Zorvuldige offerte, goed contact met verzekering, goed eindresultaat

Na geleden schade efficënte beoordeling uitgevoerd. Goed contact met de verzekeraar heeft er toe geleid dat de hele schade is vergoed. De afspraak voor reparatie duurde wel lang, maar het resultaat mag er zijn. Blij mee

Betrouwbaar

Eerlijke en goede voorlichting en nette prijs. Geen vervelende onderhandelingen. Noflik en earlik saken dwaan mei Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V..

Persoonlijk en betrouwbaar

Fijn contact en er wordt meegedacht met de klant.

Tot dusverre uitstekend

Duidelijk, vriendelijk, afspraken worden nagekomen

Fijne mensen, zeer kundig en behulpzaam.

Onze vaste garage voor zowel aankoop als onderhoud. No- nonsens en afspraak = afspraak. Van harte aan te bevelen.

Prima!

Al meerdere keren een auto bij Wassenaar gekocht en steeds goed geholpen. Ook onderhoud doen ze prima.

Vriendelijke bediening en prima service

Een goede garage met uitstekendd service.

Zoals altijd meer dan dik tevreden

Al jaren een tevreden klant

Vaklui met hart voor de auto en klant.

Onlangs onze Volvo V90 CC hier aangeschaft. Bijzonder mooie, en nette auto die net over gekomen was uit Zweden, dus nog niet op registratie. In eerste instantie hiervan een testrit gemaakt, terwijl het bedrijf eigenlijk al 40 minuten dicht zou zijn, ze bleven voor ons nog open zonder het gevoel te krijgen dat we worden opgejaagd. Op verzoek is aanschaf en kenteken registratie zeer snel geregeld en op naam gezet. Lieuwe heeft ons fantastisch geholpen!

Vakkundig en correct

Altijd correct, vakkundig, meedenkend en uitstekende service

Uitstekende verkoop en service!

Verwachtingen waargemaakt

Een prima, betrouwbaar en betrokken bedrijf.

De aankoop en inruil is meer dan correct verlopen,

fantastisch geregeld

ondanks de drukte mij nog uit de brand geholpen

Dik in orde

Goede service en deskundig opgelost. Vriendelijk medewerkers en fantastische auto's in de showroom.

Vriendelijke en toch zakelijke behandeling.

Mooi werk afgeleverd!!

Uitstekende service en goede communicatie.

Klantvriendelijk, gemotiveerd personeel en afspraak is afspraak.

Er wordt goed geluisterde naar de vraag, waar mogelijk een goed en professioneel antwoord. Afspraken die gemaakt zijn, kun je op vertrouwen.

Mooi om weer zo’n prachtauto te kunnen kopen!

Prettig en persoonlijk. Daarom komen we ook al weer jaren bij jullie. Groet, Willem Vreeling

Altijd vriendelijk, behulpzaam en attent. Reparaties worden volgens afspraak uitgevoerd, dus weinig verrassingen achteraf. “Gewoon” zoals je het graag ziet

Goed geregeld

Eerlijk.

een super bedrijf

dit is alweer de 5e auto die er gekocht is. dus eigenlijk spreekt het voor zich eerlijke communicatie,meedenkend en een no nonsens bedrijf. Sven,Lieuwe en Rene wederom bedankt.

Zeer professioneel bedrijf

Ik ben daar echt als klant ontvangen en behandeld. Men kent daar nog Service met een hoofdletter en denkt met de klant mee. Geweldig bedrijf!!

Zoals altijd: perfecte service!

Al 40 jaar klant bij Wassenaar en er was nooit iets aan te merken op het vakmanschap en service van dit familiebedrijf.

Zeer goed en vakkundig geholpen.

James Wattstraat 21

8912 AS Leeuwarden

Over Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V.

Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V. , Saab-dealer én specialist in Volvo. U kunt bij ons terecht voor een nieuwe Volvo, maar ook voor occasions in alle prijsklassen van Volvo of Saab. Doorlopend zijn er +/- 50 occasions. Wij investeren continu in zowel de kennis van onze medewerkers als in apparatuur. Moderne uitleesapparatuur helpt ons bij een grondige analyse van uw auto. Zodoende zijn we in staat efficiënt problemen op te lossen. Sinds 1962 zijn wij Saab-dealer voor noordelijk Friesland. Het Zweedse merk zit in onze genen. Daarnaast zijn we een familiebedrijf, in de beste zin van het woord. Persoonlijke aandacht en attente service zijn voor ons de gewoonste zaak van de wereld.