Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We hebben mogen ervaren hoe super de service van Witoma is tijdens de aankoop en aflevering van onze nieuwe camper. We bevelen dit bedrijf van harte bij iedereen aan. De kennis en de klantvriendelijkheid staan hier hoog in het vaandel. Ze gaan net een stapje verder dan andere bedrijven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer goede voorlichting betreffende caravan en voortent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vorig jaar in contact gekomen met Witoma. Vanaf het eerste moment erg prettige ervaring gehad. We waren ons aan het orienteren op een nieuwe camper. Behalve dat Witoma nagenoeg alle modellen in de showroom heeft staan, nemen ze de tijd om alles uit te leggen. Verder dringen ze niks op. Sterker nog; Willem raadde ons verschillende accessoires, die wij op ons lijstje hadden staan, af omdat deze niet iets toe voegde bij hetgeen wij wilden. Ook het bestellen, tussentijds op de hoogte houden en afleveren verdient een pluim. We hadden een afleverdatum bepaald, maar omdat de camper eerder klaar was, werden we gebeld dat, indien gewenst, de camper al eerder kon worden afgeleverd. Om een lang verhaal wat korter te maken. Tot op heden alleen maar positieve ervaringen met Witoma gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Helemaal niet tevreden! Het begon al dat we een koopcontract hadden met de opmerking: geen Chinese banden! Bij afhalen bleken er Chinese banden op te liggen en omdat de caravan al had gereden wilde Wim sr. ze niet meer terug nemen. De accu was te zwak voor de bijgekochte mover, dus ging de accu binnen een seizoen kapot. Weer betalen! We zijn niet meer terug gegaan voor onderhoud. Toen er een alom bekende omruiling van de foute disselklep door Hymer werd vergoed, heeft Witoma ons niet bericht want ze wisten niet meer of we de cáravan nog wel hadden. Nou ja...met een telefoontje!?

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn enthousiaste caravanners die toe waren aan een nieuwe caravan. We ruilden onze \'oude\' voor een mooie prijs in bij Witoma. Dhr. Sjaak van S. heeft ons buitengewoon goed geadviseerd. We besloten de Eriba, een showroommodel, te kopen. De later ontdekte onvolkomenheden zijn tot onze volle tevredenheid hersteld. We zijn bijzonder content met onze nieuwe Eriba!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Witoma, met name in de persoon van Willem, is een enthousiast en sterk klantgericht en deskundig persoon die de tijd neemt en duidelijk luistert naar onze \"(on)mogelijke\" en eigenaardige veelheid aan wensen. Willem heeft veel goed onderbouwde ideeen die hij ons voorlegt. Blijkbaar is niets \"onmogelijk\" en wordt er met ons naar een oplossing gezocht ! Uiteindelijk hebben we de keus laten vallen op een BoxStar Street 600 met een Fiat Ducato MAXI, 177 Pk en automaat. Met heel veel speciale wensen. Zoals een stille koelkast en een andere WC ingebouwd, ipv het achterdakraam een stille ventilator, de Knaus stickers verwijderd, een Busbiker fietsen drager (laag bij de grond en geen overbelasting voor de portier), zonnepanelen (we hoeven zelden meer aan de stroom, en kunnen daardoor veel vrijer staan!), E&P levelsysteem-poten (geen gedoe meer met waterpas zetten!), 4G-LTE antenne op het dak (waardoor we overal ontvangst hebben en via een MiFi router ook altijd WiFi. Zeker met dank aan de technische deskundigheid van Niels. Echter de laatste puntjes op de i, - we zijn ook veeleisend - zijn nog voor verbetering vatbaar. Maar, het resultaat mag er wezen!! Een geweldig \"stoer\" en naar onze wensen functioneel \"busje\"!