Professioneel, betrouwbaar, klantgericht!

Geen aanmerkingen!

Correct bedrijf

Vanaf begin was het contact eerlijk en open. Het afronden van de deal is ook goed verlopen. één puntje: mijn prijsaanvraag was over het hoofd gezien.

• Service N.v.t.

Top service

Goed geholpen door Jos. Erg vriendelijk en behulpzaaam. Heel blij met onze nieuwe aankoop!

Goede Service, fijn contact

Fijne mensen, die servicegericht werken. Goede service rondom aankoop en onderhoud

Vriendelijk, goede service, redelijke prijs

Vriendelijk personeel, goede service, over prijs valt te praten.

Super service/verkoop/inruil

Inruil liep heel verspoedig! Gelijk een leuke auto zien staan. En een fijne onderhandeling kunnen doen! Dit met de baas zelf '(jos priem)!! Super bedankt! Erg blij met mn space star! TOPPERS!!!

Zojuist mijn nieuwe auto opgehaald, alles was snel geregeld. Goede auto dealer.

Fijn bedrijf !!

Oriënterend komen kijken bij een auto. EN geslaagd naar huis gegaan. Fijn bedrijf !!

Ik was helaas zelf afwezig om bij de auto te kijken, maar het bedrijf vond het geen enkel probleem dat de auto naar mij toekwam voor een testrit! En uiteindelijk de auto gekocht!

Zeer vriendelijke benadering door de verkoper. Heldere en duidelijke uiteenzetting.

Geen gejaag of hijgerig achter je aanlopen; alles best relaxed; ondanks de redelijke drukte toen wij er waren werd er toch ruimschoots tijd vrijgemaakt om alles te bespreken; Ook de hulp bij de mogelijkheid voor een proefrit was top. Uiteindelijk hebben wij onze droomauto gekocht. Dus al met al een prima ervaring bij dit fijne bedrijf.

In een woord : geweldig

Hele nette firma, reageert snel op mail, alles was heel duidelijk en een overeenkomst was zo gemaakt. Geen praatjes, maar gewoon leuk en goed en eerlijk en vol vertrouwen. Volgende keer graag weer, onze Complimenten.

Leuk team en goed geholpen !

Snelle hulp, vriendelijk geholpen, en snelle afwikkeling !

prettige ongedwongen sfeer

Mijn ervaring met Autobedrijf van Yperen is positief Ook het telefonisch contact was zeer aangenaam wat ons heeft doen besluiten vanuit Zuid Limburg Meerssen (bij Maastricht) helemaal te doen oprijden Hoe positief kan het zijn dus Tot nu toe heel blij met mijn Botsautootje Marga Pisters

Uitmuntend

-zeer vriendelijk -reageert snel -behulpzaam -goede kennis

Vriendelijk geholpen en alles snel geregeld

Vriendelijk geholpen en alles snel geregeld

• Deskundigheid N.v.t.

Prima geholpen komt betrouwbaar over

Prettig contact duidelijk en eerlijk Uitleg.zeker aan te bevelen

Correct en vriendelijk behandeld, en toch zeer zakkelijk

Goed en kundig advies

Fijn en vakkundig advies en goede service.

Uitstekende service en deskundig geholpen

Mooie auto gekocht, deskundig geadviseerd en prima service.

ze denken met je mee

oude auto na 23 jaar niet meer rendabel door de APK? Meteen een aanvaardbaar alternatief aangeboden tegen eenredelijke prijs

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed

zeer vriendelijk en fijne manier van auto's verkopen!

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen, kregen de uitgekozen occasion mee voor een proefrit. waarna wij bij terugkomst weer even vriendelijk werden ontvangen en onder het genot van een kop koffie was er al zeer snel een overeenkomst over de prijs omdat er direct een reëel bod voor de inruil werd gedaan. en toen werd er ook nog aangeboden om de auto direct om te wisselen zodat wij niet meer uit Eindhoven terug hoefde te komen om de auto op te halen. En de betaling konden wij niet eens direct doen, maar dit was ook geen probleem.

Zeer pervect geholpen

Goed geholpen en een auto gekocht.

Prima ervaring

Goed geholpen en realistische prijzen

Goed netjes geholpen

Zijn door Jos netjes geholpen, moesten even wachten, lekker bakje koffie gehad, uitleg over de auto prima, inruil prima.