Fijne partij die haar afspraken goed nakomt.

Al jaren klant en zoals gebruikelijk een prima service.

Vakkundige mensen

Top garage

Snelle goede service

Aardig tevreden

Op zich prima ! Kon er op wachten, koffie en tijdschriften binnen handbereik. Alleen kreeg ik een waarschuwing op weg naar huis dat ik mijn banden druk moest controleren. Thuis voor de zekerheid gedaan. Jullie gebeld en waarschijnlijk is de monteur vergeten te resetten. Alleen het lukt mij niet om dit te doen. Wellicht is de functie defect maar dan had de monteur dit beter even kunnen melden… gaf en geeft best wel wat stress !

Geweldige service!!

Geweldige service!! Ben zelfs even naar de bushalte gebracht omdat het regende.

Geweldig enthousiast en vakkundig geholpen!

Alles werd eerlijk en rustig uitgelegd. Als ik iets over de automaat niet meteen snapte werd het geduldig nog een keer verteld. Een paar kleine beschadigingen zijn keurig bijgewerkt. Door mij vergeten papieren bij de garage zijn netjes bij ons thuis gebracht. Na een week een geïnteresseerd telefoontje ontvangen over hoe de auto bevalt. Dit kon ik volmondig bevestigen. Ben zeer tevreden!

Heb een goede ervaring gehad met Jeroen !! heeft me goed geholpen als junior verkoopadviseur. Ik zou U aanbevelen om Jeroen een treetje hoger te plaatsen wand hij heeft de tools om een klant tevreden te stellen.

Super fijn te woord gestaan tijdens aankoop

Hele fijne benadering en zeer goed geholpen tijdens bezoek showroom en aankoop Fiat 500

Vakmanschap en goede service.

Fijne garage en vriendelijk personeel.

Goed geregeld

Ik had mijn auto enige tijd geleden een beurt laten geven. Ik had een vreemd geluid. Ma de beurt ook nog. Toen kwam belde kon ik gelijk terecht en werd het probleem verholpen.

Goed gewerkt

Beurt vlg afspraak Alleen kostenraming voor het wisselen van de buitenspiegel buitengewoon: Ong 500 euro (Ex?) voor een spiegel van - inkoop 47 euro!

Ook na de fusie/overname nog steeds een zeer goede dealer.

Snelle en goede afwikkeling van levering van auto en papieren.Prima inruilwaarde oude auto en ook nog een extra korting.Uitstekende uitleg over het gebruik van de auto.Al met al binnen een week alles geregeld.Vriendelijke,geduldige en bekwame verkoop/ service medewerkers.

Topservice

Ondanks drukte in de werkplaats was mijn auto snel klaar. Omdat ik als ambulant verpleegkundige afhankelijk ben van mijn auto was dit erg fijn!

Alles loopt gesmeerd

Fijn bedrijf; goed geholpen, goede uitleg en probleem snel verholpen

een service gericht familiebedrijf waar er alles aan gedaan wordt om de klant tevreden te maken

goed contact met verkoop en werkplaats; heldere communicatie en uitleg van do's en don'ts

Helemaal super behandeld door dhr. Penning

Vanaf het eerste contact voelden wij ons als klant super serieus genomen. De verdere afhandeling is uiteraard geheel naar wens verlopen. Het afhalen van de auto die in een stoffen hoes in de showroom stond ingepakt, was gewoon een verrassing. Namens mijn vrouw kan ik ook mededelen dat de wijn voortreffelijk was. Kortom wij zullen jullie ook aanprijzen aan anderen. Nogmaals enorm bedankt voor het geheel.

Geweldige dealer.

Ongedwongen en prettige sfeer. Je wordt geholpen of dat je familie bent. Het voelde voor ons als een warm bad. Vakmanschap top en er wordt met je meegedacht.

Geweldige service

Zondagavond zag ik dat op mijn display stond dat de remlichten gecontroleerd moesten worden, maandag naar deze garage (waar ik overigens altijd mijn auto laat onderhouden) en ik werd direct geholpen. Zelfs zonder dat ik eerst had gebeld voor een afspraak. Dus, ik ben meer dan tevreden.

Stug

Stug omdat ik om 7:55 uur aanwezig was en de officiële ingang nog niet open was, maar de werkplaats wel. Daar behoorlijk stug en afstandelijk ontvangen. Niet voor herhaling vatbaar, erg klant onvriendelijk.

Zeer goede service.

Ontvangst is goed en keurige afstemming ook voor de koffie.

professioneel en bijzonder gastvrij

professionele en gastvrije klantenbehandeling, je voelt je echt thuis bij De Zeeuw

Perfecte service

Onlangs een mooie Fiat 500 mogen afnemen. Alles liep keurig volgens afspraak. Service is uitstekend te noemen. Geen klachten.

Ik ben heel blij dat ik Robbert Schouwenburg via via bij jullie heb gevonden. Hij was voor ons bij zijn vorige werkgever altijd ons aanspreekpunt . Prima kontakten. Ik hoop dat dat bij Uw bedrijf ook zo zal zijn.de entree was,prima. Niets mis mee.de definitieve score weet ik over een poosje goed te beoordelen. Dit is voor nu

Super!

Kan niet beter

Zoals altijd weer netjes geholpen

Bij de Zeeuw staat klantvriendelijke zeer hoog en dat merk je ook. Zeer tevreden