Goed gevoel!

Warm welkom, goede koffie, persoonlijk contact, prettig gesprek, deskundig advies, topservice, fijne deal en een geweldige auto rijker! Een zeer tevreden klant!

Prettig en betrouwbaar bedrijf

Ben bij toeval bij De Wildt terecht gekomen, omdat de vorige eigenaar de auto daar in onderhoud had. Heb onderhoud en een aantal reparaties laten uitvoeren, waarbij alles perfect is uitgevoerd tegen een hele redelijke prijs. Communicatie en advies zijn van een hoog niveau.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeggen wat je doet, doen wat je zegt!

Sinds kort klant hier met mijn Lexus CT200H. Na een paar teleurstellende ervaringen bij mijn vorige Lexus dealer zocht ik een betrouwbare garage. De Wildt maakt dit waar, geen flauwekul praten maar goed luisteren en vervolgens klachten oplossen. Ruim voordeliger dan de Lexus dealer, fijne leenauto mee, dik voor elkaar! Aanrader!

Superservice !!!

Zonder een afspraak te maken vanuit Limburg naar De Wildt gereden en zelfs nu in deze Coronatijd toch toegang verleend in de showroom, die eigenlijk afgesloten was. Totaal geen moeite gespaard voor ruimte te maken in de showroom en buiten, zodat ik een proefrit kon maken in mijn mooie zwarte GT86. Na anderhalve week kon ik hem komen ophalen. Totaal rondom gestyld, grote beurt, APK en een volle tank. Ik kreeg ook nog na het weekend een mooi boeket. Kortom.....zoek je een goede Japanse auto, bezoek dan zeker De Wildt in Nieuw Vennep Toppie

Top service

Toen ik het idee kreeg om een Lexus lx 470 te gaan importeren uit de usa nam ik contact op met Rob de Wildt . Hij heeft me van A tot Z ontzorgd. De auto is als nieuw en ik rij er met veel plezier in rond.

Top bedrijf!

Na een net en correct telefoongesprek ben ik verder gaan kijken naar een andere MR2. Het neutrale advies van Autobedrijf de Wildt maakte dat ik toch weer terug kwam bij dit bedrijf. Aanschafprijs leek in eerste instantie hoger dan bij andere bedrijven, maar na analyse bleek dit niet zo te zijn. Ik heb een nette en eerlijke prijs voor mijn Prius gekregen (niet alle bedrijven doen dit) en de MR2 die ik heb aangeschaft werd tot in de puntjes verzorgd. Onder de streep maakt het niet niks uit, maar de service, het vertrouwen en meedenkend vermogen maakt het gewoon leuk om een auto bij Autobedrijf de Wildt uit te zoeken. Geen buikpijn bij een achteraf gebleken gebrek, gewoon ontspannen en leuk. Autobedrijf de Wildt heeft door het nette handelen niet alleen een auto verkocht, maar ook een klant erbij. Onderhoud laat ik graag doen bij een bedrijf waar ik vertrouwen in heb en plezier uitstraalt. Ik zou zeggen, ervaar het zelf. Autobedrijf de Wilt verdient een dikke 10. Michel Verbruggen uit Vinkeveen

Prachtige Toyota Yaris gekocht

Wij hebben een prachtige Toyota Yaris bij Autobedrijf de Wildt gekocht met apk en onderhouds beurt. De aflevering is perfect.Ik kan het iedereen aanraden om daar een auto te kopen Dit team de Wildt gaat ook zéér klantvriendelijk met de mensen om . Zij verdienen een pluim !!!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Eerlijk, duidelijk, hele goede service en zeer klantvriendelijk

Wij hebben Autobedrijf De Wildt als een zeer klantvriendelijk en service gericht autobedrijf leren kennen. De afspraken waren eerlijk en duidelijk en het De Wildt-team heeft alles netjes uitgevoerd.

Geweldige service

Onlangs heb ik een 2e hands toyota yaris hybrid gekocht bij Rob de Wildt en ben er uiterst tevreden mee. Ik heb het gevoel alsof ik in een nieuwe auto rijd. De service en het contact was uitstekend. Ik heb deze garage begin 2019 'ontdekt' en ga er niet meer weg! Ik heb het al eens eerder gemeld: wanneer je gaat voor service en meedenken ben je hier aan het juiste adres.

Super ervaring aankoop 2hands

Auto voor grootouders gekocht, Rob en team hebben dit proces heel professioneel en met heel veel aandacht voor uitleg e.d. begeleid, garage bedrijf is absolute aanrader

• Service N.v.t.

Top service voor mijn Lexus IS 250

Ik was onlangs voor onderhoud aan mijn Lexus IS250 (bj 2006) op zoek naar een bedrijf, gespecialiseerd in het merk Lexus. Ik heb deze gevonden in garage de Wildt te Nieuw-Vennep. Voor een nette prijsstelling in vergelijking met de Lexus dealer hebben ze prima werk afgeleverd en een gratis leenauto meegekregen. Tevens mijn doffe koplampen laten behandelen en zien er weer uit als nieuw! Ik kan deze garage dan ook van harte aanbevelen en kom zeker weer terug voor regulier onderhoud.

al 31 jaar lang een uitermate tevreden klant

Mijn eerste auto (Toyota Starlet uit 1988) kocht mijn vader voor mij bij Huub de Wildt. Omdat ik er altijd vriendelijk en vakkundig werd geholpen bleef ik er klant. Inmiddels heeft zijn zoon Rob de zaak overgenomen en ook hij weet dat de klant centraal staat. Dus heel wat jaren en diverse automodellen verder kan ik Autobedrijf de Wildt met een gerust hart aanbevelen

• Reden bezoek: N.v.t.

