Keurig net bedrijf met goede service

mijn ervaring was goed.

Ben heel goed geholpen . zeer vriendelijk en behulpzaam .

service zeer goed .

Opel mokka gekocht automaat, Na twee maanden accu stuk na 5 maanden rubber van de deurstijl los geschuurd. Bellen en een afspraak gemaakt accu vernieuwt. rubber van de portier gebel door hun besteld en vernieuwt. Ben zeer tevreden fijne monteurs balie medewerker goed.

Uitstekende service en vriendelijk mensen

Receptionist Peter heeft service hoog in het vaandel staan. Komt afspraak na en tijdens het onderhoud kreeg ik nog gratis een Leenauto mee ook (benzine moesten we uiteraard wel betalen). Prima garage!

Uitstekend geholpen.

Fantastische autodealer, wordt naar tevredenheid geholpen. Occasion gekocht en alle punten zijn keurig verholpen. Deze autodealer is zeker het aanraden waard. Dank u wel voor het vertrouwen. Vriendelijke groet: Toon en Jacqueline de Bruin

Zeer klant vriendelijk nemen de tijd voor je . Goede prijs als je een auto inlever,bij de aanschaft van een andere auto. Wij zijn zeer tevreden over dit auto bedrijf kan niet anders zeggen.

Top garantie !

Net buiten de garantie had ik de airco voor het eerst nodig. Werkte niet! Dat is balen. Naar de garage. Peter en Arian stonden meteen voor mij klaar. Was toch het e.a. niet helemaal top en moest vervangen worden. Is allemaal netjes onder garantie hersteld ! ! ! Dat noem ik pas service !

wederom uitstekend geholpen

Was op zoek naar een nieuwere auto. Helaas hadden ze niks staan bij Autoweterings wat aan mijn criteria voldeed. Ergens anders een auto gevonden en deze laten leveren door Autoweterings. Kwestie van vertrouwen en het hun gunnen! Ga zo door Toine en heel team Weterings!! Kom zeker terug voor het onderhoud wat ook altijd goed is met een duidelijke uitleg zowel vooraf als bij het ophalen!

Snelle en vriendelijke service

Werd na het melden van mijn kapotte cd speler snel en netjes geholpen. Het personeel was heel vriendelijk

Niet bekend

Wegens Carona ziekte nog niet bekend ik heb nog steeds niet getankt zo weinig gereden

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een gebruikte Auto gekocht erg tevreden auto netjes afgeleverd, prima\r\nAlleen heb ik op 1 juli een mail gestuurde betreft witte kenteken plaat, helaas heb ik daar nog geen reactie op \r\nmogen ontvangen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoekt je een goede opel garage dan is dit nummer 1 van brabant echt top en vakkundig personeel\r\nIk kan het iedereen aanraden👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf September 2018 kochten wij een gebruikte Opel Agila bij Weterings. Prettig en duidelijk geholpen door een niet opdringerige en ter zake kundige heer van Baal. De inruilprijs voor onze oude auto was niet super maar wel reëel. Aangezien de vraagprijs voor de Agila ook heel reëel was besloten wij tot aankoop.\r\nService? Afgesproken bij de aankoop was dat de voorbanden vervangen zouden worden. Bij aflevering bleek de auto van vier nieuwe banden te zijn voorzien. “U heeft net een andere auto gekocht, het is niet prettig als U dan over een half jaar weer nieuwe banden moet gaan kopen” werd gezegd. \r\nEen kleine met een kwastje bijgewerkte lakschade waar wij verder geen moeite hadden bleek bij aflevering toch nog maar met de verfspuit bijgewerkt te zijn. “Dat ziet er toch veel beter uit” was de opmerking.\r\n\r\nDe auto voldoet prima en net voor de afloop van de BOVAG-garantieperiode zijn we nog even terug geweest in Gilze omdat de achterklep niet goed open bleef staan en een achterdeur niet helemaal recht hing. \r\nDaar werd meteen en zonder zeuren een afspraak voor gemaakt. Een week later waren de gasveren van de achterklep vernieuwd en hing de achterdeur weer zoals hij moest hangen. Een kapotte sleutel, die wij zelf hadden laten vallen, werd ook meteen gerepareerd. Kosten? “Niets meneer, dat hoort bij onze service!”.\r\n\r\n\r\nWij zijn erg blij met die SERVICE en kunnen de firma Weterings van harte aanbevelen.\r\n\r\nPS Later hoorden wij van kennissen dat dit soort zaken helemaal niet onder BOVAG-garantie valt, des te opvallender dus dat garagebedrijf Weterings hier geen enkel probleem van maakte!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week onze nieuwe corsa opgehaald echt perfect ontvangen. Erg klantvriendelijk en niet te opdringerig. Perfect ga zo door

