Goede service en fijn persoonlijk contact

Ik heb bij autobedrijf De Wildt een mooie Toyota Corolla Wagon gekocht. Het contact met eigenaar Rob is heel prettig. Hij denkt in alle opzichten goed met je mee en doet er alles aan om je te helpen en een plezierige rijervaring te bezorgen. Ik ken Autobedrijf De Wildt nog maar kort maar ik voel me er nu al helemaal thuis. Ik zie onze relatie voor de komende jaren met veel vertrouwen tegemoet.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op naar Nieuw-Vennep om mijn bejaarde auto in te ruilen voor een \"nieuwe\" 15 jaar (!) jonge Toyota Corolla 1.6. automaat met, ondanks de leeftijd, een ongelofelijk lage km. stand. \r\nAan de auto hing desondanks een voor mij behoorlijk prijskaartje, maar de Vennepse sloopregeling voor mijn auto en de uitstekende staat waarin de Corolla verkeerde deden mij overstag gaan. \r\nOp de eerste de beste dag weigerde de auto echter dienst en na een paar stroomstoten voor de accu reed ik meteen naar garage de Wildt. Na het doormeten van de accu was er twijfel over het wel of niet vervangen ervan, maar ondanks de niet te verklaren oorzaak, werd er toch een nieuwe accu geregeld en kon ik na een kop koffie weer huiswaarts. Over service en garantie gesproken... Ik heb er inmiddels al een aantal ritjes opzitten, en ben in deze korte tijd al een zeer tevreden Toyota-rijder geworden. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ging voor reparatie en schadeherstel aan mijn Toyota Yaris. Het was een hele zoektocht naar de oorzaak waarom de accu steeds leeg liep. De wijze waarop werd meegedacht en de rust die de medewerkers toonden was zeer plezierig. \r\nMijn ervaring: Het is steeds moeilijker om de service te vinden die vroeger zo ‘normaal’ was. Bij deze garage is hij volop aanwezig.\r\nOm kosten te sparen werden gebruikte onderdelen gezocht, wat wil je nog meer!?\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie auto’s en goede service. \r\nPrettig in de bespreking en onderhandeling. \r\nPrima aflevering en adviezen \r\nTop en zeer tevreden met auto en bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Chappeau voor het vertrouwen dat wij hebben ontvangen van dit geweldige autobedrijf\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrouwbaar bedrijf en een goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen met de aanschaf voor andere auto. klant staat hoog in het vaandel bij hun.\r\nSuper bedrijf. kan t iedereen aanbevelen als je betrouwbare occasion zoekt met goede service. wij vinden hun een Topper. wij komen uit apeldoorn is niet naast de deur, maar voor goede service en kwaliteit rijden wij graag iets verder.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend. Bijzonder klantvriendelijk en service gericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs, na een best lange zoektocht naar een Lexus IS 250, bij Autobedrijf de Wildt terechtgekomen. Daar stond een mooi exemplaar die mijn interesse had. Inmiddels heb ik de auto een aantal weken in mijn bezit. Ik heb een hele aangename ervaring mbt tot deze koop en de hele afwikkeling daarvan. Auto in prima staat afgeleverd en afspraak was afspraak. Een autobedrijf dat in oplossingen denkt in plaats van problemen. Een verademing!!Dank daarvoor beste Rob.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na mijn eerste mail- en telefonisch contact en mijn eerste bezoek aan dit bedrijf ben ik zeer te spreken!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel fijn familie bedrijf, met veel deskundigheid en een fijne omgang met de klant. Er werd de tijd genomen en de auto is in perfecte staat afgeleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen, deskundig, geven goed advies. Staan altijd klaar voor je.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb positieve ervaringen. Mijn auto wilde niet meer starten. De Wildt heeft de auto opgehaald, vastgesteld dat dit aan de brandstofpomp lag en deze vervangen. Deze gehele dienstverlening tegen een goede prijs. Ook de tussentijdse communicatie was goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 9, \r\nDe mensen van Autobedrijf de Wildt zijn attent en we zijn uiterst vriendelijk geholpen. Ze komen erg prettig en betrouwbaar over en staan volledig achter hun product.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen zowel bij onderhoud als bij aankoop van een andere auto. Prettig bedrijf, goede communicatie en fijne mensen die er werken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij De Wildt heb ik de auto gevonden en gekocht, die ik mezelf al jaren wens. Ik ben erg kieskeurig, drie keer eerder is de aankoop van een IS200 om diverse redenen mislukt, maar nu heb ik \'m! Ik ben zeer tevreden over de hele gang van zaken, de ontspannen sfeer, totaal niet opdringerig en Rob luistert goed naar de wensen en ideeën van mij als klant. Eindelijk rij ik met een smile van oor tot oor in een prachtige, berefijne Lexus IS200.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier mijn droomauto gevonden, wat een super service en eigenaar Rob luistert goed naar de wensen van de klant. Geen opdringerige verkopers hier of domme verkooppraatjes. Ga zo door met dit mooie autobedrijf! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alsof je in een warm bad stapt. Bij elke bezoek een hartelijke ontvangst vergezeld met een bakkie koffie. Personeel en eigenaar uiterst sympathiek. Service en ontvangst geven een nostalgisch gevoel, al met al een hele prettige garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik word altijd vriendelijk en snel geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en professioneel personeel. Alles keurig geregeld, geen verrassingen. Toezeggingen worden nagekomen, men neemt de tijd voor een klant. Als klant voel je je geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dertig jaar klant zegt genoeg. Mijn ervaringen zijn ronduit positief. Dat geldt zowel in zakelijk als in persoonlijk opzicht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een autobedrijf zoals je je wenst. De sevice staat hoog in het vaandel bij de Wildt. Onze \"nieuwe\" 10 jaar jonge Corolla Verso had wat koppelingsproblemen. Tot twee keer toe aan de computer aangesloten (gratis) om de auto in te leren. Uiteindelijk bleek de koppeling aan vervanging toe te zijn. Dit heeft de Wildt binnen een halve dag opgelost en dat tegen een billijke prijs. kortom super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen augustus 2016 bezocht ik autobedrijf de Wildt in Nieuw Vennep. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Rob de eigenaar van dit familiebedrijf. De auto waarmee ik een proefrit wilde maken stond klaar. Zonder allerlei formulieren te moeten invullen, kon ik de auto meenemen voor gebruik. Dit vertrouwen gaf mij een fijn gevoel en voelt als erg klantvriendelijk. De afhandeling van de aankoop van deze auto is prima verlopen. Het voordeel bij dit bedrijf is ook dat de klant niet de welbekende 650 euro rijklaar kosten hoeft te betalen, maar 250 euro, Op de dag van aankoop lag in het hele land internet ruit en was het nog spannend of het zou lukken om de auto op mijn naam over te schrijven op mijn naam. Rob heeft alles in het werk gesteld om alles toch goed te laten verlopen. \r\nDrie maanden later had ik een onderdeel nodig voor mijn zijspiegel. Deze schade viel niet onder de BOVAG garantie maar is mij toch kosteloos toegstuurd. \r\nDe Toyota Corolla Verso welke ik bij garage de Wildt heb gekocht rijdt echt geweldig en we zijn nog erg blij met deze aankoop die bij deze klantvriendelijke garage is gedaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

Over Autobedrijf De Wildt

Filter op Taal