Prima garage!!

Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam en geven uitleg over de werkzaamheden. Er is altijd overleg als er iets bijzonders is. Wij zijn meer dan tevreden.

Prettige ervaring bij Zeeuw automotive

Aankoop jeep wrangler was snel beslist mede door de prettige samenwerking met De verkoop adviseur Corne Pennings

Vriendelijk personeel heel erg professioneel

Zeer goed geholpen door Pieter en Robert goede en duidelijke uitleg en ze denken met je vanaf bestelling goed op de hoogte gehouden tot aan de aflevering

Geweldige ervaring

De klant op de hoogte houden van de stand van zaken zou erg prettig zijn. Voor de rest goed geholpen!

Geweldige kar!

Gewoon een heerlijke auto met alles erop en dr'an. Stuurt fantastisch, pittig, zit comfortabel etc. etc. Als we een minpuntje moeten noemen is dat het ontbreken van een achteruit camera.

viel tegen

Niet wat ik er van verwachten.

Gewoon goed :)

Een zeer ervaren verkoper (Corne Penning ) ook toen ik mijn nieuwe auto al had nog even een belletje of alles naar teveredenheid ging.

Alfa Tonale

Zowel voor informatie, proefrit en aflevering ben ik keurig geholpen.

Alleen jammer dat bij het nieuw gekochte auto geen instructieboek word geleverd door Fiat

Voorbeeldige en persoonlijke service

Bij een APK keuring bleek een voor de keuring essentieel onderdeel defect en zou volgens de dealer waar mijn Brera was vervangen moeten worden. Ik kreeg te horen dat het onderdeel niet meer verkrijgbaar was met de mededeling succes met zoeken. In mijn zoektocht bij Automotive Zeeuw terechtgekomen waar een compleet andere aanpak duidelijk werd: eerst maar eens kijken of het onderdeel niet simpelweg gemaakt kon worden. Ik kon de auto zonder afspraak even langsbrengen. Uiteindelijk bleek het te fixen en heb ik de Alfa aldaar meteen een APK keuring laten geven. Al die tijd uitermate vriendelijk, persoonlijk en deskundig geholpen. Ook wat later toen door een samenloop van omstandigheden ik mijn Brera bij Zeeuw ingeruild heb voor mijn droom: Giulia 2.0 T Veloce spec. Eveneens zeer persoonlijke en ruimhartige behandeling. Niets dan lof voor dit bedrijf dat oprecht een voorbeeld mag zijn!

Open en eerlijke aanpak

Mijn tweede aankoop bij Zeeuw. De aankoop is prima verlopen. Heb een jonge gebruikte auto gekocht van 1e eigenaar. Eerlijk verkoopgesprek zonder trucjes. Ruim tijd voor de klant. Prima aflevering, waarbij de auto nog van nieuwe bandjes bleek voorzien. Inmiddels de eerste fijne km’s achter de rug. Kom zeker weer terug.

Heerlijke auto

Een fantastische auto om in te rijden, met een unieke uitstraling.

Goede persoonlijke benadering

De verkoper geeft je het gevoel dat je er toe doet, en de auto werd -volgens afspraak- in nieuwstaat afgeleverd. Nog iedere dag plezier in mijn auto mede dankzij Zeeuw

Goede service en een top auto!

Het personeel was zeer vriendelijk en deed er alles aan om mijn auto zo goed mogelijk op te leveren. Ik heb er veel plezier van dankzij Zeeuw Automotive!

Mooi bedrijf - goede uitstraling - daar wil ik wel een auto kopen

Mijn vorige auto was een Fiat 500 van zes jaar oud en door omstandigheden heb ik die verkocht. Dus ik was aan een andere auto toe. ik wilde graag weer een nieuwe 500. Eerst een proefrit gemaakt in een volledig elektrische fiat 500 - automaat. Was eigenlijk meteen al verkocht. Robuuster model - schitterend interieur - overzichtelijk te bedienen - een pittig karretje. Alle lof voor Zeeuw Automotive en met name Pieter Zeeuw.

Top service met mijn lease auto

Top service gehad met het afsluiten en afhandelen met mijn lease auto bij hun. Vooral Jeroen is zeer behulpzaam geweest met alles. Als ik met een vraag zat kreeg ik altijd direct andwoord als die die had en anders zocht hij het uit voor mij. Ook na dat dat ik me auto had opgehaald regelmatig na vragen of er nog iets is waarmee ze van dienst kunnen zijn. Ik zou iedereen aanraden om via hun een auto te leasen.

Aardige kundige mensen

Professioneel

Zeer gedegen geholpen en uiterst vriendelijk.

Goede service en heel tevreden over de auto

Goede service, vriendelijk personeel, topklasse

Hebt geen 1 moment spijt gekregen vd keuze die ik gemaakt hebt.

Electrisch rijden is super gaaf. Hoef niet aan benzine te denken en opladen wanneer je wil zonder contant geld bij je te hebben. 1 keer per maand krijg je de factuur. Wat een verschil zeg!! Een echte aanrader.

Voor mij een super auto

Een eerlijk en betrouwbaar auto.

Goed geïnformeerd prettig geholpen

Fantastisch

Heerlijke auto Pittig maar toch zuinig in gebruik Van alle gemakken voorzien En wat een uistraling. Helemaal tevreden

Zeer prettige ervaring

Zeer prettige ervaring

Zeeuw Automotive Spijkenisse is TOP!

Voor de tweede keer de jaarlijkse APK en onderhoudsbeurt voor mijn Fiat Panda. Vriendelijk, snel en vakkundig! Ik kan deze garage iedereen van harte aanbevelen!