij rijschool Blad, ze zijn erg behulpzaam en meedenkend. Ik reed bij Rob en ben in 1 keer geslaagd. Hij legt goed uit en is altijd op tijd!

Top instructeurs die met veel plezier les geven

Gezellige leerzame curcus

Een goede en fijne circus dagen met voldoende parkeergelegenheid en een uitstekende lunch kortom een aanrader

Geweldige Rijschool

Top team bij blad

Goede begeleiding en hele lieve mensen!

Goed geregeld allemaal

Broos Drieskens is de praktijkopleider - prima duidelijke instructies. Boris van den Bosch heb ik voornamelijk als theorie opleider gehad - prima duidelijke instructies

Geweldig les gehad van rob

Rob geweldigste gozer die er is lekker spontaan, je kan over alles praten

Fijne rijschool met Rob als instructeur.

Geeft goed les. En heeft humor. Aanrader!

Vakkundig & Gezellig

Ik heb mijn tijd bij BLAD positief ervaren. Rob is een vakkundige en gezellige instructeur!

Heb hele goede rijsles gehad van Rob alles goed uitgelegd en goed begeleid tot de rijexamen. Toppieeee

Fijne en veilige omgeving voor rijlessen

Ik heb rijschool Blad zeer goed ervaren. Ik heb een tijdje moge rijlessen bij Rob. Een man met veel humor en geduld haha. De rijlessen waren niet alleen leerzaam, maar ook super gezellig. Dus vraag naar Rob haha.

Top ervaring

Mijn rijinstructeur was Sandra heb een geweldige les ervaring gehad. Ze is heel geduldig en legt alles heel goed uit en het was ook altijd gezellig in de auto. Ik zal zeker blad als eerste aanraden om te gaan lessen.

Prachtig

Het was super leuk met Sandra echt en top rijinstructeur.

Goede, betrokken instructeurs, ik ben erg tevreden

Ik heb een erg goede ervaring gehad, de instructeurs waren altijd betrokken en hielpen mij actief met het halen van mijn B rijbewijs.

Bree 45 47

3074BC Rotterdam