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijk, deskundig en hulpvaardig personeel, ook wanneer er iets gekocht is. Had geen betere dealer kunnen vinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijk, deskundig en hulpvaardig personeel, ook wanneer er iets gekocht is. Had geen betere dealer kunnen vinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede service . staan altijd voor je klaar . en niet te vergeten zeer vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We hebben medio juni 2018 een nieuwe Eriba Touring 310 \'60 Edition\' besteld en onze eigen caravan ingeruild. Het is een zeer klantgericht en professioneel bedrijf dat voortreffelijk inspeelt op de wensen van de klant. De Brabantse gemoedelijkheid en persoonlijke betrokkenheid stralen ervan af. In juli 2018 hebben we onze nieuwe aankoop opgehaald. We hebben een uitgebreide uitleg gekregen met waardevolle tips op een uiterst prettige manier. Dit bedrijf is echt een aanrader en we willen er graag, ook voor het onderhoud, klant blijven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Voorbereidingen We hebben ons ingelezen over de campers in het algemeen,campers in het bijzonder en het bedrijf Witoma. Ook ter oriëntatie een beurs bezocht. Uit eerdere recensies hebben we de naam van een medewerker gekozen door wie we graag geholpen wilde worden. Dag van Aankoop Onze keus is gevallen op de Hymer / Mercedes Grand Canyon S. Hoewel het een commercieel bedrijf is, kregen we tijdens het koopproces toch ook een andere, gastvrije indruk waarbij het zakelijke ook ter zijde kon worden geschoven. De info die wordt gegeven, is gedegen. Aflevering De dag dat de camper wordt afgeleverd besteedt de verkoopmedewerker van Witoma zeer veel tijd ( 5 uur ! ) aan de uitleg en demonstreert deze uitvoerig de werking van de verschillende onderdelen. Nazorg/After - Sales Zelfs bij een aankoop van een nieuwe camper kan wat mis gaan. Wordt voortreffelijk zonder problemen snel opgelost. Kortom: een veilige aankoop in vertrouwde handen bij een gerenommeerd bedrijf die de kwaliteit van nazorg hoog in het vaandel heeft staan. Communicatie is een belangrijk onderdeel in, tijdens en na het hele koopproces. Naam en woonplaats bij Witoma bekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben een nieuwe buscamper gekocht bij Witoma en voelden ons direct op ons gemak door de vriendelijke ontvangst en de brabantse gemoedelijkheid in dit prachtige grote bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel erg tevreden over Witoma. Willem heeft ons enorm goed geadviseerd in de aankoop van onze nieuwe camper. Er werd meegedacht over wat wel en niet nuttig is. Een bedrijf met passie voor hun werk. Betrouwbaar, er wordt alle tijd genomen om vragen te beantwoorden. Kortom een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na 15 jaar met een caravan op pad te zijn geweest, wilden we heel graag een buscamper. Omdat wij nooit over een nacht ijs gaan, zijn we naar verschillende campingbeurzen gegaan en hebben ook een aantal dealers bezocht. Bij Witoma voelden we ons meteen thuis. We hebben een aantal keren met Koen van Alphen contact gehad. Hij nam de tijd om ons te woord te staan en te luisteren naar onze wensen. Wat wij erg waarderen is dat wij geen enkele druk vanuit Witoma voelden om een beslissing te nemen. Bij een ander bedrijf werden we steeds nagebeld of we al een keuze hadden gemaakt. Dat wekt irritatie. Bij Witoma kregen we alle tijd, die wij door omstandigheden ook nodig hadden. Toen het besluit eenmaal genomen was is alles zeer naar onze wens afgehandeld. We zijn goed geadviseerd bij het maken van de keuze en tijdens de overdracht hebben we een uitgebreide uitleg over de camper gekregen. Koen is deskundig, luistert goed en komt zijn afspraken na. En de hele sfeer bij Witoma is erg vriendelijk en betrouwbaar. Al met al, een erg positieve ervaring met Witoma.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben bij Witoma onlangs een gebruikte camper gekocht. Onze ervaring bij deze aankoop is uitermate positief. Goede ontvangst, aardige en deskundige verkoper -Koen v Alphen en weer thuis via de telefoon nog wat extra ondersteuning. Brabantse gastvrijheid en een prima bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

