Super goede service. Staan altijd meteen klaar. En denken goed mee

Top garage

Super bedrijf. Geweldige en persoonlijke service. Meedenkend. Gemoedelijke sfeer. Al jaren trouwe klant. Bedankt en ga zo door!

GOED

GOED EN KLANT VRIENDELIJK

Zeer deskundig

Super vriendelijk en behulpzaam, eerlijk!

Garage Willemsen behoort tot de kopgroep van de eredivisie!

Ik rijd meer dan 55 jaar auto. En daardoor ervaring opgebouwd in en met veel garages. Garage Willemsen hoort wat mij betreft tot de kopgroep. Het belangrijkste is vertrouwen hebben. Bij garage Willemsen heb ik dat gevoel. Het onderhoud en de reparaties aan de verschillende auto’s, alsook de inruil en de aanschaf van nieuwe auto’s zijn altijd tot volle tevredenheid en tegen een eerlijke prijs verlopen. Klantvriendelijkheid staat hoog in hun vaandel en de koffie staat altijd klaar. Paul.

goed bedrijf

fijne mensen en een goede prijs voor de reparatie,s

Zeer goede service en vakmanschap

Zeer vriendelijke en bekwame mensen.

Staan altijd klaar.

Al jaren een bedrijf waar je van op aan kan. Voor advies, aankoop. Maar ook een vakkundige werkplaats.

Klantvriendelijk

Nooit is iets een probleem

Een geweldige garage met geweldige mensen!

Alles is perfect. Goed en gezellig personeel. En natuurlijk vakkundig.

Je wordt bij Willemsen altijd perfect geholpen dor een geweldig team. Dit doen ze al jaren zo. Koffie en een praatje is altijd mogelijk. Ga zo door.

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Ze leveren kwaliteit. Gewoon top!

Top bedrijf

Goede service, betrouwbaar, behulpzame en vaktechnische mensen.

Uitstekend op alle fronten!

Uitstekend op alle fronten

Prima!

Ik ben meer dan tevreden over deze garage: goede service, zeer klantvriendelijk, deskundig personeel, altijd goed geholpen!

Goede service!

Goede service!

Klantvriendelijk eb betrouwbaar

Persoonlijk

Top bedrijf!

Zeer klantvriendelijk

Fijn bedrijf fijne mensen.

Vriendelijk en kundige mensen over de vloer.

Prima service, netjes belletje als zaken duurder worden , evt leenauto beschikbaar en vriendelijk personeel, kwaliteit en prijs goed in Balans

Prima garage.

Nemen de tijd voor je.

Familiebedrijf waar de klant op een 1e plaats staat.

Een no nonsens bedrijf waar de klant centraal staat, waar een eerlijk advies wordt gegeven en geen verkooppraatjes wordt verkocht.

Hele goede service

Ik word altijd netjes geholpen en de koffie smaakt goed.

Je word altijd prima geholpen

Prima garage, goede service en er is altijd wel een oplossing mogelijk voor welk probleem het ook mag zijn.

Ulftseweg 87 A

7064BC Silvolde