Heel goed

Vakkundig en vriendelijk geholpen

no nonsense bedrijf

Nieuwe auto aangeschaft, prima geholpen en goede service tot op dit moment.

Bijzonder vriendelijk en prettig autobedrijf

Vandaag mijn eerste bedrijfswagen gekocht, een Fiat Doblo 2.0 en wel bij Autobedrijf Zeilmaker. Het bedrijf ziet er schoon maar ook gezellig uit. Mensen die van auto's houden en er voor willen zorgen. De Doblo werd in keurige staat afgeleverd voor een zeer schappelijke prijs.

Hij loopt weer als een zonnetje!!!

Een garage met no-nonsens. Altijd vriendelijk.En een vriendelijk woord en een glimlach doet wonderen.

naar tevredenheid gedaan

ik ben tevreden over de manier van werken want als er iets extra moet worden gedaan wordt dat altijd telefonisch overlegd.

Altijd goed nu weer goed. Eigenlijk 4,5 ster. het halfje erbij is voor een andere keer.

Goede service. Aardige vaklui. Denken mee. Dat is alleen maar mooi.

Ik kom er al jaren tot tevredenheid en beveel deze garage dan ook met plezier aan.

Koop hier al jaren mijn auto's altijd tevreden

Kennis maakt macht

Een probleem dat reeds 1 jaar niet werd opgelost door andere garagehouders (inclusief de verkopende garagehouder) is nu wel opgelost.

Heel vriendelijk en professioneel

Ik heb een Renault Captur gekocht bij Zeilmaker. Na de proefrit was ik meteen verkocht! Goede prijs / kwaliteit verhouding en goede prijs voor mijn inruil auto gekregen + extra service + attent. Ik kan iedereen dit autobedrijf aanraden; Mooie diverse auto's in de verkoop en een goed verzorgde showroom.

Fijne garage, duidelijke korte lijnen tijdens de afspraak.

Snel geholpen en optimale klantvriendelijkheid.

Ik kon ondanks dat ik niet gereserveerd had toch nog gauw een leenauto meekrijgen om tijdens het wachten bij een kleine beurt een boodschap te doen.

Zeer goede service en duidelijke uitleg altijd.

Super snelle en goede service

Snel geholpen en vakkundig gerepareerd.

prima en snelle service

Uitstekende garage

Komen afspraken na en leveren uitstekend werk.

Gevraagd, uitgevoerd in korte tijd.

Wederom snel geholpen

Snel geholpen na defecte accu , top !

Vakkundig bedrijf met een zeer goede service!

Vakkundig bedrijf met een zeer goede service!

Vertrouwd adres, doen wat ze afspreken!

Zoals gewoonlijk goed advies en er wordt gedaan wat is afgesproken. Zelfs in corona tijden.

snel en goed

Occasion gekocht, gevraagd of hij met drie werkdagen afgeleverd kon worden en is ook gelukt. Vriendelijke, deskundige vakmensen.

goed en snel geholpen

Zeer correct en snel geholpen.

Vlot en netjes geholpen

Helemaal goed! Alles weer netjes voor elkaar!

Prima werk! Altijd eerst netjes overleg qua kosten. Zeker aan te raden!