Klant is koning !

Zeer goede ontvangst, behandeling, voorlichting en aflevering na koop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe leaseauto gekocht; nooit gedacht dat we dat rond zouden kunnen krijgen. Uitstekend voorgelicht en alles uitgelegd gekregen. En ter overbrugging eenzelfde leenauto. Allemaal met voldoende tijd en persoonlijke aandacht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf aanschaf nieuwe auto\r\n\r\nWij zijn super goed geholpen door de mensen van Bennie Wilmink in Hengelo, niets werd je opgedrongen en je kon ook gelijk een proefrit maken in de gewenste auto, ( niet de nieuwe, maar 1 die ervoor gebruikt werd van het merk). Super team bij Bennie Wilmink in Hengelo. Jurgen en collega Super bedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een occasion aangeschaft. Zeer prettig verlopen. Benadering geeft veel vertrouwen. Gehele afwikkeling prima.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaar het contact met autobedrijf Wilmink als zeer prettig Het bedrijf is erg gericht om een goede service te verlenen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zo ontzettend blij met m’n nieuwe auto. Het was een zeer geslaagde zoektocht die mijn verwachtingen 100% heeft overtroffen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net een nieuwe auto opgehaald in Hengelo. Vanaf het 1e gesprek tot de laatste afhandeling erg goed gevoel. Er werd alle tijd voor je genomen, en heerlijke gewone benadering en geen snelle verkooppraatjes. Ga zo door!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service.. zoals je wenst.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vestiging Hengelo

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht in Hengelo .\r\nSuper goed geholpen door Jürgen .

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartelijk ontvangen met lekkere koffie na een lange rit. De verkoper Ramon was uiterst vriendelijk en correct. Hij gaf ons uitgebreid toelichting op alle snufjes van de Eclipse Cross. Testrit gedaan, wat een auto! En we konden al de volgende dag de auto ophalen! Tot slot met bloemen verrast (niet eerder meegemaakt!). Top :-)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, fijne mensen, goede service super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Bennie Wilmink Hengelo! Prima geholpen. Prima service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ontvangst koffie een prima auto verkoper .auto netjes afgeleverd volgens afspraak

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klant vriendelijk, geholpen door verkoper jörgen Hartgerink. Eerlijk en betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf. Een bedrijf waar je fijn geholpen wordt door deskundig personeel.\r\nZe nemen alle tijd voor je en maken waar wat ze zeggen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ruim veertig jaar naar volle tevredenheid onze dealer voor Mitsubishi

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoi, ik heb hier mijn auto ingeruild op een andere auto. \r\nIk ben geholpen door Jörgen. Een eerlijke man die je geen onzin verkoopt. Zegt gewoon waar t op staat en dat vond ik erg prettig. \r\nVandaag de auto opgehaald en alles wat we besproken hadden was tot in de puntjes geregeld.\r\nIk blijf hier zeker voor het onderhoud naar toe gaan. \r\nTOP BEDRIJF.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaring bij inruil auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk , leuke sfeer , alles volgens de afspraak , goed gevoel , lekker koffie en .....\r\nHet kon niet beter ..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen met de aankoop van onze auto. \r\nAlles volgens afspraak en ook de aflevering was perfect!