Zoals de consument verwacht te worden behandeld.

Plezierig maar toch zakelijk.

Prettig zaken gedaan.

Fijne auto gevonden voor redelijke prijs en inruil goed geregeld. Voorlopig goed gevoel!

Goede uitleg gekregen & fijne service.

Familiare gevoel, erg vriendelijk.

Bij de aankomst fijn ontvangen, het verbaasde me de vriendelijke gesprek met de vader en zon , en na een korte proefrit direct besloten om de auto te kopen. Zou ik deze onderneming aanbevelen? JA het is 100% OK.

Super fijne garage

Zeer tevreden met deze garage

Snel, soepel en plezierig!

Ook deze keer ben ik weer zeer tevreden over de gang van zaken en de service van Autobedrijf van Yperen. De inruil van mijn auto en de aankoop van een jongere occasion verliep uiterst snel en soepel. De overname van het bedrijf door de nieuwe eigenaar Jos Priem (waarbij de oude eigenaar en naamgever Dhr. van Yperen op de achtergrond nog een adviserende rol vervult) is een goede stap gebleken. En dat zie je nog wel eens anders: “nieuwe meesters nieuwe wetten....”. Mijn ruim 40-jarige ervaring met dit bedrijf blijft onveranderd positief!

Doelmatig en alle onderdelen up to date

in het pc bestand staat alles op codenummer. bij aanklikken is snel te zien waar welke onderdelen beschikbaar zijn. Aardige hulp en voor elk probleem een oplossing, ze gaan door tot het gevonden en opgelost is. Goede hulp bij keuze nieuwe auto gehad.

Prima. Ontvangst en sublieme aflevering

Een vriendelijke en kundige verkoper, welke alle tijd en deskundige uitleg geeft.

fijn bedrijf

goed geholpen. auto stond gereserveerd voor me klaar. verder geen ervaring maar denk dat het een betrouwbare zaak is.

Professioneel, betrouwbaar, klantgericht!

Geen aanmerkingen!

Correct bedrijf

Vanaf begin was het contact eerlijk en open. Het afronden van de deal is ook goed verlopen. één puntje: mijn prijsaanvraag was over het hoofd gezien.

• Service N.v.t.

Top service

Goed geholpen door Jos. Erg vriendelijk en behulpzaaam. Heel blij met onze nieuwe aankoop!

Goede Service, fijn contact

Fijne mensen, die servicegericht werken. Goede service rondom aankoop en onderhoud

Vriendelijk, goede service, redelijke prijs

Vriendelijk personeel, goede service, over prijs valt te praten.

Super service/verkoop/inruil

Inruil liep heel verspoedig! Gelijk een leuke auto zien staan. En een fijne onderhandeling kunnen doen! Dit met de baas zelf '(jos priem)!! Super bedankt! Erg blij met mn space star! TOPPERS!!!

Zojuist mijn nieuwe auto opgehaald, alles was snel geregeld. Goede auto dealer.

Fijn bedrijf !!

Oriënterend komen kijken bij een auto. EN geslaagd naar huis gegaan. Fijn bedrijf !!

Ik was helaas zelf afwezig om bij de auto te kijken, maar het bedrijf vond het geen enkel probleem dat de auto naar mij toekwam voor een testrit! En uiteindelijk de auto gekocht!

Zeer vriendelijke benadering door de verkoper. Heldere en duidelijke uiteenzetting.

Geen gejaag of hijgerig achter je aanlopen; alles best relaxed; ondanks de redelijke drukte toen wij er waren werd er toch ruimschoots tijd vrijgemaakt om alles te bespreken; Ook de hulp bij de mogelijkheid voor een proefrit was top. Uiteindelijk hebben wij onze droomauto gekocht. Dus al met al een prima ervaring bij dit fijne bedrijf.

In een woord : geweldig

Hele nette firma, reageert snel op mail, alles was heel duidelijk en een overeenkomst was zo gemaakt. Geen praatjes, maar gewoon leuk en goed en eerlijk en vol vertrouwen. Volgende keer graag weer, onze Complimenten.

Leuk team en goed geholpen !

Snelle hulp, vriendelijk geholpen, en snelle afwikkeling !

prettige ongedwongen sfeer

Mijn ervaring met Autobedrijf van Yperen is positief Ook het telefonisch contact was zeer aangenaam wat ons heeft doen besluiten vanuit Zuid Limburg Meerssen (bij Maastricht) helemaal te doen oprijden Hoe positief kan het zijn dus Tot nu toe heel blij met mijn Botsautootje Marga Pisters

Uitmuntend

-zeer vriendelijk -reageert snel -behulpzaam -goede kennis

Vriendelijk geholpen en alles snel geregeld

Vriendelijk geholpen en alles snel geregeld

• Deskundigheid N.v.t.

Prima geholpen komt betrouwbaar over

Prettig contact duidelijk en eerlijk Uitleg.zeker aan te bevelen