Vakkundig en op relaxte manier klantgericht , 100% aan te bevelen

Woon in Den Haag maar ben al 35 jr. klant bij de Wildt Nw. Vennep en heb er inmiddels 7 occasions gekocht . 5 bij Huub en de laatste 2 bij kanjer Rob de Wildt de 3e generatie alweer v.a. 1948 . Zolang blijven bestaan in de polder en daar ver buiten zegt wel wat over het vertrouwen van de klanten en kwaliteit van dit bedrijf . De door mij nu aangeschafte liefhebbers auto LEXUS-430 GS V8 uit 2002 kreeg na aanschaf een sublieme groot onderhoud-beurt .. Distributieriem , waterpomp , bougies , rem-controle , nw. APK en nadat na een week een defecte speaker werd gerepareerd toch ook maar een nw. accu , ONGELOOFLIJK . Alles all-in en 6 mnd. BOVAG-garantie en een goede inruilprijs voor mijn AVENSIS zeker gezien met al het werk aan de LEXUS Zou bij ieder ander bedrijf sterk twijfelen een 17 jr. oude auto aan te schaffen ook al is het dan een LEXUS of TOYOTA . Kan de Wildt autobedrijf zonder schroom bij iedereen aanbevelen . Frans van Lom

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service en fijn persoonlijk contact

Ik heb bij autobedrijf De Wildt een mooie Toyota Corolla Wagon gekocht. Het contact met eigenaar Rob is heel prettig. Hij denkt in alle opzichten goed met je mee en doet er alles aan om je te helpen en een plezierige rijervaring te bezorgen. Ik ken Autobedrijf De Wildt nog maar kort maar ik voel me er nu al helemaal thuis. Ik zie onze relatie voor de komende jaren met veel vertrouwen tegemoet.

Op naar Nieuw-Vennep om mijn bejaarde auto in te ruilen voor een \"nieuwe\" 15 jaar (!) jonge Toyota Corolla 1.6. automaat met, ondanks de leeftijd, een ongelofelijk lage km. stand. Aan de auto hing desondanks een voor mij behoorlijk prijskaartje, maar de Vennepse sloopregeling voor mijn auto en de uitstekende staat waarin de Corolla verkeerde deden mij overstag gaan. Op de eerste de beste dag weigerde de auto echter dienst en na een paar stroomstoten voor de accu reed ik meteen naar garage de Wildt. Na het doormeten van de accu was er twijfel over het wel of niet vervangen ervan, maar ondanks de niet te verklaren oorzaak, werd er toch een nieuwe accu geregeld en kon ik na een kop koffie weer huiswaarts. Over service en garantie gesproken... Ik heb er inmiddels al een aantal ritjes opzitten, en ben in deze korte tijd al een zeer tevreden Toyota-rijder geworden.

Ik ging voor reparatie en schadeherstel aan mijn Toyota Yaris. Het was een hele zoektocht naar de oorzaak waarom de accu steeds leeg liep. De wijze waarop werd meegedacht en de rust die de medewerkers toonden was zeer plezierig. Mijn ervaring: Het is steeds moeilijker om de service te vinden die vroeger zo ‘normaal’ was. Bij deze garage is hij volop aanwezig. Om kosten te sparen werden gebruikte onderdelen gezocht, wat wil je nog meer!?

Mooie auto’s en goede service. Prettig in de bespreking en onderhandeling. Prima aflevering en adviezen Top en zeer tevreden met auto en bedrijf.

Chappeau voor het vertrouwen dat wij hebben ontvangen van dit geweldige autobedrijf

Zeer betrouwbaar bedrijf en een goede service

Super goed geholpen met de aanschaf voor andere auto. klant staat hoog in het vaandel bij hun. Super bedrijf. kan t iedereen aanbevelen als je betrouwbare occasion zoekt met goede service. wij vinden hun een Topper. wij komen uit apeldoorn is niet naast de deur, maar voor goede service en kwaliteit rijden wij graag iets verder.

Uitstekend. Bijzonder klantvriendelijk en service gericht.

Onlangs, na een best lange zoektocht naar een Lexus IS 250, bij Autobedrijf de Wildt terechtgekomen. Daar stond een mooi exemplaar die mijn interesse had. Inmiddels heb ik de auto een aantal weken in mijn bezit. Ik heb een hele aangename ervaring mbt tot deze koop en de hele afwikkeling daarvan. Auto in prima staat afgeleverd en afspraak was afspraak. Een autobedrijf dat in oplossingen denkt in plaats van problemen. Een verademing!!Dank daarvoor beste Rob.

Na mijn eerste mail- en telefonisch contact en mijn eerste bezoek aan dit bedrijf ben ik zeer te spreken!

Een heel fijn familie bedrijf, met veel deskundigheid en een fijne omgang met de klant. Er werd de tijd genomen en de auto is in perfecte staat afgeleverd.