Al jaren op een hoog niveau

Ik kom al jaren bij dit bedrijf,inmiddels de zesde auto en ik ben nog nooit teleurgesteld.

Prettige service

Wederom een hele fijne service.

Zoals altijd zeer klantgericht!

Goed en accuraat geholpen.

Zeer professioneel en vriendelijk.

De service, de uitleg over de auto, de proefrit en de "nazorg" kan niet beter. Lieuwe Boonstra heeft een open en eerlijke benadering van zaken. Het kopen van deze nieuwe auto was op zich al een feestje!

Hele fijne garage met capabele en bevlogen mensen.

Er wordt heel duidelijk en transparant gecommuniceerd. De aankoop van onze nieuwe Saab 9-3 Estate is op een hele vriendelijke en duidelijke manier verlopen. De auto voldoet aan meer dan de eisen die we eraan gesteld hadden. Aanrader!

Uitstekende service en doen graag iets extra's

Ik heb hier in april 2021 mijn Saab 9-3 SS gekocht. Deze had een verlopen APK en deze kreeg ik er dus kosteloos nieuw bij. Verder kreeg ik 50% korting op de optionele onderhoudsbeurt omdat hier een nieuwe APK bij inbegrepen was die ik dus sowieso al kreeg. Toen ik de auto ophaalde hadden ze kosteloos een van de banden vervangen voor een gebruikt exemplaar omdat deze een plat stuk had en een andere CD-wisselasr geïnstalleerd omdat de orginele niet meer werkte. Al met al erg tevreden over mijn ervaring in het kopen van mijn eerste auto.

Achat d’une saab 9.5 biopower

habitant en France je n’ai pas trouvé le modèle que je recherchais chez moi , après plusieurs recherches j’ai trouvé ici un véritable spécialiste saab , je tiens à dire que la communication a été excellente, notamment avec Sven qui a à chaque fois répondu à toutes mes questions en toute transparence, c’est très rassurant lorsque l’on achète à distance, ils ont l’habitude de ce genre de transaction et malgré le covid tous les documents étaient prêt et en règle pour mon retour en France, j’ai eu un petit souci de batterie en arrivant chez moi , j’ai dû en acheter une nouvelle qu’ils m’ont immédiatement remboursé, je suis très satisfait de ce garage en qui vous pouvez avoir confiance, pour ma prochaine saab c’est le premier endroit où j’irai voir

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Professioneel en betrouwbaar bedrijf

Vriendelijk, zakelijk en betrouwbaar. Afspraken worden nagekomen. Het bedrijf ziet er schoon en verzorgd uit.

Tja, toppers zijn het!

We komen uit de randstad naar dit adres toe (de auto komt daar ook vandaan) omdat de service erg goed is. Bijzonder vriendelijke medewerkers en nette en eerlijke prijzen. Dikke 10!

Klantvriendelijk en klantgericht

Goede ervaring. We werden goed geholpen. Duidelijk en vriendelijk.

Oplossingsgerichte service in een gemoedelijke sfeer.

Zoals altijd heeft mijn Saab weer een uitstekende onderhoudsbeurt gehad. Over bijzonderheden wordt goed gecommuniceerd.

Zeer goed , in alle opzichten afgeleverd.

Was vanaf het eerste contact duidelijk wat er mogelijk was. Vriendelijk en correcte verkoop.

Uitzonderlijk goed. Was het maar altijd zo eenvoudig

Snelle, vlotte en adequate dienstverlening. Vriendelijke en persoonlijke bejegening en een deskundige reparatie. Afspraak is afspraak en dat is heel prettig.

Auto gekocht, veel zat er al bij als goede service. Extra wensen waren bespreekbaar en werden mogelijk gemaakt. Bedankt!

Goeie service, doen wat je verwacht!

Specialisten in Volvo en Saab die weten waar ze over praten.

Vriendelijk en transperante betrouwbare communicatie en afspraken.

Er wordt snel en duidelijk gecommuniceerd over het aanbod. Afspraken worden nagekomen en duidelijkheid over prijs en inruil. Auto netjes thuis afgeleverd en dat was wel een stukje rijden(380km). Er staat een hecht, vriendelijk team die geen 9 - 17 mentaliteit heeft.

Top garage

Een top garage klantvriendelijk en vakmensen en natuurlijk top occasions te koop en een geweldige service

je word er vriendelijk behandeld

mijn volvo xc 60 keurig afgeleverd

Honderd procent tevreden

Ben al enige jaren klant bij Wassenaar. Kan ervaring kort samenvatten: zeer correct en betrouwbaar garagebedrijf.

Altijd tevreden na onderhoud van mijn auto

Goed bereikbaar, denken mee, houden zich aan de afspraken, het onderhoud van de auto is altijd goed, deskundig, compleet. Kortom top!

Als immer betrouwbaar en efficient

idem

Uitstekend geholpen, betrouwbaar adres

Ik heb hier in Coronatijd een auto gekocht, gebruik makend van de proefrit aan huis. Het aankoopproces hebben we eigenlijk omgedraaid, vanwege de verplicht gesloten showroom. Dus eerst zeer veel informatie en foto's uitgewisseld, onderhandeld over een aankoopprijs (incl. inruil oude voertuig; en onder voorbehoud van de proefrit) en tot slot een proefrit en meteen overdracht. Men was nooit te beroerd om nog meer informatie of foto's aan te leveren. Uiteraard heb ik heel veel opgevraagd, gezien het kopen op afstand. Dat kopen op afstand was onder voorbehoud van de finale proefrit, maar uiteraard wil je dan alles al afgekaart hebben. Geen van beide partijen heeft er iets aan als het op het laatst mis loopt. Dat alles is gelukt en de proefrit bevestigde volledig de verwachting en bracht geen verrassing. Dank, Wassenaar!

Oprecht en gastvrij

Autobedrijf Wassenaar is voor mij een bedrijf waar ik graag kom met mijn auto, bakje koffie, oprecht en eerlijk advies. Voorbeeld? Ik was gewisseld van baan waar door ik geen diesel meer nodig had, ik wou graag een benzine. Martin wacht daar nou maar even mee stel je voor dat je deze baan niet bevalt en je moet straks weer verder reizen, dan heb je weer een diesel nodig. Inderdaad ik ben weer gewisseld van baan en ben echt blij dat ik mijn diesel auto nog heb. Dat noem ik nou echt meedenken met je klant en je klant voorop stellen. Ook met beurten, je wordt gebeld, zus en zo dit is er aan de hand, wat wil jij dat we gaan doen. Top service!! 10+ wat mij betreft

prima service!

Reeds 45 jaar klant bij Wassenaar, begonnen in Menaldum. De service was al die jaren goed en is nog steeds zeer goed. Plezierige deskundige mensen zowel in de showroom, bij de servicebalie als in de garage. Jammer dat de SAAB auto's niet meer gefabriceerd worden!

Helemaal tevreden.... goed tevreden. !

De uitleg over de auto was helder en duidelijk. To the point. Prijstechnisch tevreden en ook de vragen die er waren zijn goed beantwoord.

Over Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V.

Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V. , Saab-dealer én specialist in Volvo. U kunt bij ons terecht voor een nieuwe Volvo, maar ook voor occasions in alle prijsklassen van Volvo of Saab. Doorlopend zijn er +/- 50 occasions. Wij investeren continu in zowel de kennis van onze medewerkers als in apparatuur. Moderne uitleesapparatuur helpt ons bij een grondige analyse van uw auto. Zodoende zijn we in staat efficiënt problemen op te lossen. Sinds 1962 zijn wij Saab-dealer voor noordelijk Friesland. Het Zweedse merk zit in onze genen. Daarnaast zijn we een familiebedrijf, in de beste zin van het woord. Persoonlijke aandacht en attente service zijn voor ons de gewoonste zaak van de wereld.