Een fantastische ervaring

Heb erg fijne rij-instructeuren gehad die altijd wel wat te praten hadden. Nooit stil geweest in de auto.

Een rijschool met kwaliteit als doel!

Zeer professionele instructeurs die de tijd nemen om alle aspecten zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Verder goed materiaal om mee te lessen en ook een duidelijke communicatie.

Goed!

Goed en grondig leren rijden, altijd aandacht voor verbeterpunten maar ook gezelligheid onderweg

Geduldig en altijd scherp

Verliepen de eerste lessen voor mij een beetje stroef, Helmar heeft geduld. Hij ziet alles en kan hem niet foppen. Als je alles doet zoals de rij instructeur zegt dan zal je zeker slagen. Materiaal is in nieuwstaat en de gastvrijheid is top!

Super cursus ADR gevolgd

Met twee vingers in mijn neus geslaagd. Aan rader om deze cursus bij blad te volgen.

ADR+Tank cursus gedaan en in 1x geslaagd.

Goede opleiders. ADR+Tank cursus gedaan en in 1x geslaagd. Duidelijke uitleg. Super vriendelijke mensen!

Geweldig rijschool!

Helemaal top, echte aanrader!!

Op z’n Rotterdams, recht voor zijn raap

Via een goede vriend gewezen op blad, een dagcursus aangevraagd. Deze dag cursus zeer duidelijke en goede instructies gekregen. Heel vriendelijk in omgang, maar op z’n Rotterdams, recht voor zijn raap. Geen doekjes winden om dingen die fout gaan, maar gewoon zeggen hoe het is. Ben je op zoek naar duidelijkheid en een fijne rijschool dan is blad een uitstekend adres.

Fantastisch

Eerst elders rijles gehad. Toen kwam ik bij Blad. Wat een verademing. Helmar is een fijne, vriendelijke maar vooral rustige instructeur met veel humor. Met veel geduld en nooit een onvertogen woord. Hij heeft mij zelfvertrouwen en rust weten te geven tijdens de motorrijlessen. Helmar als een veilige backup dat voelde goed. Het resultaat was ernaar. In 1x geslaagd. Top.

Top rijschool!

Ik heb bij Blad met veel plezier mijn rijbewijs gehaald. Sandra is een geweldige instructrice en de lessen waren erg gezellig én leerzaam. Ik zou Rijschool Blad aan iedereen aanraden!

Zeer top lesbedrijf om te lessen 10/10

Als je bij Blad lest dan word je goed geholpen, heb veel geleerd bij Blad. Ook gezellige mensen daar, en als je met iets zit dan kan je gauw je dagen veranderen.

Tevreden

Tevreden

Top rijschool

Ik had een top instructeur die tevens ook mijn vader is (Han). Ik ben ook in 1 keer geslaagd. Pa en rijschool Blad bedankt.

Naar trevedenheid

Goed bevallen

een goede rijschool

ik ging voor me A rijbewijs. een zeer leerzame tijd gehad, helmar is een hele goede instructeur, hij neemt de tijd voor je en hij luistert ook naar je. wel strenge, maar sommige mensen hebben dat nou eenmaal nodig. dank je wel helmar in je vertrouwen

Mijn ervaring bij blad is zeer goed, ik ben uiterst tevreden over de lessen die ik gehad heb. Ik ben in 2018 begonnen met rijden en ben door vele tegenslagen nu pas geslaagd voor mijn rijbewijs, rijschool blad is altijd heel meelevend geweest en ook altijd heel geduldig. Ik wil iedereen van het team bedanken voor de fijne lessen en de gezellige tijden op kantoor Groetjes Linda warner

Het was goed om te leren rijden en ontdek de fouten die ik dijd en minder rem gebruiken en spelen met gas.

Geweldige ervaring kan het iedereen aanraden.

Super leuke tijd gehad, geweldige leraar.

Helemaal Top

Had geen betere rijschool kunnen wensen

Een hele gezellige, maar ook erg leerzame tijd.

Ik heb het ervaren als: Dat er altijd interesse was in jouw. Dit in de zin van hoe gaat het met je, en altijd een gezellig praatje. Dit maakte het voor mij altijd heel erg leuk om naar de rijlessen te gaan.

Leuke leerzame C lessen gehad van Davy en Boris. Op naar C E

Zeer Goed

Onlangs geslaagd voor mijn rijbewijs c Mijn ervaring bij de rijschool was heel erg goed. Heel erg vriendelijke personeel en top rij-instructeurs die daar werken. De theoriecursus waren top ondanks dat ik geen therieman ben hebben ze mij altijd geholpen met alles.Rijlessen werden op hoog niveau gegeven.Kortom een aanrader!

Stuk voor stuk toppers

Geweldige rijschool met alleen maar positieve mensen

Ontspannen opleidings omgeving

Na door zenuwen verziekte examens tog mijn CE rijbewijs weten te behalen door de rust en professionaliteit van mijn instructeur.

Bij Rijschool Blad kunnen ze echt iedereen leren motorrijden

Fijne Rijschool, gezellig personeel. Met heel veel plezier rijlessen gevolgd. Geweldige instructeur.