gemoedelijk

zo blij dat er wat gedaan kon worden aan mijn olie probleem in mijn seat leon. zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, en kon heel snel al de auto brengen, na 4 dagen kon ik hem weer ophalen. aan de vriendelijkheid van deze garage kan menig garage een voorbeeld aan nemen, wat een aardige en nette mensen .

Professioneel. Servicegericht. Zeer tevreden.

Revisie van motor is perfect gegaan. Aardige mensen.

Prettig familie bedrijf

Zeer goed eerlijk en betrouwbaar geholpen zonder het gevoel te krijgen om te willen verkopen

deskundige en zeer correcte service

deskundige en zeer correcte en vriendelijke service

Altijd goed geregeld bij Weijenberg

Ik zou bijna van mijn favoriete merk BMW overstappen naar Audi. Omdat ik daar dan mee naar Weijenberg zou gaan. Voor álles. Met mijn BMW ga ik naar de dealer voor onderhoud. Alleen voor Dat stempeltje van de dealer. Want de rest zou Ramon en zijn team ook perfect kunnen verzorgen. Daarom blijven de wielen en banden beslist wél bij Weijenberg. Zo precies als ze er daar mee omgaan, zie je maar weinig. En dan is het er altijd nog heel leuk en prettig ook. Top-tent!

Top bedrijf

Zeer klant. Vriendelijk Denken in oplossingen

Vertrouwen

Werd door Stijn fijn geholpen en ook na de koop, bij het ophalen van de auto, wederom prettig contact het gaf mij een vertrouwd gevoel. En bij het weggaan nog een mooie bos bloemen meegekregen.

Wij komen uit de Randstad voor een ouderwets goede service en vakkennis

Sinds een jaar of 8 na onze eerste kennismaking komen wij voor onderhoud en aanschaf van onze Audi’s naar Heesch, waar de klant echt nog koning is en waar gerepareerd wordt ipv rucksichtloos vervangen. Mooi bedrijf, eerlijke prijzen en vakbekwame medewerkers.

Zeer vertrouwt bedrijf.

Ik ben al ruim 30 jaar klant bij WEIJENBERG. Een bedrijf met veel vakkennis en goede service.

Prima, goede communicatie en doen wat ze kunnen/ beloven.

Kundige monteurs voor reparaties aan een AUDI A5 cabriolet

De cabriokap van mijn A5 werkte niet meer. Het duurde even voordat de defecte sensor was gevonden maar daarna was eea snel verholpen.

Altyd in voor een praatje Ook bijde verkopers super Werkplaats ook professioneel En een kop koffie erbij Wat wil je nog meer

Slecht.

Slechtste garage bedrijf EVER. Het nakomen van afspraken hebben ze nog nooit van gehoord. We maken een afspraak voor de auto voor 3 dagen, maar die 3 dagen werden vervolgens bijna 3 weken!! De auto heeft merendeels van de tijd daar gestaan, zonder dat er aan werd gewerkt! Er worden teveel auto's tegelijk ingeplant voor onderhoud, wat dit probleem veroorzaakt. En meedenken aan een oplossing HO MAAR! Communicatie blijft uit, en als je vraagt of ze je af en toe een update geven omdat je graag wil weten waar je aan toe bent is de reactie, nee daar beginnen we niet aan.. Schijnbaar is het in hun ogen heel normaal om zo met je klanten om te gaan. Oja en vervolgens ontvang je wel een dikke vette rekening om direct te voldoen anders krijg je je auto niet mee!

goed service en goed advies indien nodig

zie boven

Een beter adres heb ik nog nooit gezien!

Nadat we onlangs in het gelukkige bezit kwamen van een prachtige auto, bleek er toch iets aan de hand te zijn waarbij we voor advies in contact kwamen met dit familiebedrijf. Zeer goed aangeschreven en heldere communicatie, bracht ons zover de reparatie bij hun onder te brengen. Na een korte tijd konden we de auto weer ophalen en ons goede gevoel is zeer zeker waar geworden!! Als je liefde voor de auto hebt kan ik me niet een beter adres voorstellen dan dit! Kortom; zeer, zeer tevreden!! Dank voor jullie fantastische service en fijne contact

Eerste indruk zegt heel veel!

Mijn eerste ervaring met autobedrijf Weijenberg en was meteen goed. Aardig personeel en kon ook snel terecht voor een reguliere onderhoudsbeurt. Kom zeker terug.

Prima bedrijf; fijne mensen

Top-service!

Goede service, denken echt met je mee, vriendelijk en kwaliteitswerk.

Veel te lang geduurd

Wij hebben maandag einde van de dag auto gebracht voor anwb garantie werkzaamheden. Er was precies bekend wat er besteld en dus gerepareerd moest worden. Donderdag maar eens gebeld en toen moesten nog alle werkzaamheden worden uitgevoerd en zelfs (volgens de garage)nog uitgezocht worden wat er besteld moest worden. Uiteindelijk zaterdagochtend kunnen halen. Wij zijn onnodig op kosten gejaagd omdat wij voor die dagen een huurauto moesten inzetten. Zeer kwalijke zaak temeer omdat ze precies wisten wat er besteld moest worden en al een tijdje deze afspraak gepland stond.

Hoi Yvonne, na het plaatsen van de beoordeling heeft Ramon direct contact met jullie opgenomen en uw man gesproken. We begrijpen nu waarom de verwachting anders was dan hoe het uiteindelijk is verlopen. Tijdens het gesprek werd het duidelijk dat het om een misverstand ging. Het is fijn om alles uitgesproken te hebben naar elkaar. Graag zien we een aangepaste beoordeling verschijnen, zoals afgesproken.

Zeer prettig bedrijf, prime service en proffesioneel personeel

Goed geholpen en te woord gestaan. Duidelijke en professionele uitleg.

alles weer uitstekend

Beste service

Super !!

Goed en eerlijk bedrijf

Deskundig en eerlijk.

top service en communicatie

Auto Weijenberg denkt in mogelijkheden en niet in problemen, dat waardeer ik enorm als klant.

Service met een grote S!

De grote S van Super is van toepassing op de service die Weijenberg aan ons als klant levert. Laatst weer, bandenwissel en APK keuring, waarbij het de automonteur opviel dat er toch ook op zeer korte termijn een beurt nodig was. Meteen uitvoeren? Dat scheelt tijd en is dus voordeliger. Prima actie Weijenberg!