Zeer te spreken, al 38 jaar klant bij Webbink!!

Recentelijk een gebruikte auto bij Webbink aangeschaft. Prima zaken kunnen doen met Berthil. Snelle aflevering na aankoop.

Al 20 jaar een tevreden klant! Na corolla van Webbink een Avensis wagon van Webbink. En nu na 15 jaar een jongere Avensis. Prima geregeld aankoop en levering!

Klantgericht en klantvriendelijk. Nemen tijd voor je en beantwoorden alle vragen die je hebt op een rustige en goede wijze.

Prettig en vakkundig

17_03-2017 Het toeval wil dat we hier weer terecht zijn gekomen voor een auto voor de tweede keer.Prima garage,vriendelijke mensen en eerlijke eigenaar die gewoon zegt waar het op staat.Aanmerkingen heb ik niet een echte goede betrouwbare garage.

Echt een top bedrijf je hier terecht met alle auto\"s mijn Volkswagen heeft weer onderhoudsbeurt gehad. Ook is er prima overleg geweest met de extra werkzaamheden die uitgevoerd moesten worden.

Ik heb een auto van de zaak die geleverd en in onderhoud is bij Autobedrijf Webbink. De Avensis is probleemloos en ook over de medewerkers niks dan lof. Ik probeer iets kritisch te verzinnen, maar dat lukt domweg niet. Chapeau mensen !!

Zeer goede ervaringen met Webbink. Goede service en de juiste prijs.

Inmiddels al 2 jaar trouwe klant bij autobedrijf webbink. En al 2 jaar erg tevreden. Deskundig en vriendelijk personeel en goede service. Ik heb veel problemen gehad met mijn auto verzekering en ook hier hebben ze veel werk uit handen genomen en mijn problemen opgelost. Kortom een garage waar de service verder gaat dan alleen een auto repareren.

Ik was hier voor onderhoud aan mijn Toyota Avensis. Goede service, duidelijke afspraken. Werd telefonisch op de hoogte gebracht van extra kosten voordat de reparatie werd uitgevoerd. Hierdoor kwam ik niet voor verrassingen te staan. De uiteindelijke prijs viel lager uit dan in eerste instantie begroot. Echt een aanrader! Groeten, Robert