Prima geholpen

Goede mensen. Op mijn verzoek is steenslagschade netjes weggewerkt. Ook met de koffie is niets mis.

Prima begeleiding door verkoper in filiaal Rotterdami⁸

Perfect geholpen.

Heb echt het idee gekregen dat we samen tot een optie zijn gekomen die paste in mijn lease budget. Iedereen moest er wat voor doen, maar iedereen gunde het elkaar ook. Vanaf het eerste telefoontje tot het ophalen van de auto ben ik keurig geholpen en behandeld. Fijne zaak, goede mensen.

Zeer netjes geholpen, erg tevreden

Van eerste contact tot ophalen van de auto zijn wij zeer netjes geholpen. Kundig advies en snelle communicatie.

Keurig en snel geregeld voor prima prijs

Onze auto gaf allerlei alarmsignalen en is daarna geheel doorgemeten en de accu is doorgeladen in Zwijndrecht. Omdat het langer zou duren kreeg ik een auto ter beschikking. Heel fijn!

Mijn ervaring bij de aanschaf en uitlevering van de Alfa Romeo Stelvio is uiterst positief en laat zich het beste beschrijven met de steekwoorden, professioneel, betrokken en kundig.

Uitstekend geholpen bij pech

Vanmorgen met een klapband langs de snelweg gestrand. Fiat service gebeld met de service knop in de auto. Netjes te woord gestaan. De takelwagen was er al eerder dan de wagen van de Rijksoverheid. Direct naar de dealer aan de Jac Dutilweg gesleept en daar is de band meteen vernieuwd door de werkplaats terwijl ik kon bijkomen van de schikt met een cappuccino.

Onze occasion had een aantal kleine dingetjes zoals beschadigde wielen en twee kleine pitjes in het plaatwerk door deuren. Dit is perfect opgelost en wij kregen een auto in nieuwstaat afgeleverd.

Doen wat ze beloven

Super service...omdat mijn nieuwe auto later werd geleverd kreeg ik een perfecte leenauto...

Top experience

Bij de aankoop en verkoop zeer goed geholpen, objectief advies (niet alleen gesproken over eigen merken), doen wat ze beloven. Aftersales was ook super en zeer persoonlijke benadering. Bij dit bedrijf kennen ze de klanten nog bij naam en ben je geen nummer! Heerlijk!!!

Superformidabelweldigfantakolosachtig!

Ik kan mijn ervaring met één woord omschrijven: zie hierboven….

persoonlijke verkoop

fijn contact

Top service

Bestelde bus had vertraging in de fabriek. Zeeuw heeft spoedig een vergelijkbaar alternatief aangeboden. Erg tevreden.

Meedenken en.oplossen

Ik had startproblemen met mijn Fiat. Of mijn reservesleutel was versleten (origineel heb ik recent verloren) of het contactslot. De receptionist Peter van der Blonk) dacht mee en stelde voor eerst het contactslot te vervangen voordat ik een nieuwe sleutel a €340 zou bestellen. Hij had gelijk. Voor € 194 incl. Montage een nieuw contactslot en geen start problemen meer. Top!

Deskundige, vriendelijke Service met een hoofdletter S van A tot Z bij Zeeuw Automotive Zwijndrecht

Een kleine 2 jaar geleden een proefrit gereden in een Alfa Romeo Giulia, omdat onze wens de Alfa Romeo Stelvio net boven ons budget viel. Hoe heerlijk de auto ook reed, we wilden toch écht een hoge auto. Corné Penning heeft ons toen heel vriendelijk en correct geholpen, ondanks er geen auto verkocht werd. Nu (2022) zagen wij een Alfa Romeo Stelvio uit 2018, die beter binnen ons budget viel en wederom kregen wij contact met Corné Penning. Dit keer ging de deal na een heerlijke proefrit in de Alfa Romeo Stelvio AWD dan toch door. We wilden een aantal dingen anders, andere grotere wielen, rem klauwen rood gespoten en de blackline uitvoering voor en achter én een trekhaak. Ondanks de vakantietijd hebben we toch relatief kort hoeven wachten en nu zijn we alweer een week trotse eigenaar. Bij deze willen we Corné en zijn collega’s (want Corné heeft niet alles alleen gedaan ;) bedanken dat alles in 1x goed is gegaan, vooral de uitlaat was voor ons heel spannend, want we wilden geen ‘hap’ uit de bumper zien. De ‘oude’ velgen die we voor de winterbanden gaan gebruiken, zijn netjes thuis bezorgd. Kortom, een heel fijn bedrijf om te komen (koffie staat altijd klaar) en altijd vriendelijke, deskundige medewerkers.

prima afspraken nagekomen en een fijne omgang

Prettige omgang en duidelijke uitleg en afspraken. Auto geleverd als overeen gekomen.

Goed geholpen door verkoper Penning

Top garage ruim assortiment. Fijn geholpen

Grote assortiment/ keuze. Klantgericht personeel niets is teveel. Persoonlijke benadering . Kortom geweldig.

Prima geholpen door enthousiaste medewerkers

Koop wel bijna niet doorgegaan vanwege de leasemaatschappij, die service is echt dramatisch, zelfs lager dan 1 ster

Jammer dat de de storing niet bij de afleverbeurt is ontdekt

Nadat wij de auto hadden opgehaald en de storing naar boven kwam moesten wij de auto 1 week voor reparatie achter laten daardoor was de grootste lol ervan af . Het is overigens prima opgelost en nu zijn we er weer blij mee .

Persoonlijke aandacht

Persoonlijke aandacht bij aankoop.

De juiste klant benadering.

Prima verlopen afwikkeling van de aanschaf van mijn Fiat 500, de aflevering kon op zeer korte termijn worden ingepland en tevens met duidelijk en ook nagekomen afspraken, prettige benadering in het klanten contact, zeker niet opdringerig of overdreven.

Super vriendelijk

Uitstekende service, klantvriendelijk, meedenkend

vol doet aan mijn verwachting

mijn eerste ervaring is dat ik moet aan het hoge toerental bij het op .. trekken maar inmiddels aan gewent door sneller op te schakelen , daar ik de auto grotendeels voor boot schappen gebruilt

Keurig en serieus bedrijf

Fijn geholpen en heerlijke koffie gehad