Prima service, geen onverwachte verassingen!

Vooraf contact over te verwachten onderhoud en eerst een duidelijke offerte gekregen. Weet je waar je aan toe bent en sta je niet voor (vervelende) verassingen.

Heeft me veel geld bespaard!

Enorm goed geholpen nadat mijn auto met een defecte koppelingsplaat weggesleept was naar een merkgarage. Toen daar een enorme offerte uit kwam, heb ik na overleg met Mark en een veel betere offerte besloten mijn auto hier te laten maken. Ze hebben het vervoer van de auto geregeld, ik ben goed op de hoogte gehouden van de voortgang, en ik kon sneller wegrijden dan wanneer de merkgarage het gefixt had. Heeft me enorm veel bespaard, erg blij mee!

Klantvriendelijk, prima koffie en snelle service

Bij Autobedrijf Zeilmaker word je snel en professioneel geholpen. De medewerkers zijn klantvriendelijk en geven duidelijke informatie. Tijdens het wachten kun je een prima bakje koffie pakken. De snelle service zorgt ervoor dat je vlot weer de weg op kan. Kortom, een betrouwbaar adres voor autowerkzaamheden.

OK

Netjes en goede service

Reparaties aan mijn Golf plus

Wat een fijn bedrijf is dit! Ze zijn vriendelijk, houden zich aan de afspraken en zijn heel relaxed. De reparaties zijn allemaal keurig uitgevoerd. Een garage hoe die hoort te zijn. En daar zijn er niet veel meer van. Ga zo door mensen!

Staan altijd voor je klaar

Deskundig en service gericht

afspraak is afspraak

zeer positief en oplossingsgericht

Top service ondanks drukte toch geholpen

Kapotte waterpomp snel vervangen

prijs kwaliteit is prima inorde

We rijden in een oude auto en blijven dat voorlopig doen. Zolang het koste plaatje voordelig uitpakt. We vragen altijd om kritisch te kijken of eventuele reparaties zinvol zijn of dat het autootje weg moet. Daar zou makkelijk misbruik misbruik van gemaakt kunnen worden. Ik krijg altijd een telefoontje waarin we overleggen wat er gaat gebeuren en de prijs daarvan. Het is belangrijk dat het autootje veilig blijft.

We komen al jaren bij Zeilmaker. Komt altijd de afspraken na en denk ook mee.

Heel vriendelijk :)

Goed, geholpen, bracht mn auto daar voor de eerste keer, voor een APK. Werd netjes aan het einde van de dag geappt dat de auto klaar stond, zodat ik hem kon ophalen. Toen ik er was had ik nog een aantal vragen een een wens wat betreft mn koplampen verstellen, waarbij de monteur mij netjes mee geholpen heeft. Zeker aan te raden.

positief

klantvriendelijk en deskundig

Goede communicatie, er wordt actief naar een klantgerichte oplossing gezocht.

De reparatie viel veel goedkoper uit, omdat de mensen van garage Zeilmaker een oplossing bedachten waarbij vervanging van een duur onderdeel niet nodig was.

Gemakkelijk afspraak te maken. Duidelijke Communicatie en super snel gereed. Ik heb mijn garage gevonden!

`Meer kan ik er niet van maken.

met weinig woorden en goede handeling kun je geen betere garage wensen.

Gewoon goed.

Erg klantvriendelijk en goede service.

Fijn en snel geholpen

Mijn auto is snel gemaakt en goede informatie gegeven over wat er kapot was.

Zeer klantvriendelijk en flexibel

Als boven

Denkt mee en komt afspraken na

Ik ga al jaren naar Zeilmaker tot volle tevredenheid. Ze denken mee, informeren over kosten en zijn flexibel.

Prima.

n.v.t.

...

...

Wordt goed geholpen.

Wij hebben net een andere auto gekocht en wilden graag een dashcam (voor en achter) ingebouwd hebben met bedrading naar de motor, zodat de camera ook geparkeerd kan opnemen. Zeilmaker heeft deze taak heel netjes en secuur uitgevoerd voor een mooie prijs! Na het ophalen van de auto kwam er een melding over de passagiersairbag ("aan, graag bevestigen"). Omdat het al tegen het einde van de middag aanliep, dachten we, we melden dit morgenochtend even. Zo gezegd, zo gedaan en we konden de dezelfde middag alweer terecht voor een reset en de auto werd voor onze deur weer afgezet. Wat een top service en een absolute aanrader!

Vriendelijk en prima bedrijf

Je wordt altijd snel, vriendelijk en prima geholpen.

Prima, vriendelijk en kundig personeel

Goede garage, aan te bevelen.

Groenestraat 7

6991GA Rheden