Uitmuntend, betrokken en betrouwbaar.

Ik spreek voor mijn ouders. Zij waren ruim 40 jaar klant bij Webbink. Nota bene vanuit Utrecht waar mijn ouders wonen. Zelf ben ik regelmatig bij aankoop van weer een nieuwe auto geweest. Altijd een feestje geweest. Ook het onderhoud, überhaupt de service de betrokkenheid etc is en was uitmuntend. Mijn ouders kwamen al bij de vader van Gerard Webbink. Helaas ivm leeftijd en gezondheid heeft mijn vader de auto weg moeten doen. Ook in deze heeft Webbink meegedacht. De huidige eigenaar Werner heeft de auto weer terug genomen waar mijn ouders super dankbaar voor zijn. Bij het inleveren was Gerard Webbink ook nog even geweest wat uiteindelijk weer een mooi afscheid van de auto, het bedrijf en de medewerkers was. Dank voor alles.

• Reden bezoek: N.v.t.

Mensen met liefde voor U auto.

Bekwaam, hulpvaardig meedenken top service.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Service en klantvriendelijk

Al 2 jaar klant bij ze. Altijd vriendelijk en goede prijzen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Top service, grote deskundigheid en zeer menselijke en klantvriendelijke omgang.

Een Toyota occasion gekocht voor een vriend voor een zeer scherpe prijs. Zomaar extra garantie en een nieuwe accu erbij gekregen omdat de oude bij het ophalen van de auto niet helemaal goed meer leek. Zo vind je ze niet meer zo snel. Zelf onze eigen Toyota bij Vetos in onderhoud. Kortom: Voor aanschaf en onderhoud van een Toyota occasion moet je bij Vetos zijn!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer te spreken, al 38 jaar klant bij Webbink!!

Recentelijk een gebruikte auto bij Webbink aangeschaft. Prima zaken kunnen doen met Berthil. Snelle aflevering na aankoop.

Al 20 jaar een tevreden klant! Na corolla van Webbink een Avensis wagon van Webbink. En nu na 15 jaar een jongere Avensis. Prima geregeld aankoop en levering!

Klantgericht en klantvriendelijk. Nemen tijd voor je en beantwoorden alle vragen die je hebt op een rustige en goede wijze.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prettig en vakkundig

17_03-2017 Het toeval wil dat we hier weer terecht zijn gekomen voor een auto voor de tweede keer.Prima garage,vriendelijke mensen en eerlijke eigenaar die gewoon zegt waar het op staat.Aanmerkingen heb ik niet een echte goede betrouwbare garage.

Echt een top bedrijf je hier terecht met alle auto\"s mijn Volkswagen heeft weer onderhoudsbeurt gehad. Ook is er prima overleg geweest met de extra werkzaamheden die uitgevoerd moesten worden.

Ik heb een auto van de zaak die geleverd en in onderhoud is bij Autobedrijf Webbink. De Avensis is probleemloos en ook over de medewerkers niks dan lof. Ik probeer iets kritisch te verzinnen, maar dat lukt domweg niet. Chapeau mensen !!

Zeer goede ervaringen met Webbink. Goede service en de juiste prijs.

Inmiddels al 2 jaar trouwe klant bij autobedrijf webbink. En al 2 jaar erg tevreden. Deskundig en vriendelijk personeel en goede service. Ik heb veel problemen gehad met mijn auto verzekering en ook hier hebben ze veel werk uit handen genomen en mijn problemen opgelost. Kortom een garage waar de service verder gaat dan alleen een auto repareren.

• Reden bezoek Andere reden

Ik was hier voor onderhoud aan mijn Toyota Avensis. Goede service, duidelijke afspraken. Werd telefonisch op de hoogte gebracht van extra kosten voordat de reparatie werd uitgevoerd. Hierdoor kwam ik niet voor verrassingen te staan. De uiteindelijke prijs viel lager uit dan in eerste instantie begroot. Echt een aanrader! Groeten, Robert

• Reden bezoek Andere reden