• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer te spreken, al 38 jaar klant bij Webbink!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recentelijk een gebruikte auto bij Webbink aangeschaft. Prima zaken kunnen doen met Berthil. Snelle aflevering na aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 20 jaar een tevreden klant! Na corolla van Webbink een Avensis wagon van Webbink. En nu na 15 jaar een jongere Avensis. Prima geregeld aankoop en levering!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgericht en klantvriendelijk. Nemen tijd voor je en beantwoorden alle vragen die je hebt op een rustige en goede wijze.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en vakkundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 17_03-2017\r\nHet toeval wil dat we hier weer terecht zijn gekomen voor een auto voor de tweede keer.Prima garage,vriendelijke mensen en eerlijke eigenaar die gewoon zegt waar het op staat.Aanmerkingen heb ik niet een echte goede betrouwbare garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een top bedrijf je hier terecht met alle auto\"s mijn Volkswagen heeft weer onderhoudsbeurt gehad. Ook is er prima overleg geweest met de extra werkzaamheden die uitgevoerd moesten worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een auto van de zaak die geleverd en in onderhoud is bij Autobedrijf Webbink. De Avensis is probleemloos en ook over de medewerkers niks dan lof. Ik probeer iets kritisch te verzinnen, maar dat lukt domweg niet. Chapeau mensen !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen met Webbink.\r\nGoede service en de juiste prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels al 2 jaar trouwe klant bij autobedrijf webbink. En al 2 jaar erg tevreden. Deskundig en vriendelijk personeel en goede service. \r\nIk heb veel problemen gehad met mijn auto verzekering en ook hier hebben ze veel werk uit handen genomen en mijn problemen opgelost. Kortom een garage waar de service verder gaat dan alleen een auto repareren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was hier voor onderhoud aan mijn Toyota Avensis. Goede service, duidelijke afspraken. Werd telefonisch op de hoogte gebracht van extra kosten voordat de reparatie werd uitgevoerd. Hierdoor kwam ik niet voor verrassingen te staan. De uiteindelijke prijs viel lager uit dan in eerste instantie begroot.\r\n\r\nEcht een aanrader!\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nRobert

Over Autobedrijf Webbink

Filter op Taal