Filters

9

Topservice en Altijd Betrouwbaar. Al het Personeel is even Vriendelijk en Behulpzaam.

Een eerlijke betrouwbaar bedrijf. We komen er al Jaren.

  • Aanbevelen? Ja
8

zeer prettige behandeling

Nog een echt familiebedrijf waar ons, ons kent.

  • Aanbevelen? Ja
10

Dik en dik tevreden op alle vlakken

Tweede hands auto gekocht en mijn afgereden auto waar veelste veel kosten aan kwamen kon ik achter laten. Ze zijn super gast vrij en denken goed met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen, volgens afspraak.

Keurig op tijd de auto in de werkplaats. Ook nog even mij laten zien welk onderdeel vervangen zou worden door de monteur. Zoals altijd vriendelijke ontvangst met koffie. Alles heel klantvriendelijk en eerlijk bedoeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige communicatie en fijn personeel.

Zeer prettig geholpen door team Zuithof

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Snelle en goede service en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
9

je word er goed geholpen

je word er altijd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

corect fam. bedrijf en betrouwbaar

afspraak om 10 uur zet auto er neer werdt meteen opgehaald na 'n half uur was het klaar supeer

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon een heel fijn bedrijf!

Vriendelijk, afspraken nakomen, netjes bellen voor overleg, altijd leenauto paraat, no nonsense, laagdrempelig en ze nemen je serieus. Zo maar een greep uit mijn mening over Autobedrijf Zuithof

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Goede sfeer, hartelijke ontvangst met kopje koffie. Uitstekende garage!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd prima service

Ik word altijd prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Correct, snel en de koffie is altijd klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne service

Fijne en deskundige service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel geholpen

Prettige omgang met verkoop en werkplaats

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd top service!

Altijd klaar staan en vriendelijk geholpen, top zoals altijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede ervaring met hun

Mijn ervaring met garage Zuithof is goed, kan wel zeggen uitstekend. Altijd klantvriendelijk en met goede service. Ik heb er goede ervaring met hun.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen problemen altijd goed

Geen opmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
8

ik wou dat alle bedrijven zo klant vriendelijk waren! oud vertrouwd bedrijf

Vriendelijke ontvangst, denken met je mee, voor alles een oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vertrouwd en degelijk. Fijne ontvangst.

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig

Prettig geholpen, gebeld over meerkosten, kleine attentie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voor mij is het DE garage

Ik kwam voor een terugroepactie, dus de klus was bekend en gelijk wordt er koffie aangeboden... Ik voel me er altijd op mijn gemak.

  • Aanbevelen? Ja
10

een geweldige ervaring

de auto had een probleempje, gaan er direct naar kijken, het probleem werd vastgesteld en wat het ging kosten als het gerepareerd werd. mijn vraag wanneer kan het. als U geduld heb kan het straks wel. wat een geweldige service .

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes en correct geholpen

Bij de koop van de forester prima geholpen, eenmooi gemoedelijk bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en netjes auto gekocht

Prettig afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Welkom,interesse, belangstelling en een praatje in het gewone dialect.

Welkom.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Tusveld 15

7627NV Bornerbroek

743841352

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.