Klantvriendelijk en prettig contact

Op onze eerste vraag is snel gereageerd waarna we goed geholpen zijn. Koop van de auto is snel rond gekomen. Aflevering vond in alle rust plaats met een goede uitleg.

Prettig begeleid bij hele proces van koop tot aflevering

Prachtige jeep gekocht, weer bij Zeeuw Automotive

Fijn geholpen door de heer Zeeuw van Zeeuw Automotive waar ik inmiddels mijn tweede jeep Wrangler heb gekocht. Sympathiek bedrijf!

We zijn zeer vakkundig geholpen en hebben een mooie auto gekocht.

Op de site van Zeeuw zagen we een mooie auto. We hebben een testrit gemaakt en tijdens het gehele aankoopproces zijn wij goed geholpen.

Super bedrijf

Zeer goede bemiddeling en duidelijke communicatie. Vriendelijke en zeer behulpzame verkoper. Kan niet anders zeggen dat ik echt heel erg tevreden ben.

Spontane ontvangst door de verkoopadviseur het voelde gelijk goed

Ik was verbaast van de grote collectie auto`s in de showroom dat zie je niet veel. Wij zijn goed voorgelicht bij de koop van de Fiat 500 niets was te veel. Zelfs bij het afsluiten van de verzekering van de Fiat 500. Wij zijn met een goed gevoel met de auto vertrokken.

No nonsense dealer

Onze nieuwe , op kenteken, Fiat 500 werd aan ons geleverd. Keurige uitleg en alles was goed en netjes aan de auto. En een heerlijk flesje Italiaanse rode wijn. Bedankt Auto Zeeuw! Top!

het was een nieuwe beleving voor mij na 2jaar in een Alfa gereden te hebben

het was wel even wennen om in een Fiat 500 te rijden maar naar een tripje naar Vaals was ik te vrede met mijn bommetje.

Zeer goed en Professioneel bedrijf

Ik heb een hele goede ervaring met het bedrijf vanaf het eerste contact tot aan de aflevering van mijn AR Tonale. Top!!

Superservice !!

Na heel lang wachten is mijn prachtige Summit geleverd in de kleur StoneGrey !!

prima service

We zijn goed geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto Zeer tevreden hierover

Super goede service en zeer klantvriendelijk

Bij aankoop van mijn fiat 500c werden goed en vriendelijk ontvangen. Nadat we terug waren geweest voor wat kleine dingetjes gaaf ik aan dat ik andere velgen wilden en dat was geen probleem. Na het uitzoeken van de velgen werden deze er direct onder gezet. Zo super : -)

Een zeer positief klantgerichte ervaring.

Bij de aflevering was alles keurig in orde en de persoonlijke benadering maakt het dat ik hier in de toekomst graag weer terugkom.

Via mijn eigen garage Grand Prix een prachtige Alfa Romeo Tonale Plug in Hybride bij firma Zeeuw

De Tonale is ook wat betreft het interieur van Alfa klasse.

Prima geregeld

Prima geregeld, heel goed en prettig geholpen.

Goede en vriendelijke service

Onzorgvuldige aflevering

Auto bleek bij thuiskomst schade te hebben aan achterlicht en een kras op het achterscherm. Auto zou worden gerepareerd, maar bij het ophalen bleek dat ze het verkeerde achterlicht hadden vervangen. Hoe dan? Verbazing is groot en geeft niet per direct een goed gevoel voor een langdurige relatie. Het zal door een te grote werkdruk komen in het garagegedeelte van het bedrijf Betere afstemming tussen verkoop en werkplaats lijkt mij zinvol.

Prima service en aflevering

De aankoop van mijn 500C is vlekkeloos verlopen. De nodige reparaties waren keurig uitgevoerd. Ook de volle tank stemde me blij.

In het algemeen ben ik best tevreden. De aankoop van de auto ging goed. Zeer goede communicatie met de verkoper. Hij is duidelijk, impatisch en toch zakelijk. De levering van de auto ging ook prima.

Wederom geweldig geholpen!

Na de aanschaf van een nieuwe Alfa Romeo Stelvio in 2019 bij Zeeuw automotive. Was het inmiddels weer tijd voor een nieuw exemplaar. Na bijna 200.000km fijne kilometers was de keuze snel gemaakt. Het moest weer een stelvio worden. Na mijn wensen besproken te hebben is Zeeuw voor mij opzoek gegaan, naar een exemplaar wat meer dan voldeed aan mijn wensen. Het nieuwste model van slechts 6 maanden oud en daarmee zo goed als nieuw. Auto is super afgeleverd en rijd geweldig! Erg blij met de Alfa Romeo en erg fijn dat ik de komende jaren hier weer met onderhoud terecht kan. Zeeuw automotive is inmiddels een groot bedrijf, maar waar het nog wel persoonlijk en familiair aanvoelt. Een echte aanrader!!

Goede en nette service

Auto voor onderhoud gebracht

vriendelijk en persoonlijke benadering

Persoonlijke en vriendelijke benadering

Mwa

Levering goed verlopen, bleken alleen wat gemaakte afspraken niet nagekomen. Verliep de communicatie voor de aankoop vlot, de communicatie over de niet nagekomen afspraken verloopt eenzijdig. Ik moet contact opnemen, verkoper laat niets horen.

Heerlijke auto

Ik heb hem pas twee weken,maar hij rijdt heerlijk. Ligt goed op de weg Fijne verlichting met dit slechte weer