Zeer reëel en kundig.

Recent samen met mijn dochter een auto aangeschaft bij Bert de Vries. Uitstekend geholpen en geen ellenlange onderhandelingen. Gewoon een eerlijk en reëel inruilbod en snelle afhandeling. Voor ons een eindje uit de buurt, maar prima ervaring

gewoon een top garage

Je wordt er netjes te woord gestaan ,en hij zeg waar je staat,met ander woorden; hij maakt het niet mooier dan het is, gewoon super eerlijk op de man af. De prijs & service is het bewijs. De klant is hier [ of wordt hier] nog met veel of weinig € als koning behandeld.

Geweldige service

Heb laatst een abarth 595 gekocht. Alles was in de puntjes verzorgd. Zeer klantvriendelijk, tijd voor een praatje en de auto Gaat pas de deur uit als alles goed is. Zelfs een kleine beschadiging aan de velg wordt verholpen. Mag zelfs de sportuitlaat laten vervangen door de originele Als ie niet bevalt. Bert de Vries heeft er een nieuwe klant bij uit buurmalsen.

Bedankt voor je leuke bericht, we wensen jullie veel veilige kilometers! (vooral naar Italie)

Ik heb een Peugeot 206 CC bij Dhr. de Vries gekocht. Hij is al zijn afspraken die we gemaakt hadden nagekomen. Zelfs meer dan dat want hij heeft er alles aan gedaan om de auto goed mee te geven al gaf dat voor hem meer kosten. Er zijn weinig garagehouderes die de zaken zo goed en netjes afhandelen als hier. Echt een aanrader.

Dank je wel voor je leuke bericht!

Pech onderweg. Heel goede ervaring. Goede service. Auto zaterdag verstuiver kapot. Maandag om 15.00 klaar.

sept 2017 bij toeval Peugeot cc cabrio gekocht bij Bert de Vries. zelfs na sluitingstijd op Zaterdag,hebben wij de auto kunnen bezichtigen. Na een proefrit gemaakt te hebben, een bakje koffie gekregen en een fijn gesprek.met een goed gevoel naar huis keerde, een cabrio rijker. Bert de vries is een betrouwbaar adres met een uitstekende service. We hebben al aardig wat kilometers kunnen maken. en zijn ontzettend blij, dat we bij Bert de Vries terecht zijn gekomen.

Snelle service en goed geholpen!

Vakkundig, service gericht, effectief met goede uitleg en geïnteresseerd of de reparatie naar wens is verlopen. Dat is nog eens klantvriendelijk.

Ze staan altijd voor je klaar, helpen je erg goed en denken met je mee.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb in Juni een occasion van 1 jaar oud gekocht bij Bert de Vries. De auto rijd prima en hij ziet er op het eerste oog zeer goed uit. Na een paar weken in mijn bezit te zijn was de verbinding bij de rechtse voorbumper los. Afspraak gemaakt om te repareren, 140km op en neer gereden en thuis aangekomen was het weer los. Omdat Bert de Vries geen officiele Opel dealer is heb ik de auto een eerste beurt moeten laten geven bij een Opel dealer. Ik heb daar gevraagd of ze de voorbumper ook vast wilden zetten. Zij zagen dat er een klip ontbrak en dat de voorbumper gedemonteerd moet worden, kosten €100,-. Ook zagen zij dat er bevestigingsmateriaal ontbrak aan de onderzijde aan de achterkant. Na verdere inspectie bleek dat de auto overgespoten is. (sporen van afplakken) De auto is dus gestript wat verklaard het ontbreken van bevestigingsklips hier en daar. Mijnheer de Vries wist wel degelijk als expert dat deze auto schade heeft gehad en is overgespoten maar is hier niet eerlijk over geweest omdat dat natuurlijk meeteld in de verkoopprijs. Ik heb mijn onvrede kenbaar gemaakt aan mijnheer de Vries maar heb niets meer van hem vernomen. Dus goede service en persoonlijk contact valt erg tegen.

Met ruim 20 jaar aan garage bezoeken en gewoon af en toe ff aanrijden en ff in de showroom spieken en een bakske koffie, ben ik zeer tevreden over eigenlijk alles, repareren, kopen,service, informatie, banden opslag en wisselen. Ik zeg ga zo door!!

Heel goed en eerlijk advies over de gebruikte auto die ik heb aan gekocht zeker een aanrader .

Eerlijk en betrouwbaar, zo kun je Bert de Vries het beste omschrijven. Ik kom er al meer dan 25 jaar.

Ik kom hier al jaren voor onderhoud en reparatie. Deze keer na een ongeval. Ik ben heel prettig en deskundig geholpen en mijn auto is weer als nieuw. Van harte aanbevolen.

Prettig, professioneel en betrouwbaar

Hartelijk dank voor je reactie!

Zeer betrouwbaar. Staan altijd voor je klaar. Je word altijd geholpen,wanneer je ook komt.

Hartelijk dank voor je reactie!

Hartelijk dank voor uw reactie!

Bedankt voor uw reactie!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

heb jaren lang heel goede service gehad van dit bedrijf tot de laatste APK/service. hier hebben ze het minimale gedaan voor de hoogste prijs en ik heb een andere garage laten repareren wat ze bij de service (en tot twee keer toe terug geweest voor de zelfde klacht) niet konden vinden. krijg sterk de indruk dat ze willen forceren afstand te doen van de huidige auto en een andere aan te schaffen. gebaseerd op dit zal ik ze niet aanbevelen.

Bedankt voor uw eerlijke reactie, er is wat miscommunicatie ontstaan waardoor het niet helemaal goed is gegaan, we hebben contact met uw gehad en het wordt het alsnog opgelost!