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo ik ben hier voor de eerste keer geweest\r\nMet mij auto,En werdt gelijk goed en vriendelijk ontvangen goede service echt top \r\nGa zo door

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waardeloze service en onbeschofte behandeling!\r\n\r\nOp 23-04-18 heb ik bij garage Weterings een afspraak gemaakt om mijn winterbanden te laten verwisselen en een onderhoudsbeurt te laten uitvoeren. Deze werkzaamheden zouden op 04-05-18 worden uitgevoerd. In overleg heb ik afgesproken dat ik mijn auto op donderdag 03-05-18 zou komen brengen en dat ik de beschikking zou hebben over een leenauto. \r\n\r\nToen ik donderdag 03-05-18 bij garage Weterings mijn auto kwam afleveren werd mij door Toine Weterings op ronduit onbeschofte manier medegedeeld dat er geen leenauto beschikbaar was en dat hij niets voor mij kon betekenen. Ik had gewoon pech en dat er afspraken waren gemaakt interesseerde hem helemaal niets. \r\n\r\nToine wilde niet in oplossingen denken en dat terwijl de fout te wijten is aan de slechte interne communicatie bij garage Weterings. Ik moest maar naar een andere garage gaan. Kortom Toine maakte van zijn probleem mijn probleem.\r\n\r\nIk ben maar naar buiten gelopen om e.e.a. te laten bezinken en ben daarna opnieuw naar binnen gelopen omdat ik de reactie van Toine niet goed kon begrijpen. Ik heb hem nogmaals gevraagd of het voor hem normaal is om klanten op deze manier te behandelen. Zijn reactie was nog steeds hetzelfde “ik kan niets voor je doen”. Hij zei dit zonder blikken of blozen. Dat ik hierdoor mijn eigen afspraken moest verzetten en annuleren interesseerde hem helemaal niets.\r\n\r\nTja stel je eens voor dat je als garagehouder iemand netjes te woord moet staan en kan meedenken in oplossingen. Het ergste van alles was nog dat hij er totaal niets om gaf hoe ik mijzelf voelde. Hoe hard en gevoelloos ben je dan. \r\n\r\nIk ben klant bij garage Weterings geweest en heb diverse reparaties en onderhoudsbeurten aan mijn auto laten uitvoeren maar mij zien ze hier nooit meer terug. \r\n\r\nVoor service-, klant-, en oplossingsgerichtheid zul je toch echt naar een andere garage moeten gaan. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar een nieuwe Karl gekocht. Correct en deskundig geholpen, ook met inruil van onze auto. Tot op heden heel veel lof over de service. We hopen er nog lang te komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf keurig bedrijf en afspraak is afspraak\r\nAlles correct volgens afspraak uitgevoerd\r\nEr wordt alle tijd genomen, veel info gegeven en gelegenheid voor vragen, proefrit etc\r\nAardige mensen, bekwaam en prachtige auto; waar voor m\'n geld\r\nKon merken dat de verkoper zeer bekwaam/deskundig was en geen verkooppraatje hield\r\nEcht een prima ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een nette correcte verkoper, die alle vragen uit zijn hoofd wist te beantwoorden ook de hele lastige !\r\ndeze kende tevens de gehele bediening van de boord computer uit zijn hoofd! en liet ons dus het gemiddeld gebruik van de auto zo zien.\r\nOok de vragen via de telefoon werden netjes beantwoord, we kwamen van ver en deze mensen hebben ons keurig geholpen oa met het aanvragen van deel 3 en verkoop nummer van onze ingeruilde auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn heel erg tevreden dhr van baal nogmaals heel hartelijk dank voor de goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier een opel mokka gekocht en ben op een vriendelijke en deskundige manier geholpen . Ook de afspraak van levering zijn goed nagekomen.Al met al een keurig bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben superblij met mijn Opel Karl.\r\nToine: Dank je wel voor de goede service.