Fijn bedrijf, grote deskundigheid met oog voor de klant

Wij komen al zo'n dertig jaar bij autobedrijf Wassenaar. Altijd goed en deskundig geholpen. Geen poespas, poten in de klei en doen wat je moet doen. Fijn bedrijf.

Hele fijne service, al jaren goede ervaring.

Is onze tweede auto gekocht via Wassenaar betrouwbare fijne mensen.

Vergaande service en kennis van zaken.

Bij Wassenaar wordt alles gedaan om Saabs (en Volvo's) te laten rijden. Dat alles in een fijne, vriendschappelijke, sfeer.

Een zorgvuldige behandeling waarbij alle afspraken perfect zijn nagekomen.

De grote schade aan mijn Saab werd op een zorgvuldige openhartige manier behandeld en opgelost. Daarbij werd goed rekening gehouden met mijn belang en de nota was lager dan begroot. Ik ben niet voor niets al ruim 40 jaar klant bij jullie.

Bij onze aankoop bij autobedrijf Wassenaar zijn wij uitstekend geholpen. Goede service en klantvriendelijk. Deze garage is zeker aanbevelingswaardig.

Alles volgens afspraak en netjes uitgevoerd

Vriendelijke ontvangst aan de balie. Alles is keurig netjes uitgevoerd, met verstand van zaken.

Uitmuntend!

Een kleine 20 jaar rijd ik met veel plezier Saab en een groot deel van die periode zijn wij klant bij Autobedrijf Wassenaar. We voelen ons als klant altijd welkom en zijn uitermate tevreden over de wijze hoe wij worden behandeld en hoe de reparaties aan onze Saab 93 Vector worden afgehandeld. Wij hopen nog jaren gebruik te mogen maken van de diensten van Sven en zijn mannen. Jelle en Karin Arjaans, Dokkum

Fijn bedrijf, denken goed mee en zijn flexibel

Voor de aankoop van onze Volvo werd echt de tijd genomen. Er werd aandacht besteed aan onze wensen, men stelde zich daarbij flexibel op. Ook bij de aflevering dachten ze goed mee en leverden de auto keurig af.

Prima en prettige afhandeling

Een open en duidelijk

Voortreffelijk

Zeer tevreden over mijn behandeling als klant. Er wordt naar me geluisterd, er wordt op een niet opdringerige manier meegewerkt en er wordt voor gezorgd dat mijn wensen worden vervuld. Het product dat wordt afgeleverd, mag alleen de deur uit als zij zeker weten dat het voldoet aan tevredenheidseisen van zichzelf en van de klant. Communicatie loopt zeer soepel en vriendelijk. Uiteindelijk heb ik als klant het gevoel dat ik een uitstekend product heb gekocht waar ik jaren plezier van ga hebben waarbij niet de verkoper heeft gekozen maar ik als klant. Geen gelikte praatjes maar een fijne en eerlijke behandeling, respectvolle behandeling.

uitstekend

Nette behandeling, professioneel en hulpvaardig in alle opzichten, goede service, klantvriendelijk.

Vriendelijk, deskundig en betrokken

Eerste auro gekocht bij Wassenaar. Een prettige ervaring.. Vriendelijk en deskundig personeel dat de tijd neemt en luistert naar de wensen.en meedenkt. Fijne en betrouwbare communicatie en prima nazorg. Kortom, aanbevolen.

Prima bedrijf

Met volle tevredenheid alweer mijn derde Saab gekocht bij Autobedrijf Wassenaar.

Vriendelijk deskundige medewerkers.

Snelle en deskundige service.

Afspraken worden keurig nagekomen.

Afspraken worden keurig nagekomen.

Super fijne garage, goed en deskundig geholpen. Denk goed mee en zijn open en eerlijk wat betreft de prijs.

Fijne mensen, goede service

Persoonlijke aandacht

Nemen de tijd voor je, zijn fair en reeel in de onderhandelingen en ronden netjes af

Super p

Vlotte afhandeling

Super service

Geweldige auto en super service door Lieuwe. Ik kan hen 100% aanbevelen.

Ontzettend goede service.

Zeer cometente mensen met kennis en liefde voor hun vak. Daarbij een warm onthaal en gezellig gesprek.

Hele fijne garage. Inmiddels de vijfde SAAB hier gekocht, tot volle tevredenheid. Prima service en een mooi aanbod Zweedse auto's.

Fijne zaak, mooie auto's en betrouwbaar

Het voelde goed aan, fijne medewerkers met veel verstand van zaken.

Professioneel, betrouwbaar en kundig bedrijf!

Wederom een fijne ervaring bij autobedrijf Wassenaar. Altijd een vriendelijk en spontaan ontvangst met een bakje koffie. Daarnaast echte vakmensen die passie hebben voor hun vak en dit ook uitdragen. De gemaakte afspraken komen ze na en de auto stond er fantastisch bij toen ik deze op kwam halen! Bedankt!

Altijd weer een genoegen zo'n bezoek aan Wassenaar

Er is altijd oprechte aandacht voor je als klant. Het werk wordt uitstekend uitgevoerd.

Over Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V.

Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V. , Saab-dealer én specialist in Volvo. U kunt bij ons terecht voor een nieuwe Volvo, maar ook voor occasions in alle prijsklassen van Volvo of Saab. Doorlopend zijn er +/- 50 occasions. Wij investeren continu in zowel de kennis van onze medewerkers als in apparatuur. Moderne uitleesapparatuur helpt ons bij een grondige analyse van uw auto. Zodoende zijn we in staat efficiënt problemen op te lossen. Sinds 1962 zijn wij Saab-dealer voor noordelijk Friesland. Het Zweedse merk zit in onze genen. Daarnaast zijn we een familiebedrijf, in de beste zin van het woord. Persoonlijke aandacht en attente service zijn voor ons de gewoonste zaak van de wereld.