Geweldig geholpen aan een prachtige ToyotaRAV4!

Al bij het eerste bezoek klikte het meteen goed met Bram, de verkoper en ook de monteur die even mee kwam kijken naar de auto en de punten waar ik vragen over had, kwam zeer vriendelijk en behulpzaam over. Vandaag bij het ophalen van de auto stond deze prachtig opgesteld en met een welkomstboodschap en bloemetje werd ik zeer gastvrij ontvangen. Alle medewerkers super bedankt! Het was een feestje!

Het was prettig onderhandelen met het verkoopteam.

Het inruilen van onze Yaris voor een nieuwe Yaris Cross verliep uitstekend. Een paar dagen na de levering van de auto werd goede service verleend in de vorm van een uitgebreide en duidelijke uitleg van de instellingen van de auto door de verkoper in het filiaal in Hengelo. Dit omdat een paar dingen mij niet duidelijk waren.

In alle opzichten zeer tevreden

Het geeft ons een goed gevoel om bij de vestiging Hengelo een nieuwe Mitsubishi Eclipse gekocht te hebben. Snelle, adequate en vriendelijke service.

Super vriendelijke personeel

Sinds gisteren rijden we met volle plezier. met onze kersverse PHEV Mitsubishi Eclipse Cross 2024. We zijn sinds begin december 2023 bezig met de aankoop van onze nieuwe auto en kregen super begeleiding van de team en in het bijzoder de heer Jörgen Hartgerink vestigingsmanager Hengelo die heeft de hele procedure tot in de puntjes afgehandeld van de inruil van onze vorige auto tot de prijs afspraak van de nieuwe auto helemaal vlekkeloos en zoals het hoort. Via deze weg willen het hele team van de vestiging Hengelo hartelijk bedanken voor de snelle service en afhandeling. Onze motto is: Zoekt u een betaalbare en betrouwbare auto bedrijf in de Regio Overijssel aarzel dan niet en ga dierct bij Drent Wilink auto bedrijf Hengelo, koffie staat altijd klaar.

Prettige onderneming, vriendelijkheid voorop

Gisteren heb ik mijn occasion opgehaald een Toyota Auris hybrid in Hengelo. Ik ben erg vriendelijk en goed geholpen en heb een goede prijs voor mijn oude auto gekregen. Ben nu over op een automaat, maar alle geduld werd opgebracht om een ander uit te leggen. Uiteraard een proefrondje gemaakt voor de aanschaf. Een bloemetje toe, wat wil een mens nog meer?

Top service!

Top service!

Erg goed geholpen.

Ik heb net mijn auto opgehaald bij Drent Wilmink te Hengelo. Ik ben hier erg goed geholpen en heb een goede inruil prijs voor mijn auto teruggekregen. Ze denken goed met je mee.

1,5 week geleden mijn nieuwe Toyota Yaris cross opgehaald bij Bennie Wilmink in Hengelo. Ben zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben door Bram bij de aanschaf van mijn auto. Vriendelijkheid en behulpzaamheid staat bij deze garage voorop. TOP.

Een betrouwbare partner met fijne mensen, maar mist klantgerichtheid

1e contact zonder afspraak: vriendelijk, eerlijk, geeft compleet beeld van de auto waarin ik interesse toonde 2e contact met afspraak voor proefrit: auto stond klaar, uitleg bediening, evaluatie, waarde inruilauto en offerte binnen ca 1 uur 3e contact met afspraak voor koop: vriendelijk, zakelijk, tevreden koop 4e contact met afspraak voor ophalen auto: hier gaat het helaas mis ophalen moet voor de klant een feestje zijn, maar werd gedoe - auto stond nog niet klaar (aan de oplader) - persoon afspraak was nog bezig, collega neemt na 5? min over - persoon afspraak neemt na paar min alsnog over - na weer 5 min neemt eerdere collega het weer over en moet persoon afspraak andere klant bedienen - collega vertelt uitgebreid over van alles, maar focust niet op afronden van administratie (factuur, vrijwaring, verzekering, vragen van mij) dit loopt dan ook niet goed - persoon afspraak neemt weer over, doet echt zn best! maar verzekering regelen is probleem (lag aan Verzekerings mpij) - feestje wordt (ondanks de mensen) 2,5 uren gedoe, onnodig - paar dagen na ontvangen auto belt persoon afspraak mij om te vragen hoe de auto bevalt. Das dan weer top

Zeer vertrouwd gevoel..

Vandaag mijn "nieuwe" occasion opgehaald bij Drent Wilmink in Hengelo. Jörgen Hartgerink nam alle tijd voor verkoop en uitleg: prima service, het geeft je het gevoel dat je als klant geen nummer bent. Ik blijf daar klant.

Topklasse

Vandaag onze nieuwe Suzuki Ignis opgehaald bij Bennie Wilmink in Hengelo. Het is een feest in deze hectische tijd dat hier nog klant Koning is, en alle tijd voor je wordt genomen. Wij zullen hier in de toekomst zeker weer naar toe gaan. Jorgen blijf zo door gaan en veel succes toegewenst voor de toekomst.

Heel vertrouwd

Wij zijn vandaag in het bezit van onze nieuwe Toyota aygo We zijn sinds kort klant geworden wat een hele fijne dealer en Martin pol is een ontzettend fijne verkoper die ons het gevoel geeft jaren klant te zijn en wat ontzettend leuk dat jullie er werk van maken bij aflevering

Voor onze zoveelste auto van autobedrijf Wilmink zijn wij geweldig geholpen door Jorgen Harterink in de vestiging Hengelo

Uitstekende ervaringen met deze organisatie!

- klantvriendelijk en klantgericht , denken met je mee, oplossingsgericht, correct en vriendelijke, goede sfeer - uitstekende service, goede afwikkeling reparaties - men doet wat beloofd is - staan open voor overleg en onderhandeling - altijd goede ervaringen met de Drent Wilmink bedrijven zowel in Hengelo en Almelo Top autobedrijven ! Aanbevelingswaardig Ga zo door mensen.

Fijne benadering en klantgericht.

Fijn geholpen met de aanschaf van onze Mitsubishi Eclips Cross.

Erg fijne ervaring om hier een auto te kopen.

Zeer deskundige verkopers die alle tijd voor je nemen.

Een paar weken voor de afspraak kreeg ik al een telefoontje waar de auto bleef: bleek dubbel geboekt. Op de dag van onderhoud nogmaals telefoontje waar de autobleef terwijl de auto al in de garage stond.

Zoals het heurt.

Zoals het heurt.

Prima service.

Naast de prima service zeer tevreden over de prettige behandeling van het personeel, met name aan de balie.

Prima service en betrouwbaar

Prima uitleg je voelt je thuis.Waar nodig antwoord op je vragen. Persoonlijke aandacht.Alle lof voor Jurgen

Persoonlijke aandacht van begin tot eind uitstekend

Prima uitleg en geholpen waar nodig was. Betrouwbaar en gemoedelijk. Service uitstekend. Alle lof voor Jurgen.

Persoonlijke aandacht van begin tot eind uitstekend