Gewoon TOP!!

Ik had veel onkosten aan oude auto, dus op zoek naar andere auto. Kwam op internet meriva tegen. Mn verhaal gedaan waarom op zoek naar andere auto. Na mum van tijd overeen met prijs. Afgeleverd met beurt en volle tank. Rij er nu 2 maanden in en nog tevreden. Topgarage!

Of het nu gaat om aankoop van een auto, of voor onderhoud, ze staan altijd voor je klaar. Een hele fijne garage. Blij dat ik daar voor alles terecht kan en uitstekend geholpen word. Door aardige, eerlijke en heel vakkundige mensen. Top service

Top autobedrijf

Wat een eerlijk autobedrijf,heb een Top auto daar vorige maand gekocht perfecte uitleg en een fantastische service zou iedereen daar aanbevelen

Uitstekend en klantvriendelijk

Altijd volledige aandacht en hulp. Zeer klantvriendelijk en correct.

Meer dan de moeite waard om voor om te rijden

Ik was op zoek naar een specifieke auto en deze vond ik bij Autobedrijf Sinke te Goes. Eerlijke en "doe maar normaal mentaliteit" van dhr. Sinke deden mede tot besluit van de aankoop. De groen metallic Opel Meriva is grandioos en is als nieuw opgeleverd. Super gepoetst, grote beurt en volle tank. Dit kost bij 9 van de 10 garages € 700 a € 1000+ want die denken in pakketten. Nee dhr. Sinke vind dat dit gewoon hoort en zo lever je dus een auto af. Het is dat het te ver is om het onderhoud ook in Goes te laten plaats vinden, want anders had ik het subiet gedaan ook al ben ik tevreden met mijn eigen garage. De monteurs van mijn garage vonden de prijs voor de Meriva beslist niet te duur en een puike auto! Goed zaken doen met Autobedrijf Sinke te Goes in Zeeland

Prima garage

Ik heb hier goede ervaringen mee,2 X een auto gekocht en in onderhoud.mensen met verstand van auto's. Goede service.

Vakkundig, klantgericht; keurige, schone werkplaats en showroom en altijd een duidelijk en eerlijk advies. Dit bedrijf komt ook echt de verkeersveiligheid en dus ook je portemonnaie ten goede. Perfecte begeleiding bij aankoop.

Perfect, betrouwbaar, bedrijf! Zeer goede service. Scherpe prijzen en zeer vriendelijk personeel. Aan te bevelen!

Een prettig bedrijf, klantvriendelijk goede service. Hebben al 3autos bij sinke gekocht naar alle tevredenheid.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Autobedrijf sinke v.o.f. goes staat altijd voor je klaar. En een hele goede service , echt een top bedrijf.

Goede service en goed zaken kunnen doen. Ben zeer blij met de aanschaf van deze Opel Corsa Cosmo.

uitstekende service goede aflevering prettig zakendoen.

Hier ben je KLANT en geen NUMMER. Er wordt alle tijd voor je genomen wat heel prettig is met een goede uitleg. Mijn auto had een beurt nodig plus APK en een reparatie aan mijn dak ( Astra twintop ) Ik werd netjes op de hoogte gehouden met de gang van zaken. Reparatie is naar alle tevredenheid uitgevoerd. PS. De koffie is ook goed.

Ik ben super tevreden over dit bedrijf,u verdient van mij een dikke 10. ik ben super blij met mijn bijna nieuwe auto. geweldig mensen ga zo door. lieve groet Bianca.

Of het nu gaat om onderhoud, reparatie of aan/verkoop dit is een goede betrouwbare en eerlijke garage met fijne vakkundige mensen die oog hebben voor de wensen van de klant. Als klant voel ik me dankbaar dat ik bij hun terecht kan.

Zeer vriendelijke mensen,ontspannen in de omgang.Je bent snel op het punt \"ik voel mij thuis\".Allemaal zeer netjes,de showroom,garage,toi- letten.En natuurlijk de aankoop van de auto,niet opdringend,alle tijd gevend,en zeer deskundig.Ben blij dat wij onze keus op autobedrijf SINKE hebben laten vallen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Mooi bedrijf,goede monteurs en snelle service. De kundigheid van het bedrijf staat hoog in het vaandel,ze zijn niet voor 1 gat gevallen toppie. Wat mij ook op viel is, dat als er een auto wordt binnen gereden stapt de monteur in de auto in kwestie, zonder dat de stoel wordt beschermd voor olie/en of andere spullen die aan de overal van de monteur zitten. Ja prijs/kwaliteit, ja als er veel te sleutelen valt( moeilijke reparatie\'s ) is de rekening ook hoger. Ik heb nog wel een puntje van aandacht, als je een auto mee krijgt ( leen auto ) zorg dan wel dat die schoon is, ja de binnen kant en voor al het stuur en de stoel.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Reden bezoek Andere reden

Autobedrijf Sinke geeft goede sevice, en je kan altijd terecht voor een vraag en onderhoud na afspraak.

prettig zaken doen. Bij storing snel geholpen. ze staan altijd voor je klaar. Deze garage is zeker aan te bevelen

Pretiig bedrijf. Snel even tussendoor geholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel