Zeer vriendelijke communicatie, technisch waarschijnlijk ook prima. Nog geen problemen.

Fijne mensen om zaken mee te doen. Goede sfeer in het bedrijf. Technisch geen opmerkingen.

Vertrouwd

als oude klant vertrouw ik helemaal op deze garage. Vriendelijk personeel

Goede service, vriendelijke mensen !!

Op korte termijn konden m'n banden verwisseld worden zodat ik voor de vriesdagen voorzien was van all-seasonbanden.

uitstekende prettige behandeling

deskundig, komen afspraken na, contacten :vriendelijk, gastvrij en zeer behulpzaam

uitstekende prettige behandeling

Ontvangst is goed en afspraken worden nagekomen

altijd goed.

uitgevoerd zoals afgesproken.

Altijd goede service, altijd tevreden!

Je weet precies van te voren waar je aan toe bent, altijd prettig. Personeel is zeer vriendelijk. En goede service!

Klantvriendelijkheid is prima

Je wordt altijd op een nette mannier te woord gestaan door de werkplaats receptie

Snel geholpen. Vriendelijk personeel. Top garage.

Prima op tijd en binnen budget

Top bedrijf

Gewoon geweldige garage

Je wordt bij Bennie Wilmink.ge op een petfecte en correcte manier geholpen

Een uitstekende ervaring

Ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, ze denken met je mee, je wordt van tevoren ingelicht wat er gaat gebeuren met een beurt en ze zijn eerlijk. Net een andere auto bij hun gekocht zonder de auto te zien maar wel een uitstekende keuze gemaakt en ben heel goed geholpen.

Goed geholpen bij de aankoop van een nieuwe auto.

Ondanks de drukte even snel geïnventariseerd wat onze bedoelingen waren. Gelijk een proefrit kunnen maken en daarna al snel een deal gemaakt. Supersnelle levering van de Eclips. We hadden vanaf het begin al direct een vertrouwd gevoel. Tot nu toe alle lof.

Goed!!

Goed!!

Klein probleempje, netjes opgelost

Na aflevering van mijn nieuwe auto, stond het stuur iets scheef. Auto uitgelijnd, kon er op wachten onder het genot van een kopje koffie en een krant. Nu goed. Snel verholpen.

Vriendelijk, gastvrij, bekwaam en klant gericht

Nieuwe klant bij deze garage, goed en deskundig geholpen bij aankoop nieuwe auto. Alle vertrouwen in de toekomst.

uitstekend

ze hebben lekkere koffie

Vriendelijk, vakbekwaam en flexibel.

Zie bovengenoemde kernwoorden.

Heel fijn

Het is een fijne garage, gemoedelijk, en eerlijk.

Hulpvaardig, deskundig en klantvriendelijk personeel

Al 35 jaar goede ervaring bij de uitvoering en afhandeling van onderhoudsbeurten, reparaties en bij inruil van auto's.

Correct en netjes

Kleine buurt gehad, totaalbedrag valt duurder uit dan verwacht.maar uitleg zal wel kloppen.

Goede service, goede kwaliteit

Prima kwaliteit en service, wel een beetje duur....

Betrouwbare garage met zeer goede service

Onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Goede afspraken. Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Perfect geregeld en alles zoals afgesproken

Prima Zie bovenstaande