gewoon zoals het hoort,zonder adertjes onder het gras

mijn vrouw ging mee en dat is zeldzaam.Ze heeft niets met auto,s maar gaf aan dat er alles keurig uitzag . De eerst indruk is altijd de beste en in dit geval 100% goed. Nette inruil prijs gekregen en verder ook alles volgens afspraak.

Positief

Ontvangen zonder poespas, gezellig koppie koffie kort en duidelijke onder handelingen, gelijk vertrouwd gevoel..geen handje klap, maar rieel bod, heel blij met onze suziky jimny ...kleine atentie met streekprodukten ...heerlijk ..!!! Zou garage zeker aanbevelen ...

eerlijk en betrouwbaar

Gisteren ongezien mijn nieuwe 2e hands auto bij Zuithof opgehaald. Daar voor alleen telefonisch contact gehad. Geen woord te weinig gezegd. een prima onderhouden auto voor een zeer redelijke prijs. Personeel is uiterst behulpzaam, vriendelijk en kundig.

Goede, duidelijke & eerlijke service.

Inmiddels 10 jaar vaste klant. Bevalt mij en mijn vrouw Prima.

De belangen van de klanten staan bij Zuithof voorop ???

In juni 2018 zit de linker achterrem van onze Subaru vast. Garage Zuithof lost dit op. In april 2019 laten we de grote beurt uitvoeren bij Garage Zuithof. Nu blijken de beide voorremmen vast te zitten. Ook dit wordt verholpen. Op 30 mei 2019 gaan we met de caravan naar Kroatië. Tijdens de reis zijn er momenten dat de auto vaststaat of inhoudt. De remmen zijn echter pas gerepareerd. Terug in Nederland laten we de auto uitlezen bij een Subaru dealer. De auto blijkt geremd te staan bij het inrijden van de garage. Ook een waterslang staat “bol”, wat wijst op oververhitting. Verder onderzoek is nodig. Omdat we de volgende dag naar huis vertrekken wordt daarvan afgezien. Het vaststaan van de remmen wordt pas half augustus weer opgemerkt. Ik overleg met chef-monteur van Garage Zuithof en die stelt voor om de hill-holder los te zetten. Aan de remmen kan het immers niet liggen. De ANWB voert dit uit maar bij controle blijkt de hill-holder nog steeds te werken? De ANWB komt opnieuw en deze monteur constateert dat de remklauw linksvoor blijft hangen. Ik mag niet meer met deze auto rijden of het moet naar een garage zijn. Bel op 21 augustus naar de chef-monteur en die gaat bekijken of e.e.a. onder de garantie valt. Ik breng de auto naar Garage Vermeulen in Goes. Daar blijkt de hoofdremcylinder het onderliggende probleem. Die wordt vervangen en de auto rijdt weer als een zonnetje. Garage Zuithof vindt dat er geen aanspraak gemaakt kan worden op de BOVAG-garantie, ook al heeft het probleem van vastgelopen remmen zich binnen 6 maanden opnieuw voorgedaan. Voor degenen die het hele verhaal willen lezen verwijs ik naar het Subaru Club Forum. De 2000 tekens die je hier krijgt schieten daarvoor tekort. Vaar echter niet blind op de reviews. Die stellen inhoudelijk meestal weinig voor. Mijn sterren zijn er ook alleen maar ingezet om deze review gepubliceerd te krijgen. Zuithof bedankt!

Jarenlang en tot tevredenheid

Heb bij Zuithof al meerdere auto's ingeruild en gekocht van uiteenlopende merken. Ben altijd tot volle tevredenheid geholpen en correct te woord gestaan. Koffie staat klaar en Rene maakt als hij tijd heeft altijd een praatje en heeft een geheugen als een olifant. Kent de klanten en weet exact welke auto's gekocht en ingeruild zijn. De slogan laagdrempelig is bij Zuithog zeer van toepassing.

Tevreden klant, zonder klantgevoel maar thuisgevoel.

Na mijn werkperiode in 2009 hier klant geworden, begonnen met Forrester, Legacy, Suzuki Swift, weer Subaru legacy en nu Outback. Allemaal heerlijke auto's, de Outback nog altijd de lekkerste auto, rijdt prima en degelijk. Van Almelo naar Exloo verhuist maar klant gebleven in Bornerbroek. Reden? Eerlijkheid en vertrouwen houden klant vast, geen onnodige vervangingen, goede beurtafspraken en altijd vervangende auto zonder kosten. Kan zo langs voor bakkie koffie en/of praatje.

Top garage!

Altijd keurig te woord gestaan en geholpen bij het onderhoud van onze Subaru Forester. En de koffie? Die stond altijd klaar! Nog even over de Forester. Dit was de beste auto die ik ooit heb gehad. Een genoegen om in te rijden met die heerlijke CVTronic- automaat. Een uitstekende caravantrekker! Zuithof Subaru? Van harte aanbevolen!!

Heb door Zuithof de koppeling van mijn Subaru laten vervangen. Dit is volgens afspraak professioneel en vlot uitgevoerd. Ook zijn meteen tot mijn grote tevredenheid een aantal gevonden gebrekjes verholpen.

Een degelijk en betrouwbaar bedrijf waar je goed zaken kunt doen. Niet alleen de koffie staat voor je klaar, maar ook de medewerkers staan voor je klaar. De auto rijdt prachtig en het is prettig te weten dat deze auto bij jullie in goede \"onderhoud\" handen is.

Prima service v.w.b. schadeherstel lakwerk dat afbladderde door eerder ondeskundig schadeherstel, waarschijnljik door de dealer i.v.m. verkoop in voorkeurselctie vorige eigenaar. Ik kwam in Reutum voor onderhoud waar ik altijd netjes ben geholpen, prima service. Nu naar Bornerbroek omdat het filiaal in Reutum opgeheven is.Ook daar prima service. Binnenkort even terug voor motorkap spuiten, is niet goed gedaan. Lak begint los te laten. Volgens mij gaat dit ook keurig opgelost worden.

Het is er altijd gezellig en druk,koffie staat altijd klaar. Kom er regelmatig alleen om ff om de deur te kijken en kletsen. groeten Martin