Goed bedrijf met eerlijk advies

Prettige ervaring geweest om een auto te kopen. Eerlijk advies gekregen en de tijd gehad om er over na te denken zonder te pushen.

Gisteren proefrit gemaakt no nosens bedrijf keurig geholpen en nette inruilprijs Kortom zo hoort het!!

Plezierige ontvangst en fijn zaken gedaan

NVT

Goed,vriendelijk geholpen

Goed en leuk geholpen,kan er niet meer over kwijt. Gewoon lekker normaal,niets opdringerigs Proefrit mogen maken en de auto gekocht Top

tevreden over aankoop en service

handig dat ze ook een garage hebben, voor aflevering van de auto, netjes onderhoud gedaan en onvolkomenheden verholpen.

Prettig zaken doen. Niet opdringerig, vrijblijvend.

Mijn eerste kontakt met van Yperen verliep goed, maar er was weinig ruimte voor onderhandeling. Tweede kontakt ging beter en hebben we een deal kunnen sluiten.

• Service N.v.t.

Zoals de consument verwacht te worden behandeld.

Plezierig maar toch zakelijk.

Prettig zaken gedaan.

Fijne auto gevonden voor redelijke prijs en inruil goed geregeld. Voorlopig goed gevoel!

Goede uitleg gekregen & fijne service.

Familiare gevoel, erg vriendelijk.

Bij de aankomst fijn ontvangen, het verbaasde me de vriendelijke gesprek met de vader en zon , en na een korte proefrit direct besloten om de auto te kopen. Zou ik deze onderneming aanbevelen? JA het is 100% OK.

Super fijne garage

Zeer tevreden met deze garage

Snel, soepel en plezierig!

Ook deze keer ben ik weer zeer tevreden over de gang van zaken en de service van Autobedrijf van Yperen. De inruil van mijn auto en de aankoop van een jongere occasion verliep uiterst snel en soepel. De overname van het bedrijf door de nieuwe eigenaar Jos Priem (waarbij de oude eigenaar en naamgever Dhr. van Yperen op de achtergrond nog een adviserende rol vervult) is een goede stap gebleken. En dat zie je nog wel eens anders: “nieuwe meesters nieuwe wetten....”. Mijn ruim 40-jarige ervaring met dit bedrijf blijft onveranderd positief!

Doelmatig en alle onderdelen up to date

in het pc bestand staat alles op codenummer. bij aanklikken is snel te zien waar welke onderdelen beschikbaar zijn. Aardige hulp en voor elk probleem een oplossing, ze gaan door tot het gevonden en opgelost is. Goede hulp bij keuze nieuwe auto gehad.

Prima. Ontvangst en sublieme aflevering

Een vriendelijke en kundige verkoper, welke alle tijd en deskundige uitleg geeft.

fijn bedrijf

goed geholpen. auto stond gereserveerd voor me klaar. verder geen ervaring maar denk dat het een betrouwbare zaak is.

Professioneel, betrouwbaar, klantgericht!

Geen aanmerkingen!

Correct bedrijf

Vanaf begin was het contact eerlijk en open. Het afronden van de deal is ook goed verlopen. één puntje: mijn prijsaanvraag was over het hoofd gezien.

• Service N.v.t.

Goed geholpen door Jos. Erg vriendelijk en behulpzaaam. Heel blij met onze nieuwe aankoop!

Goede Service, fijn contact

Fijne mensen, die servicegericht werken. Goede service rondom aankoop en onderhoud

Vriendelijk, goede service, redelijke prijs

Vriendelijk personeel, goede service, over prijs valt te praten.

Super service/verkoop/inruil

Inruil liep heel verspoedig! Gelijk een leuke auto zien staan. En een fijne onderhandeling kunnen doen! Dit met de baas zelf '(jos priem)!! Super bedankt! Erg blij met mn space star! TOPPERS!!!

Zojuist mijn nieuwe auto opgehaald, alles was snel geregeld. Goede auto dealer.

Fijn bedrijf !!

Oriënterend komen kijken bij een auto. EN geslaagd naar huis gegaan. Fijn bedrijf !!

Ik was helaas zelf afwezig om bij de auto te kijken, maar het bedrijf vond het geen enkel probleem dat de auto naar mij toekwam voor een testrit! En uiteindelijk de auto gekocht!

Zeer vriendelijke benadering door de verkoper. Heldere en duidelijke uiteenzetting.

Geen gejaag of hijgerig achter je aanlopen; alles best relaxed; ondanks de redelijke drukte toen wij er waren werd er toch ruimschoots tijd vrijgemaakt om alles te bespreken; Ook de hulp bij de mogelijkheid voor een proefrit was top. Uiteindelijk hebben wij onze droomauto gekocht. Dus al met al een prima ervaring bij dit fijne bedrijf.

Constructieweg 2

3641 SB Mijdrecht