Zeer prettig geholpen

Binnen enkele uren nieuwe uitlaat en kleine beurt, Colt uit ‘99 rijdt weer als een zonnetje. Bedankt voor de snelle service garage vd Wolf!

top service

Goed contact en uitstekende service. Iedereen weet waarover ze praten.

Perfect!

Snelle en zeer vriendelijke service

ik ben tevreden met het geheel

ik had een afspraak gemaakt voor airco reiniging en vullen,kon zelf aangeven wanneer ik kon komen (wel in het redelijke) tijdens werkzaamheden gebeld dat er een kleine lekkage is waargenomen die niet zichtbaar was. afspraak is 50% vullen met fluor,na twee weken terugkomen om dan te controleren. dit vind ik prima overleg.

Snelle afhandeling, goede service

Kwam voor APK en had nog een mankement aan auto waar ik naar wilde laten kijken. Probleem werd snel gevonden en gelijk afspraak gemaakt voor reparatie een week daarna, onderdeel moest eerst besteld worden.

Deskundig en prettig

Goede manier van meedenken met de wensen van de klant.

Snelle en goede service

Al jaren een tevreden klant bij Garage van der Wolf. Altijd goede service en prima advies!

Prima service en technische vaardigheden

Met verantwoording goed technisch handelen en reeel geprijst, kortom zeer tevreden

als altijd uitstekend

vriendelijk, behulpzaam, accuraat

Verhulde kosten

Na de prijsafspraak blijken er bij de factuur bijkomende posten te zijn die de uiteindelijke factuur hoger laat zijn dan besproken. Informeer klanten hier duidelijker over dat er nog kosten bijkomen want mensen gaan uit van de overeengekomen prijs.

Geweldige garage die meedenken met de klant

Ik kom al jaren bij deze vakgarage. Voor zowel de aanschaf, onderhoud en keuringen. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en bovenal vakkundig in hun werk. Ze zijn altijd bereidwillig om met de klant mee te denken en oplossingen te bieden waar nodig. Ook het sleutelend personeel in de werkplaats zijn echte vaklieden. Kortom, petje af voor deze mensen.

Vriendelijk en transparant

Altijd vriendelijk en transparant.

prettig

men luistert naar je vragen en opmerkingen. maakt afspraken en houd zich daaraan. is beleefd en vriendelijk

Snel en redelijk geprijsd opgelost

N.a.v vragen over schijfrem snel geholpen. mijn fout over verkeerde locatie snel opgelost. Reparatie snel en niet te duur

Prima service, duidelijk en eerlijk

Goede ervaringen mee, ga er al jaren voor onderhoud en reparatie. Te verwachten kosten worden besproken, nooit een verassing achteraf.

Al jaren een geweldige garage!!!

Ben al jaren klant en zal nog vele jaren klant blijven. Top service, top monteurs en zeer klantvriendelijk. Verschillende auto's gekocht en verschillende auto's in onderhoud. Altijd goed !!!

Alles is prima gemaakt ik ben tevreden

Volgens afspraak is mijn auto gemaakt Als er iets is bellen ze gelijk om het met je te bespreken waarnaar ze gelijk met de oplossing komen wat mij betreft prima service top!!

Goede ervaring

Kapot lampje Naar de garage gereden Gelijk geholpen tijdens een kopje koffie

Ben al meer dan 30 jaar een zeer te vreden klant

Men wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en zeer professioneel geholpen .

Vriendelijk, goede service.

Goede, snelle werkwijze zo als altijd.

Geen gezeik bedrijf

Goed geholpen.

Altijd vriendelijk en goed geholpen

Snel en deskundig. Altijd tijd voor vragen.

Goede service, goede ervaring

Prettige mensen, prettige zaak, goede service en knowhow

Mijn ervaring is al jaren heel goed .

Ik en mijn gezin komen al jaren bij garage van der Wolf . En al die jaren zijn wij heel goed geholpen niks is te veel . Zelf bij pech onder weg zijn wij geholpen . Bedankt voor al die jaren goede hulp .

Prima bedrijf, met aandacht voor de klant.

Geweldige service en zeer prettige mensen.