• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een gebruikte Auto gekocht erg tevreden auto netjes afgeleverd, prima\r\nAlleen heb ik op 1 juli een mail gestuurde betreft witte kenteken plaat, helaas heb ik daar nog geen reactie op \r\nmogen ontvangen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoekt je een goede opel garage dan is dit nummer 1 van brabant echt top en vakkundig personeel\r\nIk kan het iedereen aanraden👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf September 2018 kochten wij een gebruikte Opel Agila bij Weterings. Prettig en duidelijk geholpen door een niet opdringerige en ter zake kundige heer van Baal. De inruilprijs voor onze oude auto was niet super maar wel reëel. Aangezien de vraagprijs voor de Agila ook heel reëel was besloten wij tot aankoop.\r\nService? Afgesproken bij de aankoop was dat de voorbanden vervangen zouden worden. Bij aflevering bleek de auto van vier nieuwe banden te zijn voorzien. “U heeft net een andere auto gekocht, het is niet prettig als U dan over een half jaar weer nieuwe banden moet gaan kopen” werd gezegd. \r\nEen kleine met een kwastje bijgewerkte lakschade waar wij verder geen moeite hadden bleek bij aflevering toch nog maar met de verfspuit bijgewerkt te zijn. “Dat ziet er toch veel beter uit” was de opmerking.\r\n\r\nDe auto voldoet prima en net voor de afloop van de BOVAG-garantieperiode zijn we nog even terug geweest in Gilze omdat de achterklep niet goed open bleef staan en een achterdeur niet helemaal recht hing. \r\nDaar werd meteen en zonder zeuren een afspraak voor gemaakt. Een week later waren de gasveren van de achterklep vernieuwd en hing de achterdeur weer zoals hij moest hangen. Een kapotte sleutel, die wij zelf hadden laten vallen, werd ook meteen gerepareerd. Kosten? “Niets meneer, dat hoort bij onze service!”.\r\n\r\n\r\nWij zijn erg blij met die SERVICE en kunnen de firma Weterings van harte aanbevelen.\r\n\r\nPS Later hoorden wij van kennissen dat dit soort zaken helemaal niet onder BOVAG-garantie valt, des te opvallender dus dat garagebedrijf Weterings hier geen enkel probleem van maakte!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week onze nieuwe corsa opgehaald echt perfect ontvangen. Erg klantvriendelijk en niet te opdringerig. Perfect ga zo door

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo ik ben hier voor de eerste keer geweest\r\nMet mij auto,En werdt gelijk goed en vriendelijk ontvangen goede service echt top \r\nGa zo door

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waardeloze service en onbeschofte behandeling!\r\n\r\nOp 23-04-18 heb ik bij garage Weterings een afspraak gemaakt om mijn winterbanden te laten verwisselen en een onderhoudsbeurt te laten uitvoeren. Deze werkzaamheden zouden op 04-05-18 worden uitgevoerd. In overleg heb ik afgesproken dat ik mijn auto op donderdag 03-05-18 zou komen brengen en dat ik de beschikking zou hebben over een leenauto. \r\n\r\nToen ik donderdag 03-05-18 bij garage Weterings mijn auto kwam afleveren werd mij door Toine Weterings op ronduit onbeschofte manier medegedeeld dat er geen leenauto beschikbaar was en dat hij niets voor mij kon betekenen. Ik had gewoon pech en dat er afspraken waren gemaakt interesseerde hem helemaal niets. \r\n\r\nToine wilde niet in oplossingen denken en dat terwijl de fout te wijten is aan de slechte interne communicatie bij garage Weterings. Ik moest maar naar een andere garage gaan. Kortom Toine maakte van zijn probleem mijn probleem.\r\n\r\nIk ben maar naar buiten gelopen om e.e.a. te laten bezinken en ben daarna opnieuw naar binnen gelopen omdat ik de reactie van Toine niet goed kon begrijpen. Ik heb hem nogmaals gevraagd of het voor hem normaal is om klanten op deze manier te behandelen. Zijn reactie was nog steeds hetzelfde “ik kan niets voor je doen”. Hij zei dit zonder blikken of blozen. Dat ik hierdoor mijn eigen afspraken moest verzetten en annuleren interesseerde hem helemaal niets.\r\n\r\nTja stel je eens voor dat je als garagehouder iemand netjes te woord moet staan en kan meedenken in oplossingen. Het ergste van alles was nog dat hij er totaal niets om gaf hoe ik mijzelf voelde. Hoe hard en gevoelloos ben je dan. \r\n\r\nIk ben klant bij garage Weterings geweest en heb diverse reparaties en onderhoudsbeurten aan mijn auto laten uitvoeren maar mij zien ze hier nooit meer terug. \r\n\r\nVoor service-, klant-, en oplossingsgerichtheid zul je toch echt naar een andere garage moeten gaan. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar een nieuwe Karl gekocht. Correct en deskundig geholpen, ook met inruil van onze auto. Tot op heden heel veel lof over de service. We hopen er nog lang te komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf keurig bedrijf en afspraak is afspraak\r\nAlles correct volgens afspraak uitgevoerd\r\nEr wordt alle tijd genomen, veel info gegeven en gelegenheid voor vragen, proefrit etc\r\nAardige mensen, bekwaam en prachtige auto; waar voor m\'n geld\r\nKon merken dat de verkoper zeer bekwaam/deskundig was en geen verkooppraatje hield\r\nEcht een prima ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een nette correcte verkoper, die alle vragen uit zijn hoofd wist te beantwoorden ook de hele lastige !\r\ndeze kende tevens de gehele bediening van de boord computer uit zijn hoofd! en liet ons dus het gemiddeld gebruik van de auto zo zien.\r\nOok de vragen via de telefoon werden netjes beantwoord, we kwamen van ver en deze mensen hebben ons keurig geholpen oa met het aanvragen van deel 3 en verkoop nummer van onze ingeruilde auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn heel erg tevreden dhr van baal nogmaals heel hartelijk dank voor de goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier een opel mokka gekocht en ben op een vriendelijke en deskundige manier geholpen . Ook de afspraak van levering zijn goed nagekomen.Al met al een keurig bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben superblij met mijn Opel Karl.\r\nToine: Dank je wel voor de goede service.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik bestelde een antenne maar de prijs wisten ze niet precies.Maar als het hoger was dan 20 euro zouden ze bellen.toen ik hem ging halen was hij idd 19,35.vond het achteraf vrij prijzig en nu keek ik op internet en inderdaad elders veel goedkoper,dus noit meer heen.ik had verwacht dat mij dan wel een ander advies was gegeven en bij thuiskomst blijkt dat ik de voet ook nog moet vervangen dus dubbel balen.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Geachte heer Mechelen, Erg vervelend dat u niet tevreden bent met de levering van een door u besteld onderdeel. Op uw verzoek hebben wij vooraf prijsopgave gedaan van een antenne en deze ook voor die prijs ( onder de € 20,-) geleverd. Dat u achteraf, elders op internet in het "alternatieve" circuit voordeliger uit bent is wellicht mogelijk. U heeft er voor gekozen om bij de officiële dealer een origineel onderdeel te bestellen, dat hebben wij u ook geleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, een nette afhandeling en bereid om net dat stapje extra te zetten om de klanten met een tevreden gevoel naar huis te laten gaan ben zeer tevreden en zal ook niet de laatste keer zijn dat ik hier ben geweest echt een aanrader

