Het is de moeite waard om deze Autobedrijf te bezoeken, geveldige service!

Zeer fijne sfeer, inhoudelijk en professioneel advies, nogmaals bedankt Jos ;)

• Service N.v.t.

Altijd vriendelijke en snelle service

Hele fijne en betrouwbare garage, super klantvriendelijk.

Een betrouwbare garage met vriendelijk personeel

Mijn Audi die ik 1,5 jaar geleden bij Van Yperen had gekocht, en waar ik met heel veel plezier in heb gereden, werd helaas bij een aanrijding total loss gereden. Daar ik zo prettig, eerlijk en met goede service mijn Audi daar had gekocht, was het voor mij logisch dat ik hen weer benaderde voor een volgende auto. En nu de enthousiaste samenwerking ervaren om weer een mooie Audi voor mij te vinden, wat ook gelukt is, met enorme dank aan Jos Priem. Afspraken worden nagekomen, goede service en vriendelijk personeel, al met al een zeer tevreden klant! Irma

Fantastisch mee denkend en -werkend bedrijf!

Ontzettend fijn geholpen door Jos Priem bij de aanschaf van een gebruikte VW Caddy. Samen hebben we een leuke auto gevonden waar 1 van de medewerkers van KBA automatisering, hopelijk weer lang plezier van mag hebben.

Goede service en meedenkend.

Top service

Klantvriendelijk!

Klantgericht en deskundig

Drie dagen voor onze vakantie bleken de kosten voor de reparatie zo hoog te zijn dat dit niet meer lonend was gezien de leeftijd van de auto. De door ons uitgezochte occasion kon inclusief trekhaak nog net op tijd een dag voor de vakantie geleverd worden.

Aardige mensen en ze komen beloften na

• Deskundigheid N.v.t.

Het bedrijf en Eigenaar komen betrouwbaar en vriendelijk over

Vriendelijke Service, snel en correct handelen,rustig en betrouwbaar

Heb een auto gekocht dus positief

Zo ik weet gewone mensen die daar ook voor een boterham met beleg staan te werken de klik was er.

• Deskundigheid N.v.t.

Professioneel bedrijf met enthousiaste medewerkers, die er alles aan doen om de klant goed te helpen en tevreden te zien wegrijden. Auto schoon en netjes in showroom gezet op de dag van levering. Namen ook de tijd om vragen te beantwoorden en e.e.a. toe te lichten.

Goed contact

Goed bedrijf met eerlijk advies

Prettige ervaring geweest om een auto te kopen. Eerlijk advies gekregen en de tijd gehad om er over na te denken zonder te pushen.

Gisteren proefrit gemaakt no nosens bedrijf keurig geholpen en nette inruilprijs Kortom zo hoort het!!

Plezierige ontvangst en fijn zaken gedaan

NVT

Goed,vriendelijk geholpen

Goed en leuk geholpen,kan er niet meer over kwijt. Gewoon lekker normaal,niets opdringerigs Proefrit mogen maken en de auto gekocht Top

tevreden over aankoop en service

handig dat ze ook een garage hebben, voor aflevering van de auto, netjes onderhoud gedaan en onvolkomenheden verholpen.

Prettig zaken doen. Niet opdringerig, vrijblijvend.

Mijn eerste kontakt met van Yperen verliep goed, maar er was weinig ruimte voor onderhandeling. Tweede kontakt ging beter en hebben we een deal kunnen sluiten.

• Service N.v.t.

Zoals de consument verwacht te worden behandeld.

Plezierig maar toch zakelijk.

Prettig zaken gedaan.

Fijne auto gevonden voor redelijke prijs en inruil goed geregeld. Voorlopig goed gevoel!

Goede uitleg gekregen & fijne service.

Familiare gevoel, erg vriendelijk.

Bij de aankomst fijn ontvangen, het verbaasde me de vriendelijke gesprek met de vader en zon , en na een korte proefrit direct besloten om de auto te kopen. Zou ik deze onderneming aanbevelen? JA het is 100% OK.

Super fijne garage

Zeer tevreden met deze garage

Snel, soepel en plezierig!

Ook deze keer ben ik weer zeer tevreden over de gang van zaken en de service van Autobedrijf van Yperen. De inruil van mijn auto en de aankoop van een jongere occasion verliep uiterst snel en soepel. De overname van het bedrijf door de nieuwe eigenaar Jos Priem (waarbij de oude eigenaar en naamgever Dhr. van Yperen op de achtergrond nog een adviserende rol vervult) is een goede stap gebleken. En dat zie je nog wel eens anders: “nieuwe meesters nieuwe wetten....”. Mijn ruim 40-jarige ervaring met dit bedrijf blijft onveranderd positief!