Hele goede service

Ik word altijd netjes geholpen en de koffie smaakt goed.

Je word altijd prima geholpen

Prima garage, goede service en er is altijd wel een oplossing mogelijk voor welk probleem het ook mag zijn.

Altijd goede service en afspraken worden nagekomen.

Zeer prettig zaken doen

Een nette rolstoel bus gekocht houdt zich goed aan afspraken doet wat hij zegt en meer ...

meer dan uitstekend

Een tweede hands auto gekocht, alle afgesproken punten duidelijk nagekomen. Wij hadden bij een pech geval uitstekende service

Zoals altijd top service

Alles netjes opgelost. Vriendelijk Goede vakkennis

Snel en vriendelijk geholpen. Weten wat ze doen en geven je een goed gevoel

Bandewissel prima uitgevoerd op afgesproken tijd

Geweldige service

Heel klantvriendelijk en flexibel.

Ik ben erg goed geholpen

Waarom

Waarom krijg ik deze vraag om een beoordeling te geven?

Goede service top kwaliteit bedrijf

in een woord zeer tevreden over de reparatie, afhandeling enz.

Mijn ervaring is dat ze betrouwbaar zijn en mee denken

Een goede Garage

Alles weer perfect in orde

Alles na laten kijken, en rijd weer als een zonnetje

Prima bedrijf

Loop al 30 jaar bij Willemsen altijd prima behandeld

Wij zijn zeer tevreden over autobedrijf Willemsen, ze staan altijd klaar, Voeren de beurten keurig uit en melden altijd vooraf als er kosten zijn

Ben klant sinds 1985 en over het algemeen zeer tevreden

De klant staat zeker voorop, de eerste vraag is "wil je Koffie" daarna wat kan ik voor je doen. De reparaties worden over het algemeen snel en vakkundig uitgevoerd. Een klein min puntje wat me laatst gebeurde is: Garage Willemsen is aangesloten bij "mijn garage" daar kun je op internet vooraf zien wat de prijs van bijv. een apk is daarin zie je de prijs van de werkzaamheden incl. btw. Mijn rekening was echter de procenten btw hoger. Heb contact hierover gehad met dhr. Willemsen jr en uitgesproken. De reden was dat er geen tijd was geweest dit aan te passen. Dit is echter een onvolkomenheid die niet past bij garage Willemsen. Verder zegt 35 jaar klant genoeg hoe onze ervaring met dit bedrijf is.

Super service

Fijne garage met super service. Vriendelijke en vakkundig personeel

- Staan altijd voor je klaar - Personeel is vriendelijk - Altijd een leenwagen beschikbaar - Staan voor je klaar als je autopech hebt

super

altijd heel correct - vriendelijk en komen afspraken na!

Een mooi en schoon bedrijf ik kom er al meer dan 40 jaar

je kunt er altijd gelijk terecht je word meteen en netjes geholpen een dikke pluim

Perfecte garage met top service

Perfect team

Altijd goed

Correct, accuraat, vriendelijk en snel.