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo nou weet niet waar die 10 en vandaan komen ik rij met mijn opel corsa naar weterings opel garage mijn claxon deed het niet ze hadden even gekeken en ja dat koste me 145 euro om te laten maken vondt dat veel geld kom ik bij een beunhaas terecht moest 20 euro betalen 3 minuten en de claxon was gemaakt dus voelde me goed genaaid zullen we maar zeggen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ivm met de aanschaf van een ruime gezinsauto hebben we het internet afgestruind en onze keuze laten vallen op de Opel Insignia. Gezien het feit dat we er weer jaren mee vooruit willen hadden we besloten dat de auto aan een aantal specifieke voorwaarden moest voldoen. Enkele voorwaarden waren een relatief lage kilometerstand, eerste eigenaar, weinig gebruikersporen, dealer onderhouden en niet ouder dan vijf jaar. Tevens moest de auto een caravan van 1400kg kunnen trekken en voorzien zijn van stoelverwarming en xenonverlichting.\r\n\r\nDoor onze voorwaarden viel de keuze op de Opel Insignia Sport tourer Cosmo. Het aanbod werd door onze voorwaarden beperkter, maar toch hadden twee Opeldealers er een staan. Autobedrijf Weterings was er een van. Het bedrijf heeft goede reviews, goede uitstraling en de advertentie liet aan duidelijkheid niets te wensen over. Derhalve telefonisch contact opgenomen en afgesproken om foto\'s van onze inruilauto op te sturen. We wilde namelijk eerst weten of de inruilprijs ruimte biedt voor een goede onderhandeling. Na enkele mails heen en weer een afspraak gemaakt voor de proefrit.\r\n\r\nOp de dag van de proefrit stond onze auto echter met pech aan de airco bij de hondadealer. Dit van te voren telefonisch aangegeven en het was geen probleem. In Gilze een proefrit gemaakt en een goede deal gesloten! Het bedrijf en zowel eigenaar Toine Weterings als medewerker Bernard van Baal stralen betrouwbaarheid uit. Er wordt echt de tijd voor je genomen en naar je wensen geluisterd. Zeker gezien het feit dat we een auto bij een bedrijf op afstand kopen is vertrouwen heel belangrijk. Dit vertrouwen is niet beschaamd. Op de dag van levering werd aangegeven dat ze de schijfremmen en blokken van de voorwielen bij de afleverbeurt hadden vervangen, want deze waren bijna aan vervanging toe. Kijk dat noemen we nu echte service!\r\n\r\nZie je een mooie occasion bij dit bedrijf dan raden we je echt aan om te gaan kijken!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben per toeval bij Opel Weterings terechtgekomen door een Insignia die er te koop stond. Het is een kleine Opeldealer waar de mensen nog werken met hart voor het bedrijf. Dit veel liever dan een dealer waar 10 van die stropdassen rondlopen. Auto\'s die er stonden zagen er allemaal goed uit voor geen verkeerde prijs. Ik zou zeggen.....TOP.....ga zo door ! Voor het afleveren van mijn auto werd ruim de tijd genomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geweldig klantvriendelijk, deskundig en betrouwbaar bedrijf!!

voldoende, een redelijke ervaring

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben sinds 1 maand klant en heb nog geen ervaring met dit bedrijf buiten de verkoop van een auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar positieve ervaringen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service,klant vriendelijk.