goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar een nieuwe Karl gekocht. Correct en deskundig geholpen, ook met inruil van onze auto. Tot op heden heel veel lof over de service. We hopen er nog lang te komen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf keurig bedrijf en afspraak is afspraak\r\nAlles correct volgens afspraak uitgevoerd\r\nEr wordt alle tijd genomen, veel info gegeven en gelegenheid voor vragen, proefrit etc\r\nAardige mensen, bekwaam en prachtige auto; waar voor m\'n geld\r\nKon merken dat de verkoper zeer bekwaam/deskundig was en geen verkooppraatje hield\r\nEcht een prima ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een nette correcte verkoper, die alle vragen uit zijn hoofd wist te beantwoorden ook de hele lastige !\r\ndeze kende tevens de gehele bediening van de boord computer uit zijn hoofd! en liet ons dus het gemiddeld gebruik van de auto zo zien.\r\nOok de vragen via de telefoon werden netjes beantwoord, we kwamen van ver en deze mensen hebben ons keurig geholpen oa met het aanvragen van deel 3 en verkoop nummer van onze ingeruilde auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn heel erg tevreden dhr van baal nogmaals heel hartelijk dank voor de goede service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier een opel mokka gekocht en ben op een vriendelijke en deskundige manier geholpen . Ook de afspraak van levering zijn goed nagekomen.Al met al een keurig bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben superblij met mijn Opel Karl.\r\nToine: Dank je wel voor de goede service.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik bestelde een antenne maar de prijs wisten ze niet precies.Maar als het hoger was dan 20 euro zouden ze bellen.toen ik hem ging halen was hij idd 19,35.vond het achteraf vrij prijzig en nu keek ik op internet en inderdaad elders veel goedkoper,dus noit meer heen.ik had verwacht dat mij dan wel een ander advies was gegeven en bij thuiskomst blijkt dat ik de voet ook nog moet vervangen dus dubbel balen.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Geachte heer Mechelen, Erg vervelend dat u niet tevreden bent met de levering van een door u besteld onderdeel. Op uw verzoek hebben wij vooraf prijsopgave gedaan van een antenne en deze ook voor die prijs ( onder de € 20,-) geleverd. Dat u achteraf, elders op internet in het "alternatieve" circuit voordeliger uit bent is wellicht mogelijk. U heeft er voor gekozen om bij de officiële dealer een origineel onderdeel te bestellen, dat hebben wij u ook geleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, een nette afhandeling en bereid om net dat stapje extra te zetten om de klanten met een tevreden gevoel naar huis te laten gaan ben zeer tevreden en zal ook niet de laatste keer zijn dat ik hier ben geweest echt een aanrader

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo nou weet niet waar die 10 en vandaan komen ik rij met mijn opel corsa naar weterings opel garage mijn claxon deed het niet ze hadden even gekeken en ja dat koste me 145 euro om te laten maken vondt dat veel geld kom ik bij een beunhaas terecht moest 20 euro betalen 3 minuten en de claxon was gemaakt dus voelde me goed genaaid zullen we maar zeggen
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ivm met de aanschaf van een ruime gezinsauto hebben we het internet afgestruind en onze keuze laten vallen op de Opel Insignia. Gezien het feit dat we er weer jaren mee vooruit willen hadden we besloten dat de auto aan een aantal specifieke voorwaarden moest voldoen. Enkele voorwaarden waren een relatief lage kilometerstand, eerste eigenaar, weinig gebruikersporen, dealer onderhouden en niet ouder dan vijf jaar. Tevens moest de auto een caravan van 1400kg kunnen trekken en voorzien zijn van stoelverwarming en xenonverlichting.\r\n\r\nDoor onze voorwaarden viel de keuze op de Opel Insignia Sport tourer Cosmo. Het aanbod werd door onze voorwaarden beperkter, maar toch hadden twee Opeldealers er een staan. Autobedrijf Weterings was er een van. Het bedrijf heeft goede reviews, goede uitstraling en de advertentie liet aan duidelijkheid niets te wensen over. Derhalve telefonisch contact opgenomen en afgesproken om foto\'s van onze inruilauto op te sturen. We wilde namelijk eerst weten of de inruilprijs ruimte biedt voor een goede onderhandeling. Na enkele mails heen en weer een afspraak gemaakt voor de proefrit.\r\n\r\nOp de dag van de proefrit stond onze auto echter met pech aan de airco bij de hondadealer. Dit van te voren telefonisch aangegeven en het was geen probleem. In Gilze een proefrit gemaakt en een goede deal gesloten! Het bedrijf en zowel eigenaar Toine Weterings als medewerker Bernard van Baal stralen betrouwbaarheid uit. Er wordt echt de tijd voor je genomen en naar je wensen geluisterd. Zeker gezien het feit dat we een auto bij een bedrijf op afstand kopen is vertrouwen heel belangrijk. Dit vertrouwen is niet beschaamd. Op de dag van levering werd aangegeven dat ze de schijfremmen en blokken van de voorwielen bij de afleverbeurt hadden vervangen, want deze waren bijna aan vervanging toe. Kijk dat noemen we nu echte service!\r\n\r\nZie je een mooie occasion bij dit bedrijf dan raden we je echt aan om te gaan kijken!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben per toeval bij Opel Weterings terechtgekomen door een Insignia die er te koop stond. Het is een kleine Opeldealer waar de mensen nog werken met hart voor het bedrijf. Dit veel liever dan een dealer waar 10 van die stropdassen rondlopen. Auto\'s die er stonden zagen er allemaal goed uit voor geen verkeerde prijs. Ik zou zeggen.....TOP.....ga zo door ! Voor het afleveren van mijn auto werd ruim de tijd genomen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geweldig klantvriendelijk, deskundig en betrouwbaar bedrijf!!

voldoende, een redelijke ervaring

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben sinds 1 maand klant en heb nog geen ervaring met dit bedrijf buiten de verkoop van een auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar positieve ervaringen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service,klant vriendelijk.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige ervaring gehad bij aanschaf gebruikte auto: bij aankoopgesprek zijn er goede afspraken te maken, deze worden nagekomen. Er werd ruim de tijd genomen om kenteken etc in orde te maken en het geven van uitgebreide instructie van de auto. Een poetsbeurt de ochtend voor aflevering en een bos bloemen maakten het af.\r\n\r\nPrettig adres om zaken mee te doen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jarenlang klant: geweldige service en klantvriendelijkheid, eerlijke prijzen én eerlijkheid. Hoop nog lang klant te zijn van deze fijne garage.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig.\r\nEr wordt veel tijd uitgetrokken voor het geven van ter zaken doende informatie en het beantwoorden van vragen.\r\nJe wordt op een correcte en voorkomende manier benaderd en behandeld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nog toe zeer tevreden met de aanschaf van een opel zafira.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Flexibel en klantvriendelijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij vinden het iedereen aan te raden \r\nwij zijn zeer tevreden