erg vriendelijk en goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De eerste twee bezoeken moesten we lang wachten op contact. Zodra dit echter gelegd is neemt men alle tijd en vertelt men uitgebreid. Ook bij aflevering uitstekende uitleg . Prettige sfeer in de showroom. Mogelijk dat meer privacy voor clientèle soms wenselijk zou kunnen zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We zijn erg prettig en geduldig geadviseerd door Willem bij het kopen van onze Hymer camper. Er is goed naar onze wensen geluisterd, waardoor er leuke tips en aanpassingen zijn gedaan aan de camper. Wij zijn in oktober voor het eerst naar volle tevredenheid op vakantie geweest, nadat Anton met veel geduld de werking van alles had uitgelegd. Het is fijn dat het altijd mogelijk is te bellen als er iets is. Toen er toch nog wat mankementjes aan het licht kwamen is dat zorgvuldig aangepast en hersteld door Niels. Wij vinden Witoma een top bedrijf (dat wisten we al omdat we eerder al een caravan hadden gekocht). De service houdt niet op als de koop eenmaal gesloten is. Dat ervaren wij als zeer prettig. Kortom wij zijn ontzettend tevreden, met onze camper en met Witoma.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prachte nieuwe Eriba 60 edition gekocht in Juni 2017 gekocht na inruil van mijn oude. Witoma is een prettige zaak, waar niet direct een opdringerige verkoper op je afkomt, maar er eerst een kop koffie wordt aangeboden. Na aankoop tijdens de eerste vakantie meerdere irritaties door mankementen aan de caravan. Niet de schuld van Witoma, maar van de producent Eriba. Mijn contact, Sjaak in dit geval, is een prettige vent die ook een luisterend oor heeft voor de aftersales, dit is minstens zo belangrijk als een order schrijven. Gisteren alles netjes opgelost waarbij ook de monteurs van de werkplaats ondanks de drukte in de werkplaats, de tijd namen om alles door te nemen. Ik denk dat het Witoma team met deze aanpak zeer goed op weg is om zich te onderscheiden van de concurrentie. Verkopen voor een goede prijs is 1 ding, kan vrijwel iedereen, maar luisteren en actie ondernemen als een klant een probleem heeft daar onderscheid Witoma zich in mijn optiek van de massa. Groeten aan het hele team en succes met de uitbreiding tegenover jullie huidige pand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Gisteren brachten wij een bezoek aan het bedrijf met de intentie om een jong gebruikte of misschien wel nieuwe Eriba te kopen. Bij binnenkomst was er niemand die goedenmiddag wenste,. laat staan dat we aangesproken werden. Zelf doorgelopen naar showroom 2 waar we zeker 20 minuten geweest zijn. Wederom niemand gezien. Daar na buiten de occasions bekeken en weer terug naar showroom 1. Hoewel we daar draalden werden we weer niet aangesproken of gegroet. Uiteindelijk weg gegaan. Gelukkig verkopen ze elders ook Eriba.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na aankoop van de ex Caravan van de Eigenaar in 2014 ( prijs meer dan € 25000,00 ) waren wij grandioos enthousiast, echter na de garantie periode was dit vlug over. In het garantie jaar Koelkast kapot, onder garantie gerepareerd ook nog een dakluik lek dit na afloop van de garantie ( 2 mnd) wel uit coulance gerepareerd. Hierna begon de echte ellende, Koelkast weer defect, op eigen kosten moeten laten maken, Grote dakluik lek ( breng de Caravan maar was het antwoord dit was in augustus maar de caravan stond op een seizoen plaats die ruim je dus niet even op om naar de dealer te gaan) door een Cravan schade bedrijf gerepareerd, ook 2 lekkende kranen ( vast gezet met een elastiek) Daarna stroom storing, breng de caravan maar was het antwoord weer van de dealer, echter een externe elektricien constateerde een kapotte omvormer. Na informatie bij de Dealer kosten € 600,00 +, ik heb deze echter kunnen laten maken voor € 85,00. En nu weer stroom problemen de Accu,s zijn kapot, nieuwe meer dan € 225,00. En dit alles sinds 2014. Zo ziet U na de Garantie periode is het over met de SERVICE.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goed te woord gestaan bij onze overweging voor een nieuwe of jong gebruikte caravan. Oprechte adviezen in een zeer verzorgde en frisse zaak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We zijn nu 7 weken in bezit van onze nieuwe camper die we bij Witoma BV hebben gekocht. De verkoop en aflevering waren in één woord perfect. Nu zagen we deze week tijdens ons verblijf in de camper gedurende een regenbui tot onze schrik aan de rand van het luik bij het bed druppels hangen. We snapten het niet, want tijdens ons verblijf in Duitsland hadden we bijna 3 dagen aan een stuk regen gehad zonder een centje pijn, maar dingen kunnen gebeuren. Onmiddellijk Witoma gebeld en ondanks de zeer drukke periode midden in de \'zomer\' met personeel dat ook recht op vakantie heeft konden we gelijk de andere dag al komen. Gewoon top!!Geweldig de camper werd direct binnen gereden en vakman Niels ging ermee aan de slag. De hele klus duurde bijna 4 uur maar we kwamen niets te kort. Koffie en zelfs soep werd door de zorgzame Angelique bij ons gebracht. Onze bijzondere complimenten gaan uit naar Niels die ook nu weer heel vakkundig aan onze camper werkte. Niels werkt aan je camper alsof het zijn eigen camper is. Witoma wat ons betreft weer een dikke 10!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Camper zoeken ... waar ... en het liefst zo snel mogelijk? Tja..., dat wil graag iedereen. Bij Witoma in Rosmalen staat de camper waar wij naar op zoek zijn. Zij hebben deze in voororder besteld. De koper kan deze dan nog geheel naar zijn eigen wensen/kleurstelling aanpassen. Het voordeel hiervan was dat de levering dan in juni/juli zou zijn. Wanneer je zelf een bestelling zou plaatsen, dan werd deze pas aan het einde van het jaar geleverd. Mooie optie ..., maar helemaal in Rosmalen, Brabant ... dat is wel een eind uit de buurt. Toch even een belletje, want de recensies zijn heel goed! \"Goedemorgen met Koen van Witoma te Rosmalen\" ... prettige stem ... kwam vertrouwd over ... \"Helemaal uit Friesland en dan hier een camper bestellen? Is het niet handiger voor jullie... \" Dat regeltje trok ons gelijk over de streep. Geen getrek, geen geleur ... Het was gelijk gelijk, wat is het beste voor jullie ... De klant voorop ... En zo is het hele gesprek en later de mailing gegaan. Daarom willen wij Koen en alle medewerkers bij Witoma bedanken voor de goede service. Een goed team, van baas tot aan de medewerkers. Koen heeft ons met raad- en daad bijgestaan in overleg met alle radars achter zijn scherm. Zo weten wij dat Niels al onze opties, zeer kundig heeft geïnstalleerd. Gewoon een vakman!, wanneer wij naar de afwerking kijken. Via de telefoon/mail is de camper gekocht en de camper is keurig, op tijd geleverd. Geen moment van spijt ... Het is een prachtige camper. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Bedrijfsgegevens

Friezenstraat 2 B

5249 JS Rosmalen

073-5219049

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.